3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

3D Studio Max - 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK ...

Cevapla
3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-05-2009 #11
Sponsorlu Bağlantılar

öncelikle eline sağlık ama çalışmanın sadece renderini koyduğun için tam yorum yapamıcam ama kapı olan duvarda oluşan kayma bana göre duvara önce map verip UVWmap uğladıktandıktan boolean uygulayıp kapı yerini açtığın için böle bi kayma oluşmuş duvarında. sırasını düzgün yapman gerekli önce boolean sonra map ve UVWmap uygulaman gerekir. aklında bulunsun sıra herzaman önemlidir. ayrıda bu çalışmanda hazır modele daha fazla yer vermişsin, kullandığın kapı, bulaşık makinası, 6lı tabak serisi evermotion. bence daha fazlasına ulaşıp daha gerçekçi detaylı render alabilirsin.
işde sorun bence tam dediğin gibi, ayrıca sende kısmen haklısın arizitek, fakat tam sorunu yakaladın gokpaşa, benim hattam ben duvarı önce kapladı sonra duvarı deldim, bu sıralama hattası tk ederim . bi şey daha söylemek istiyorum çalışmada hiç bir şey hazır model değil, iltiifatın için tşk, ben şunu söylemek istiyorum benim için önce modelleme, sonra kaplama, ışıklar vs, bu duvardaki hattanın başka bi oluşum şekli olabilirmi ?, yani başka hangi saçmalığı yaparsam böyle bi sonuç çıkar, başka fikiri olan arkadaşları bekliyoruz.
Bu mesajdan alıntı yap
gokpasaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokpasaa

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-05-2009 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
amacım tartışma ortamı yaratmak değil ve belki bana kızıcaksın ama ben 2,5 senedir. evermotion serisini kullanıyorum ve onları almak için dünyanın parasını verdim kapın, duvarda asılı duran fincan takımın, tezgah üstündeki tabak serisi bunlar benim haşır neşir olduğum modeller. inceledim ve karşılaştırdım bunlar hazır model. lütfen bu şekilde emekleri benimseme. daha yolun başındasın ve onlar gibi düzgün modeller yapmak için çok yenisin. emeğe saygısızlık etme LÜTFENNNN!!!!!!!!!!!!
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-05-2009 #13
gokpaşa sana şunu söylim 2.5 senedir bu işin içinde olduğun belli, neden diyeceksin, senin cevabın, birçok videoda anlatılıyor, üzerine bide sen söyleyince sorunun bu olduğunu anladım, gelelim evermotion dediğin hazır modellerden bende var, aslında sen haklısın, ben bu hazır modellere saygı duyuyorum çünki, adamlar gerçekçi yapmışlar, bana gelince, benim diğer konularıma bi bak, bana göre hazır model kullanmak, gelişim sürecindeki birine fayda sağlamaz, şimdi sen benim yerimde olsan ne yapardın ? ben şunu yapıyorum, madem elimde evermotion gibi bir arşiv var bu arşivden alıp kullanmıyorum, arşivin içinde jpg dosyaları var, pdf dosyaları var, internetten kapı resmi bulup, modelleme yapıcağıma, dünyaca ünlü evermotion srisinin resimlerine bakarak modelleme yapmak daha mantıklı geliyor, yani evermotion da beğendiğim bi modelin resmine bakıp, kndim modelliyorum, tabiki biz tartışmıyoruz, sana bilgi vermek istedim, emek hırsızlığı yapıcak değilim, kimseyede bişey inandırmam gerekmez, insan önce kendine yalan söyler, kandırır, o yüzden modellemeler bana ait, hee nereye bakarak yaptım, evermotion !! nereye baktığım sizce fark edermi ? bn kapıya bakmadan yada bi nesneye bakmadan nasıl hayal gücüyle iş çıkarta bilirim ? bunun adına ressamlık deniyor, ressamlar bile biyerden esinleniyor, benim bakmadan yapabilecek bi yeteneğim yok, çoğu 3d ci bakarak modelleme yapmıyormu ? sana yine teşşekür ederim, çalışmama değer verip, incelemişsin, ama önce bi sorsaydın yargısız infaz gibi olmuş 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK sana modelleri yollim istersen daha yakından anlarsın, çünki sahnenin görünen yüzeylerini modelledim yani, bulaşık makinasını senin gördüğün yüzey üzerinde durdum, vs
Bu mesajdan alıntı yap
gokpasaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokpasaa

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-05-2009 #14
hala inanmıyorum ama neyse. beni inandırmak zorunda değilsin. ozaman bi tanesinin örnek veriyorum ordaki kapının modelleme aşamasını paylaş bizimle. hangi teknikle okadar gerçekçi modelleme yaptığını merak ediyorum doğrusu. yada daha kolay olsun duvardaki fincan takımı aşamalarıyla örnek ver. bende ozaman tüm birikimi mi paylaşıyım seninle???
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-05-2009 #15
hala inanmıyorum ama neyse. beni inandırmak zorunda değilsin. ozaman bi tanesinin örnek veriyorum ordaki kapının modelleme aşamasını paylaş bizimle. hangi teknikle okadar gerçekçi modelleme yaptığını merak ediyorum doğrusu. yada daha kolay olsun duvardaki fincan takımı aşamalarıyla örnek ver. bende ozaman tüm birikimi mi paylaşıyım seninle???
estafllah, tabiki bişey inandırmak zorunda değilim bu güne kadar yaptığın yorumları unutmadım tşk ederim , şöyle açıklamaya çalışim, aklına takılan olursa yine cevaplarım.

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

KAPIDA KULLANDIKLARIM
BOX EDİT POLY wertex edge polygon
Extrude bevel ınsert flip loob edge
Chamfer Target Weld Connect
beziar ffd 4x4 bumb
Line rendering EnableIn Vievport
Smooth sides 40 boolen pik operand
meteryal vray defuls gri reflec beyaz
yansımalar Metel Kaplama, Cam Defuls
siyah beyaz beyaz reflect refract beyaz
vray render motoru,environment bölümü
GI ayarları Environment (Skylighht)
On Gri renk Reflect Multiplier 5
metaller yapılırken ve modellemenin genel kenar ç
izgileri bulur efekti,
subdivs 15 metal alanlar çaydanlık kapı koılu
Fresnel reflection işaretledim
MAX Depth 1 ayarladım Fresnal IOR 1.52
afferct shadow işaretledim meterial Vray
Vray ışıkları açtım, Max ışıkları kapadım,
type Adaptive QMC Image smpler açtım
rendiring menüsünden backraund rengini beyaz yaptım,
kaplamalar için bump uyguladım,daha belirgin kabartılar için
Displace uyguladım, yansımalara tümüne HDR uyguladım
vs.bumpları photoshopda hazırladım,

genel anlamda bunları kullanarak çalışıyorum daha ilerde farklı tekniklere geçicem,


3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK

IŞIKLARADA GEÇİCEM AMA ÖNCE MODELLEME, BU ÇALIŞMANIN IŞIĞI OLMAMIŞ DİYORLAR BENCEDE PEK İYİ OLMADI PEKİ IŞIK NASIL OLMALI, ben Vray laiht kullandım, en kaliteli ışık, ama iyi bi ışık nasıl olmalı hazır üzerindeyken bunun cevaPlarını ve farklı teknik önerilerinizi bekliyorum,

BUNLARI NİE ANLATIYORUM ONUDA SÖYLİM BANA İNAN VE BAHSETİĞİN BÜTÜN BİLGİLERİNİ BENİMLE PAYLAŞ DİYE :=)
Bu mesajdan alıntı yap
gokpasaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokpasaa

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-05-2009 #16
vraylight değil vraysun kullanmalısın ve kameran normal kamera değil vrayphysical kamera kullanmalısın ve ışıkla kamerayı eşleştirmelisin.bunuda kendin araştır artık 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK ama ben yapım aşamasını istedim ve sen bitmiş modellerin vertekli halini bana gösterdin 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK ayrıca evermotionun nerdeyse tüm modelleri gri siyah vertektir ve ne şans ki senin yaptığın kapı ve makinanda aynı renkte 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK mutfak dolabına lafım yok senin dolabın çünkü yukarda havada unutulmuş bi kulp var. maxde hazır model kullanmak ayıp bişey değil bence çıkardığın render önemlii, ben gene bilgi paylaşırım ama lütfen daha net olalım birbirimize ok?
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-05-2009 #17
canın sağ olsun inanma bakalım, şimdi oturup araba modellicem onada hazır dersin, birbirimize açık olalım demişsin , ben açığım ama sen değilsin şu kamera ışık olayını biraz açarmısın, e azından şunu paylaş, vray sun nerde kullanılıyor, nie vray sun, ? hazır model kullanmak ayıp değil tabi ama ben bide şunu anlamıyorum, şimdi elimde aklına gelecek bütün nesneler var, sendeki gibi bi arşiv, arc modeller sendekilerden vs. şimdi diyelimki ben bişey bilmiyorum yada, az biliyorum, sadece render almayı iyi biliyorum diyelim, bi işe girdim, herşeyi hazır kullanıyorum, sonuç alıyorum !!! bumudur yani 3d anlamadığım nokta bu, render iyi al ama modelleme bilmesende olur zaten herşeyin hazırı varmı dicem ben? o zama ben yarın bi işe girim, bi sahne yaparım, herşeyi hazır koyarım, sadece ışık ve renderı iyi öğrensem yetermi, ??? vallahi anlamıyorum bişi,
Bu mesajdan alıntı yap
gokpasaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokpasaa

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-05-2009 #18
müşterine göre değişir ama genelde dış model olduğunda binayı kendin modellersin. ama şimdi çevresi için çiçeklerin hepsini ağaçları yada arabaları kendin mi modelliceksin adam senden 1 haftada işi istersen napıcaksın? zaten nerdeyse artık tüm firmalar hazır modelleri sitelerine koyuyo. örnek vitra tüm vitrifiye elemanlarının 3d modellerni bedava veriyo. mevcut olan bişeyi tekrar modellemek niye? alıcan ürünün aynısını renderde görebiliyosun. müşteriye ürün koduyla ve autocad detayıyla hepsini veriyosun.
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-05-2009 #19
anladım sen diyorsunki, modelleme bilgin olsun gerektiğinde müdale edebilmelisin, ama hamallık yapma, 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK doru tabi, az zamanda çok iş isteniyor, sende gereğini yapman lazım, eğer, modellerim arasında olmayan bi nesne istendiğiyse ben yaparım, mı ? ben render ve ışıklara kaplamalara ağırlık vermem gerektiğini anladım, senin tavsiyen bu sanırım? peki son olarak benim en azından ne kadar modelleme bilgim olması gerekiyor, ? şimdi ben bu çalışmamda herşeyi kendim yaptım bu yetermi ? cevapların için tşk
Bu mesajdan alıntı yap
gokpasaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokpasaa

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-05-2009 #20
ne kadar olduğunu ben bilemem ama kendine güvenmen lazım öncelikle. bişeyi gördüğünde ben bunu modellerim diyebiliyosan ve modelliyosan sorun yok 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK ama şöel bi gerçekte var ki 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK
kendim için konuşuyorum. benim kendime göre sabit ayarlarım var içi mekan ve dışş mekan ikisindende bi kaç tane ve ben artık ayarlada uğraşmıyorum uygun ayarı seçip renderı alıyorum. böle oluncada genelde işim kısa sürüyo. tavsiye ederim ama önce öğren. bilgin olmadan hazıra alışma. yoksa biyerde toslarsan toparlayamazsın 3DSM - Vray - Photoshop YARIM MUTFAK
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Deniz Köşkleri 3d Max - Vray - Photoshop Cs4 Gökhan YILMAZ 3D Studio Max 12 14-12-2009 11:35:35
Amatör Çalışmam 3dm8 - vray - Photoshop Gökhan YILMAZ 3D Studio Max 10 04-06-2009 10:11:39
Dreamweaver CS3 Page Properties Ekrani Yarim Aciliyor! GamsIzVeZir Dreamweaver 4 02-09-2008 10:54:46
3ds Max 9 +vray 1,50+Adobe Photoshop +AutoCAD vb. programları kullanırım buraksisman1990 Sonuçlanan İlanlar 4 22-05-2008 13:33:37

Kapat
Şifremi Unuttum?