3D Bateri

3D Studio Max - 3D Bateri ...

Cevapla
3D Bateri
baterist83 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baterist83

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 28-09-2009 #11
Sponsorlu Bağlantılar

modelleme olarak başarılı arizek eline sağlık... lakin sanırım bir bateriyi yakından görmediğin veya başına oturup çalmadığın belli..3D Bateri ilk olarak cross yerden yüksek olmaz.. bu çalmak açısından olumsuzdur. ikincisi altolar crosstan fazla yukarda ve büyük. birde altolar aynı ölçüde olamamlı. soldaki sağdakinden küçüktür her zaman. zilleride biraz değişik ölçülerde yapsaydın iyi olurdu... bu arada sakın yanlış anlama sadece bateri çalan biri olarak senide bilgilendirmek istedim. ama eğer hiç bateriyi yakından görmediysen başarılı bir modelleme... tekrar ellerine sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
arizek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arizek(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-09-2009 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
açıklamalarınız için çok teşekkür ederim..

dediğiniz gibi hiç yakından bi bateri incelemedim.. sadece internette gördüğüm bi resim vardı, onu referans aldım.. hatalarım muhakkak vardır..

cross hangisi, alto hangisi, zil hangisi onu bile bilmem.. benim için önemli olan sahnenin duruşuydu..

tekrar teşekkürler 3D Bateri
Bu mesajdan alıntı yap
baterist83 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baterist83

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 28-09-2009 #13
o zaman sana biraz açıklayim...3D Bateri cross altta duran büyük davul... altolar üstte duran iki küçük davul... tomtom solda duran tek davul... hayhiet sağda duran ayakla basılan pedallı zil... diğerleride zil zaten..3D Bateri bende bir davul tasarlıyorum bitirirsem paylaşıcam... tekrardan kolay gelsin.. emeğine sağlık..3D Bateri
Bu mesajdan alıntı yap
arizek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arizek(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-09-2009 #14
anladım.. teşekkürler.. referans olarak aşağıdaki linkteki resmi kullandım..
http://img183.imageshack.us/img183/4...mporiginal.jpg

bu resimde dediklerinize pek uymuyo o zaman..
modelinizi görmek isterim.. size de kolay gelsin..
Bu mesajdan alıntı yap
baterist83 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baterist83

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 28-09-2009 #15
3D Bateriresimde sanki orjinal değilmiş bir modellemeymiş gibi geldi bana... çünki bu tarz bir bateri hiç görmedim...3D Bateri bence sen birde bunu modelle... ben bunu üzerinde çalışıyorum ama sanırım biraz fazla abarttım render alamıyorum hata veriyo..3D Bateri
Bu mesajdan alıntı yap
arizek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arizek(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2009 #16
gönderdiğim resimdeki zaten 3D çalışma.. gerçek değil.. o yüzden model hataları yapmışız demekki..

valla bi daha bateri modeller miyim bilmiyorum, modellemeye kalkarsam neden olmasın..
3D Bateri
Bu mesajdan alıntı yap
Baterist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Baterist

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2009 #17
elinize sağlık.
bi davulcu olarak imrendim gayet güzel olmuş.
emeğinize sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
arizek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arizek(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-10-2009 #18
sevindim.. çok teşekkürler.. 3D Bateri
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Vektörel Bateri Sonay Görkem Vektörel 1 03-04-2009 07:42:47

Kapat
Şifremi Unuttum?