1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI

Sonuçlanan Grafik Tasarım Yarışmaları - 1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI ...

Cevapla
1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI
Cahit GÜLDEN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Cahit GÜLDEN(54)

Eğitimci Grafiker

Grafiker / İstanbul

Standart

1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI

Alt 20-02-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI
RESİM, AFİŞ, LOGO ve KARİKATÜR YARIŞMASI

Ekli şartnamede ayrıntılı bilgiyi bulabilirsiniz

1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI


1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI

Dilimize sahip çıkalım.
Takıldığımız yerlerde alttaki linki tıklayalım.

TIKLA

'Basit bir kimse en küçük bir eleştiriye çıldırır,
akıllı adam ise kendini eleştirenlerin,
kendisiyle tartışanların düşüncelerini kapmaya çalışır.'

L. Ron Hubbard

Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

_by_danger_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_by_danger_(28)

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 21-02-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bilgi için sağolun.
Bu mesajdan alıntı yap
unılee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

unılee

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 18-03-2008 #3
Bilgi için teşekkürler. Güzel yarışmaymış.
Bu mesajdan alıntı yap
Operadevil69 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Operadevil69(35)

Kreatif direktör

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 03-05-2008 #4
logo ve afiş dallında katılım sağladım...
en kısa zaman da sizlerle paylaşacam.
iyi olan kazansın 1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI
Bu mesajdan alıntı yap
art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

art

Eğitimci / Trabzon

Standart
Alt 04-05-2008 #5
arkadaşlar sergilenmeye değer çalışmaları bir katalogda yayımlıyacaklarmış...
acaba bu katalog elimize geçecekmi...
Bu mesajdan alıntı yap
Operadevil69 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Operadevil69(35)

Kreatif direktör

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2008 #6
Geçebilirde sonuçta sergiye değer çalışmaları bizler yani gerekli, kişiler, yani toplum görecek yoksa askıda kalmış bir yarışma olur...
Amacına ulaşamamış olabilir sonuçda önemli bir yarışma 1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI
hayırlısı, iyi olan dereceye girsin.
Bu mesajdan alıntı yap
art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

art

Eğitimci / Trabzon

Standart
Alt 23-06-2008 #7
Sergilenmeye değer bulunan arkadaşlar elinize sergi davetiyesi yada kataloğun kendisi geçen oldumu?
Bu mesajdan alıntı yap
Operadevil69 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Operadevil69(35)

Kreatif direktör

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2008 #8
hayır sergilenmeye değer dediler bana bişey gelmedi sizlere gelen oldumu? ben anlamadım nasıl organizasyon bu
zaten dereceye giren arkadaşlar bayağı juri'nin yakinen dostlarıymış
asistanı, arkadaşı, eşi, dostu vs vs
Bu mesajdan alıntı yap
ismailismail isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ismailismail

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 26-06-2008 #9
benimkide sergilenmeye deger eserler arasında idi. maltepede gesam a gittim. adamlarla konuştum ne zaman sergi olacak yada ne olacak an azından dereceye girenlerin eserlerini gorseydik dedim. adam bana onca eserin arasından nasıl gosterelim falan dedi. bende cdlerini niye topladınızki dedim. sayfanızda bile acıklamadınız en azından ufak imagelarını atsaydınızda baksaydık falan oyle geçiştirdi. yok temmuzda konyada olacakmış sergi eylül mü kasım mı ankarada olacakmış falan. o zaman gorebilecekmişiz. dedim bu mu saygı... neyse agzımı kotu acmak istemedim. biraz ciddiyetsizlik vardı. buda rahatsız ediyor.
Bu mesajdan alıntı yap
Operadevil69 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Operadevil69(35)

Kreatif direktör

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 26-06-2008 #10
benimkide sergilenmeye deger eserler arasında idi. maltepede gesam a gittim. adamlarla konuştum ne zaman sergi olacak yada ne olacak an azından dereceye girenlerin eserlerini gorseydik dedim. adam bana onca eserin arasından nasıl gosterelim falan dedi. bende cdlerini niye topladınızki dedim. sayfanızda bile acıklamadınız en azından ufak imagelarını atsaydınızda baksaydık falan oyle geçiştirdi. yok temmuzda konyada olacakmış sergi eylül mü kasım mı ankarada olacakmış falan. o zaman gorebilecekmişiz. dedim bu mu saygı... neyse agzımı kotu acmak istemedim. biraz ciddiyetsizlik vardı. buda rahatsız ediyor.
Sergiye layık görülmene sevindim arkadaşım dediğim gibi ciddiyetszilik başından bu yana sürüyor ve kazananlar ne gariptir ki hep ahbap eş dost yani komedi 1. ULUSAL ESERE ve EMEĞE SAYGI YARIŞMASI
sağlık olsun bekliyecez bizede bir katalog gönderirler heralde.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
emeĞe, emee, emege, esere, saygi, ulusal, yarimasi, yarismasi, yarişmasi

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Esere ve Emeğe Saygı Afiş Yarışması Operadevil69 Afiş Tasarımı 38 21-08-2008 11:32:56
Esere ve Emeğe Saygı Logo Yarışması Operadevil69 Logo Tasarımları 0 13-05-2008 15:09:28
afiş çalışmam (ulusal sorunlar ) passione Afiş Tasarımı 23 28-04-2008 10:14:22
Repleri unutmayalım, emeğe saygı (Teraziyi tıkla!) mapuskus Graficafe 0 25-07-2007 12:15:23

Kapat
Şifremi Unuttum?