460 şafak sayacı (istek)

Vektörel - 460 şafak sayacı (istek) Sponsorlu Bağlantılar arkadaşlar askerlerimizin şafak takibi için kullandıkları 460 günlük takvim gibi o sayaçtan elinde olan varsa paylaşabilirmi? Henüz askerliğimi yapmadığım için o sayaç dediğim ****ryalin adını bilmiyorum Yardımcı olursanız ...

Cevapla
460 şafak sayacı (istek)
turkchem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

turkchem(33)

Grafiker / Samsun

Standart

460 şafak sayacı (istek)

Alt 21-06-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar askerlerimizin şafak takibi için kullandıkları 460 günlük takvim gibi o sayaçtan elinde olan varsa paylaşabilirmi? Henüz askerliğimi yapmadığım için o sayaç dediğim ****ryalin adını bilmiyorum 460 şafak sayacı (istek)

Yardımcı olursanız çok sevinirim. şimdiden çok teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

turkchem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

turkchem(33)

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 22-06-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
kimsede yok mu?
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetsxfile isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetsxfile

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 22-06-2008 #3
Ben bir kart için hazırlamıştım. Corel formatında..

RapidShare: Easy Filehosting
Bu mesajdan alıntı yap
turkchem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

turkchem(33)

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 22-06-2008 #4
çok teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
broken_wings isimli Üye şimdilik offline konumundadır

broken_wings

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 22-06-2008 #5
Şafak programı orhan ... die bir herif bursalıydı sanırım.Onun yazdığı bir şafak programı vardı salyangoz gidiyodu v.s. Ama bulamadım..
Bu mesajdan alıntı yap
niyogara isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niyogara(40)

Matbaacı / Ankara

Standart
Alt 24-07-2008 #6
teşekküğr ederim kardeş işime yarda
Bu mesajdan alıntı yap
grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-07-2008 #7
Bana da lazım o ama corel 11 de acamadım ya da ai yukler isen....

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
blade27 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

blade27

Grafiker

Standart
Alt 19-08-2008 #8
arkadaşlar bende war corel hali hemen upload yapıyorum şu an
Bu mesajdan alıntı yap
murder_760 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

murder_760

Grafiker / Giresun

Standart
Alt 04-10-2008 #9
Daha sitede yeniyim nasıl yükledingini bilmiorum ama istediğin şey bende mevcuttur
bereal_760 eklersin atarım iyi günler
Bu mesajdan alıntı yap
Yunus PARLAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yunus PARLAR(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 08-10-2008 #10
Şafak programı orhan ... die bir herif bursalıydı sanırım.Onun yazdığı bir şafak programı vardı salyangoz gidiyodu v.s. Ama bulamadım..

Aynen abicim. 460 gün boyunca o adamın ismini ezberlemiştim 460 şafak sayacı (istek)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
460, istek, safak, sayaci, sayacı, şafak

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
geri sayım sayacı lütfen aykoo Flash 3 13-07-2008 04:31:46
istek peri Logo Tasarımları 6 12-03-2008 12:04:55

Kapat
Şifremi Unuttum?