Adıma logo istiyorum!!!

Logo İstek - Adıma logo istiyorum!!! ...

Cevapla
Adıma logo istiyorum!!!
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 27-03-2012 #21
Sponsorlu Bağlantılar

Nota gerek bırakmayan bir konu olmuş. Adıma logo istiyorum!!!
Ama gözlem yapma açısından sizi zayıf buldum.
Hayır işi, gönül işi gibi cümleleride gözüm aramadı değil yani. Adıma logo istiyorum!!!D
Bu mesajdan alıntı yap
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 28-03-2012 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
Nota gerek bırakmayan bir konu olmuş. Adıma logo istiyorum!!!
Ama gözlem yapma açısından sizi zayıf buldum.
Hayır işi, gönül işi gibi cümleleride gözüm aramadı değil yani. Adıma logo istiyorum!!!D
haklısınız Adıma logo istiyorum!!!
Bu mesajdan alıntı yap
usslu1903 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

usslu1903

Yrd. Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-04-2012 #23
bu nasıl bi egodur Adıma logo istiyorum!!!
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 17-04-2012 #24
Konuyu sabitliyorum. Adıma logo istiyorum!!!

Konu yeri yanlış olsa da vermiş olduğunuz tepkinin haklı sebepleri ile konu sabit olarak kalmalı.



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
grafiker_emrah isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafiker_emrah(28)

Arı Üye

Grafiker / Afyonkarahisar

Standart
Alt 17-04-2012 #25
Konuyu sabitliyorum. Adıma logo istiyorum!!!

Konu yeri yanlış olsa da vermiş olduğunuz tepkinin haklı sebepleri ile konu sabit olarak kalmalı.
teşekkürler Volkan hocam yerinde bir davranış Adıma logo istiyorum!!!
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 17-04-2012 #26
teşekkürler Volkan hocam yerinde bir davranış Adıma logo istiyorum!!!
Yalnız ben de bir logo istiyorum(!) Adıma logo istiyorum!!!



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-04-2012 #27
Konu da sabitlendiğine göre cebimdeki taşları gönül rahatlığıyla savurabilirim sanırım Adıma logo istiyorum!!!
Hahaha kaşınıza gözünüze sahip çıkın millet Adıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!D

Logonun kralını yaparım ben bea.. hemde peşinatsız taksitsiz, beleşe Adıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!

Bir paket çikolata kafi arkadaşlar duyurulur Adıma logo istiyorum!!!
Bitter olmasın yalnız fazla ağır oluyor.. Sütlü portakallı çilekli fıstıklı hepsi kabulümdür Adıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!
Yalnız kargoyu ödemem sölim sonra çikolatamdan kesilmesin fena yaparım Adıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!D


Unutmadan sloganım da şu;

"Ver çikolatayı al logoyu"

Adıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!
Bu mesajdan alıntı yap
Mukadderat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mukadderat(37)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-04-2012 #28
"Boş vaktiniz çok nasılsa ne olur bir-iki çiziktiriverseniz? İnsanlık öldü mü?Adıma logo istiyorum!!!DAdıma logo istiyorum!!!"

Cümlesini unutmayın.
Bu mesajdan alıntı yap
Erkal COŞKUN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Erkal COŞKUN

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-04-2012 #29
Arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim, bana da çok acil logo lazım.
Şirket inşaat, otel, sağlık, yemek, spor ve müzik işleriyle uğraşıyor. Hepsine hitap edecek bir logo olursa...

Lütfen acele edin, müşteri bekliyor....
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 18-04-2012 #30
Arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim, bana da çok acil logo lazım.
Şirket inşaat, otel, sağlık, yemek, spor ve müzik işleriyle uğraşıyor. Hepsine hitap edecek bir logo olursa...

Lütfen acele edin, müşteri bekliyor....

Umarım geç kalmadım... Adıma logo istiyorum!!!D


Adıma logo istiyorum!!!




Ücret talep etmiyorum bi hayır duanızı alsam yeterli. :rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Kendi adıma yaptığım logo çalışmalarım.. erkanalcicek Logo Tasarımları 10 04-05-2015 17:33:08
Kendi Adıma Ait Logo Çalışması ( GRAFİMERVE ) GRAFİMERVE Logo Tasarımları 23 08-07-2010 14:53:57
Kendi adıma logo tarzı bişey yaptın brtstyle Deneme Çalışmalar 7 19-03-2009 13:43:45
hat çalışması kendi adıma :) memoli4646 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 3 27-08-2008 08:38:50

Kapat
Şifremi Unuttum?