3500 tane süper Logolar

Logo İstek - 3500 tane süper Logolar Sponsorlu Bağlantılar alıntı yapmak beyni tembelleştirir. bence alıntı yapmak için hazır logo aramak için zaman harcanacağına alırsın kalemi kağıdı eline beynini sevindirirsin. bana göre özgün birşeyler tasarlamak bi yerlerde gördüğün ...

Cevapla
3500 tane süper Logolar
grafideal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafideal(34)

Hiç Biri / Malatya

Standart
Alt 19-04-2008 #21
Sponsorlu Bağlantılar

alıntı yapmak beyni tembelleştirir. bence alıntı yapmak için hazır logo aramak için zaman harcanacağına alırsın kalemi kağıdı eline beynini sevindirirsin. bana göre özgün birşeyler tasarlamak bi yerlerde gördüğün zaman bir çocuğun olmuşcasına sevinmektir. tabi bu zevki tatmayan arkadaşlar kopye çekmeye devam etsinler. herkese iyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
lost_mask isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lost_mask(44)

Grafiker / Bolu

Standart
Alt 19-04-2008 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
Çok Yararli Oldu Saol Varol
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 29-04-2008 #23
YA ARKADAŞLAR YARDIM EDİN BANA BEN ACEMİYİM YENİ ÜYE OLDUM grafikerim bu arada yalnız buraya yaptım logo çalışmalarını atıcam sizden bilgi alcam nasıl atcamı bilmiyorum 3500 tane süper Logolar
Bu mesajdan alıntı yap
semih_88_13 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

semih_88_13

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 01-05-2008 #24
tşkler paylasımın için fikir alınabilir
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 07-05-2008 #25
KardeŞ Elİne SaĞlik SÜper Zaten Bİlgİ PaylaŞtikÇa Artar Bunu Bazilari Bİlİr Bazilarida Ukalalik Yapar........
Bu mesajdan alıntı yap
vircoderr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

vircoderr

Bilg. Teknikeri / İzmir

Standart
Alt 09-05-2009 #26
siz neyi tartışıyorsunuz adam adam gibi paylaşım yapmış sağ olsun
Bu mesajdan alıntı yap
hardware22 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hardware22

Karikatürist / Diyarbakır

Standart
Alt 10-05-2009 #27
güzel paylasım olmus ellerine sağlık 2. olarak konuyu acan arkadasa sırf bu paylasımı yaptıgı icin elesti yağdıranları anlamıyorum konuya bunları nasıl editleceğiz vs. tarzı yorum yazan arkadasları haklı olarak elestirebilirsiniz ama konuyu acan arkadası elestirmek haksızlığa kaçar misal bu logolardan ilham alınarak daha özgün ve kaliteli logo'lar tasarlanabilir...
Bu mesajdan alıntı yap
denofreestyle isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denofreestyle

Grafiker / Hatay

Standart
Alt 02-02-2010 #28
La bu eros kendini bu sitenin ahlak zabıtasımı sanıyor la ala ala ne tipler var ya
Bu mesajdan alıntı yap
tamercelenk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tamercelenk

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 12-02-2010 #29
arkdaslar bana cok acil elektiriğe çarpılan adam vektörü lazımm yardımcı olursanız cok sewınırım msjlarınızı beklıyorum sımdıden cok saolun
Bu mesajdan alıntı yap
infanto isimli Üye şimdilik offline konumundadır

infanto

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 14-02-2010 #30
Psd'si veya CDR'si olmasa bile böyle paylaşımlar logo tasarımı yaparken insana ipucu verebilir. Bu yüzden paylaşan arkadaşa çok teşekkür ediyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
3500, logolar, sper, super, tane

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dev Png Arşivi 2 ~8,750~ Tane Png jokermen Diğerleri 14 03-05-2011 21:11:58
10 tane wallpaper THOTARES Dijital Sanat 10 25-09-2008 11:12:34
bir kaç tane gözbebeği... sedat17 Photoshop 4 02-06-2008 10:06:10
Textures 13 Tane Ali Emre Photoshop 3 29-08-2007 22:38:49
Bı Kac Tane Pano Rhyzard Afiş Tasarımı 4 28-07-2007 09:11:53

Kapat
Şifremi Unuttum?