3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

3D Studio Max - 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK ...

Cevapla
3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Dosya19

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

Alt 16-05-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Bu işde 37 gün 23 saat 16 dk. 24sn lik biri olarak, çalışmada mutlaka eksiklikler görmediğim detaylar var, yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum. Çalışma Yarımdır, detaylar yapılacak, şu ana kadar ışık,Modelleme, kaplamalar, gerçekçilik üzerinde durduğum için, bir sahneyle fazla uraşmak istemiyorum, arkadaşlar şu anki durumum için, sonuç değil başlangıç önemli, başını düzgün bilmediğimiz bir konuda sonuçtan düzgün bişey çıkmayacağını düşünen biriyim, aslında hayatımızın her alanı böyle değilmidir ? Başlangıç ve gidişat iyi olursa sonuç iyi olur ! sizden yardımlarınızı, önerilerinizi, tecrübelerinizi, fikirlerinizi,eleştirilerinizi, yorumlarınızı bekliyorum...

Modelleme: 3Ds Max 8
Vray 1.50 Rc
Photoshop CS4

Render: 3000 x 2250 Pixel
Render Süresi: (8 Çekirdek 16 gb Rem) 6dk 18sn

Kaplamalar: Photoshop CS4
Işıklar: Vray 1.50 rc 2 Adet Vray Sun 2 Vrayfun
Modelleme: 3Ds Max ile yapıldı.

Arkadaşlar çok sorunum var ve daha çok çalışmam gerek, fakat asıl sorunum, bir projeyi afaki yapmak (göz hassasiyeti) ile yapmak istemiyorum, ışıkların, kaplamaların, metal krom plastik gibi objelerin gerçek değerlerini bilerek çalışmak istiyorum, daha çok yeniyim ve bu konudada fikir verirseniz mutlu olucam, herkeze başarılar.
sahnedeki hazır nesneler belli (çiçek, kitap, kadeh)
Bu konuda fikri olan herkezi bekliyorum.,

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart

Önerilerim

Alt 16-05-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Merhaba kardeşim
Çalışmanı çok beyendim eline sağlık.

Gördüğüm farklılıkları aşağıda açıklıyorum faydam olur umarım.

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK
1. İşaretlediğim yerde fayanslar uymamış, perspektife oturtabilirdin.

2. İşaretlediğim yerlerde Çok koyuluk var sanki işlenmemiş alan gibi duruyor,
seffaflığı daha arttırıp sürgülü yada, dışa açılır kapak görüntüsü verebilirdin.

3. İşaretlediğim yerde dolabın kolu havada gözüküyor. Oturtabilirdin
.

Birde birazda yüksek çözünürlülükte atarsan iyi olur.

Arkadaşım açıklama yapmışsın (detaylara girmedim çalışma yarımdır) gibi,
ama tam bir çalışma görebilirsek daha iyi olur senin içinde bizim içinde.
Herkez yönlendirme/eleştiri yapmak istemez yarım olan bir çalışmaya.

Bende açmıştım böyle bir konu, iyi olmadı şimdi bitirip tekrar açıcam.

Sana kolay gelsin iyiçalışmalar güzel gidiyor...
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-05-2009 #3
Merhaba kardeşim
Çalışmanı çok beyendim eline sağlık.

Gördüğüm farklılıkları aşağıda açıklıyorum faydam olur umarım.

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK
1. İşaretlediğim yerde fayanslar uymamış, perspektife oturtabilirdin.

2. İşaretlediğim yerlerde Çok koyuluk var sanki işlenmemiş alan gibi duruyor,
seffaflığı daha arttırıp sürgülü yada, dışa açılır kapak görüntüsü verebilirdin.

3. İşaretlediğim yerde dolabın kolu havada gözüküyor. Oturtabilirdin
.

Birde birazda yüksek çözünürlülükte atarsan iyi olur.

Arkadaşım açıklama yapmışsın (detaylara girmedim çalışma yarımdır) gibi,
ama tam bir çalışma görebilirsek daha iyi olur senin içinde bizim içinde.
Herkez yönlendirme/eleştiri yapmak istemez yarım olan bir çalışmaya.

Bende açmıştım böyle bir konu, iyi olmadı şimdi bitirip tekrar açıcam.

Sana kolay gelsin iyiçalışmalar güzel gidiyor...
Arkdaş iyi yerleri işaretlemişsin ve eleştirmişsin, fakat bilenler biliyor, tam 41 gün önce başladım, seninde belirtiğin yerleri render sonrasında gördüm, fakat kapı duvarındaki yansımalarda bi ilginçlik var, cam olan yerlerde anladığın kadarıyla ışık görmediği için cam olduğu belli olamıyor, bu 1 ve 2 nin cevabını biliyorsan yada bilen biri varsa, bu sorunu nsıl aşarım, yardımlarınızı bekliyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-05-2009 #4
Bu soruların cevaplarını bilmiyorum,
3DSMax Öğrenimime araverdim, flash öğreniyorum.
Bilen arkadaşlara özelden mesaj at.
Seveseve yardımcı olacaklardır.

Ben (asmalı kahvaltı evi logo çalışmasında), tasarım işinde fikrine önem verdiğim
peri olduğuna inandığım --KASTA-- adında sevdiğim bir arkadaşa mesaj atmıştım,
benimle ilgilendi sağolsun ve ortaya profesyonel bi iş çıktı.
(resim linkleri silinmiş gerçi ama)
Bu mesajdan alıntı yap
arizek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arizek(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-05-2009 #5
işaretlenmiş olan 1. yerde yansımada değil, kaplamada problem var.. modifier list'ten "UVW map" uygulamalısın.. duvarın yapısına göre plane veya box seçenekleriyle o görüntüyü düzeltebilirsin..

2. yerde ise renkli bi cam görüntsü vermeye çalışmışsın sanırım..
rengi istediğin gibi ayarladıktan sonra malzemenin refraction değerini arttırırsan daha iyi bi sonuç alacaksındır..

bir de sahnenin ışıklandırması bana göre hiç olmamış.. zamanla düzelecektir diye umuyorum.. kolay gelsin..
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-05-2009 #6
arizetek yorum için tşk, şöyle söylim aynen dediklerin gibi yapıldı, uv map vs. ben bu render dab önce de render aldım fakat böyle bir sorun yoktu duvarda, onra perspektiv ekranında tüm çalışmayı gruplayıp oynama yaptım yani sahneyi sağ dola yukarı oynadım, ve sonuçda duvardaki sorun meydana geldi, ben bunu bir şekilde düzeltirim ama benim merak ettiğim, bu neden olyor, matamatiksel bi açıklaması vardır, sorun yansımada fakat neden nie ? bozuluyor, program dilide bi açıklama bekliyorum, doğru cevabı bulursam, önemli bişey öğrenmiş olucam, tek istediğim , programı yüzeysel öğrenmek istemiyorum, biz neden bu menüyü kullanıyoruz, bu komutu yapmasak ne olur vs vs . bu sitede böyle bi arkadaşın olduğunu düşünmüyorum , yada uzmanlar paylaşmayı sevmiyor.
Bu mesajdan alıntı yap
arizek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arizek(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-05-2009 #7
program dilinde bi açıklama derken 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK


aman hocam dur, daha sahneyi aydınlatmada problem yaşarken birden celallenip derinlere dalma.. hele bi yavaş yavaş programı öğren, zamanla tüm taşlar yerine oturacaktır..
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-05-2009 #8
yok ciddi sorunlarım var benim, program la yatıyorum, kalkıyorum, öyle dediğin gibi zamanla öğrenilecek bişey değil yani, kafana takılan şeyi hemen öğrenmessen geçer gider, ben şuanda sorunu çözemessem, ilerde çıkacak sorunları da çözemem, haklısın afrasif ve hırslı bi yapım var ama boşyere de sinirlenmem, senden başka yardımcı olmaya çalışan bi eleman varmı ortada, sağ, sola bi bak bakalım 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK allah razı olsun sende bildiğin kadarını söylüyorsun, peki hani, çok iyi bilen arkadaşlar nerede, eleştirmeye gelince 10 numarayız, ama 2 soru sordunmu, hep bilinen kulakdan dolma 2 laf öğrenip bu böyyle şöyle deriz, mantıklı bi açıklama yok, sahneyi aydınlatma şuanda benim işim değil 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK ben program kullanmayı öğrenmeye çalışıyorum, o sonraki aşama, kuş olmadan uçulmuyor, program dilinde açıklama istiyorum ben milletten, bu lafıda formlarda çok duyuyorum, 3d cilerin ana dili, 1. program dili, çok mekanik olmuş, perpektivde hatalar var vs, biz eleştiri yapmayı bile bilmiyoruz, eleştiri var yönlendirme yok ,
Bu mesajdan alıntı yap
gokpasaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokpasaa

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-05-2009 #9
öncelikle eline sağlık ama çalışmanın sadece renderini koyduğun için tam yorum yapamıcam ama kapı olan duvarda oluşan kayma bana göre duvara önce map verip UVWmap uğladıktandıktan boolean uygulayıp kapı yerini açtığın için böle bi kayma oluşmuş duvarında. sırasını düzgün yapman gerekli önce boolean sonra map ve UVWmap uygulaman gerekir. aklında bulunsun sıra herzaman önemlidir. ayrıda bu çalışmanda hazır modele daha fazla yer vermişsin, kullandığın kapı, bulaşık makinası, 6lı tabak serisi evermotion. bence daha fazlasına ulaşıp daha gerçekçi detaylı render alabilirsin.
Bu mesajdan alıntı yap
arizek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arizek(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-05-2009 #10
yahu arkadaşım, illaki yansımadan diyosun.. o zaman duvar malzemesinin yansımasını kaldır.. bir de o şekilde render al.. bak göreceksin, bence yine duvarda kaplama sorunu olacak..

ben programı öğrenmeye çalışıyorum diyosun, matematiksel açıklamalardan v.s. bahsediyosun, ışıklandırmaya bakmıyorum, o sonraki aşama diyosun..
bence senin izlediğin yol yanlış..

günü, saati, dakikayi hesaplamaktansa "nereye nasıl bi ışık koysam nerede nasıl bi etki oluşturur" hesapları yapmak bence daha mantıklı..

eger yukarıdaki render'ı aldıktan sonra sahnede oynamadıysan, duvarlardaki yansımayı kaldır bakalım, bi de öyle görelim.. sorun yansımadanmıymış onu görürüz..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Deniz Köşkleri 3d Max - Vray - Photoshop Cs4 Gökhan YILMAZ 3D Studio Max 12 14-12-2009 11:35:35
Amatör Çalışmam 3dm8 - vray - Photoshop Gökhan YILMAZ 3D Studio Max 10 04-06-2009 10:11:39
Dreamweaver CS3 Page Properties Ekrani Yarim Aciliyor! GamsIzVeZir Dreamweaver 4 02-09-2008 10:54:46
3ds Max 9 +vray 1,50+Adobe Photoshop +AutoCAD vb. programları kullanırım buraksisman1990 Sonuçlanan İlanlar 4 22-05-2008 13:33:37

Kapat
Şifremi Unuttum?