4+4 renk baskı nedir?

Grafik Sözlük - 4+4 renk baskı nedir? ...

Cevapla
4+4 renk baskı nedir?
kirmaci isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kirmaci

Hiç Biri / İstanbul

Standart

4+4 renk baskı nedir?

Alt 06-03-2014 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Merhaba arkadaşlar, Kurumsal bir firma için promosyon kupa yaptırmakla meşgulum, tabi ki konuya da hiç hakim değil bildiğiniz 0 yani. ürün üzerindeki logo 4+4 renk olacak diyo firma, baskıyı yapacak firma 4+4 renk nasıl olacak diyo, henüz logo hazır değil bu yüzden kesin bir logo da gönderemiyoruz. ancak fiyat istiyolar. 4 rengin CMYK olduğunu siteniz üzerinden öğrendim, ancak bu tip baskı işlerinde 4+4 renk 4/ +4 renk gibi terimler ile karşılaşıyorum. bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim.
ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-03-2014 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
+renkler pantone renklerdir...nasıl bir logoysa artık; hem cmyk hem de pantone barındırıyor olmalı. belki siyah vardır; renge tutup cmyk demişlerdir. logonuz gelmeden "belki" deriz hep...
Bu mesajdan alıntı yap
adnaltn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

adnaltn

Grafiker / Diyarbakır

Standart
Alt 24-03-2014 #3
selam photoshopla bişey sorabılırmıyım ??
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 24-03-2014 #4
Bu mesajdan alıntı yap
rpnzl isimli Üye şimdilik offline konumundadır

rpnzl(34)

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 02-07-2014 #5
slm.. konu eskimiş ama yazmak istedim.. ajanslar bizden fiyat alırken 4+4 yazıyorlar genelde ön arka baskı ise. ön 4 arka 4 mantığıyla 4+4 yazıyorlar. ne alakaysa direkt trigromi baskı deseler daha açıklayacı olacak pantone yoksa 4+4 renk baskı nedir?
Bu mesajdan alıntı yap
hades sarpedon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hades sarpedon

Baskıcı / İzmir

Standart
Alt 11-07-2014 #6
Zihniyet fiyat verirken en palı halini söyleyip ürüne göre düşmektir. Düşük fiyat verip beklentiler yüksek olunca fiyat arttırma sıkıntı olduğuna inanılıyor
Bu mesajdan alıntı yap
ThreeBuddha isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ThreeBuddha

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11-07-2014 #7
Merhaba arkadaşlar, Kurumsal bir firma için promosyon kupa yaptırmakla meşgulum, tabi ki konuya da hiç hakim değil bildiğiniz 0 yani. ürün üzerindeki logo 4+4 renk olacak diyo firma, baskıyı yapacak firma 4+4 renk nasıl olacak diyo, henüz logo hazır değil bu yüzden kesin bir logo da gönderemiyoruz. ancak fiyat istiyolar. 4 rengin CMYK olduğunu siteniz üzerinden öğrendim, ancak bu tip baskı işlerinde 4+4 renk 4/ +4 renk gibi terimler ile karşılaşıyorum. bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim.
ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER..
Ağız alışkanlığıyla söylenmiştir.4+4 ofset baskılar için kullanılır ve ön arka trigromi baskıyı ifade eder. Firma yetkiliside büyük ihtimal bu terimi fiyat tekliflerinden, matbaadan vs. duyup telaffuz etmiştir.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Renk ayrımı nedir? Soner DİLEK Ambalaj Tasarımı 45 10-09-2017 19:09:26
Renk ve Renk Ayrımı Nedir VolkanTEKiN Grafik Sözlük 34 14-11-2015 12:14:32
tela kumaş üzerine baskı yapabilen en ucuz maliyetli baskı makinası nedir? yusuf3855n Dijital makineler 9 26-09-2013 15:36:23
Renk nedir? Renklerin anlamları nelerdir ayyuce Grafik Sözlük 11 27-12-2011 10:00:57
logo için renk önerileriniz nedir malipasali Logo Tasarımları 1 02-03-2009 19:00:22

Kapat
Şifremi Unuttum?