afrodizyak afişi

Afiş Tasarımı - afrodizyak afişi ...

Cevapla
afrodizyak afişi
bereketim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bereketim

Fotoğrafçı / Bursa

Standart

afrodizyak afişi

Alt 22-08-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar profosyonel değilim ama yorumlarınızı bekliyorum.
ürün cinsel güç artırıcı bir ürün
afrodizyak afişi
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

xavalon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

xavalon(45)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 22-08-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Devir göstergesi ile heralde performans artışını simgelemek istediniz. Bende daha çok motor yağı yada o tarz bi etki yarattı. Ben senin yorumunu merak ediyorum esas...
Bu mesajdan alıntı yap
bayram7007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bayram7007

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 22-08-2008 #3
Devir göstergesi ile heralde performans artışını simgelemek istediniz. Bende daha çok motor yağı yada o tarz bi etki yarattı. Ben senin yorumunu merak ediyorum esas...
katılmamak elde değil. amacına ulaşır umarım. eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
bereketim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bereketim

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 22-08-2008 #4
hız ve güç sembolü olarak kullandım yani düşündüm diyelim afrodizyak afişi
Bu mesajdan alıntı yap
grafikerkartal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerkartal

The Legend ;)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2008 #5
prof. değilim söylemin üzerine iyi bir çalışma olarak görüyorum ama prof. arenada çok daha akıllıca ve dikkat çekebilecek şekilde tanıtımı yapılabilecek bi ürün başarılar dilerim...
Bu mesajdan alıntı yap
xavalon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

xavalon(45)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 22-08-2008 #6
hız ve güç sembolü olarak kullandım yani düşündüm diyelim afrodizyak afişi
Diyelimki bu ürün çıkacak piyasaya, sanayi sitelerinde mi satılacak? afrodizyak afişi1:
Mantık kurmak bu işin en temel başlangıçı. kendine şu soruyu sor.
Ben bu ürünü alacak olsam, bu ambalaj tasarımı beni çeker mi?
Çeker mi sence?
Bu mesajdan alıntı yap
bereketim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bereketim

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 22-08-2008 #7
haklısın fikirlerine değer veriyorum daha değişik bişeyler yapsam galiba daha ii olacak afrodizyak afişi
ama bide şöyle düşünürsek erkekler için en önemli güç simgelerinden biri arabann gücü yani gösterge diyemezmiyiz ???
Bu mesajdan alıntı yap
erdemirs isimli Üye şimdilik offline konumundadır

erdemirs(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2008 #8
şimdi tasarım yorumuna başlamadan önce, dil bilgisi mühim afrodizyak afişi soru eki "mi" ayrı yazılır, yani "HAZIR MISINIZ?" şeklinde olması gerekiyor..

"xavalon" arkadaşıma katılıyorum elbet de, o hız göstergesi bence çok uygun değil, gönderme yapmak isteyebilirsin elbet de o gösterge pek de yakışır bir gönderme değil yahu afrodizyak afişi onun yerine background da alevler kullansaydın, ateşli geceleri, kızışmayı cart ı curt u anlatır desteklerdi olayını, birde kırmızı güzel bir renktir daha etkin kullanmanı tavsiye ederim, hafif turuncu/sarı gibi bişi ile karıştırabilirsen daha hoş duracaktır eminim..

3-4 farklı font kullanmana hiç gerek yok aslında, maksimum 2 farklı font kullan daha temiz dursun afiş, vurgular arası farkı renk tonu ve font size ile halledebilirsin.. düzenlediğin afişini yollarsan, yeni yorumlarla karşına çıkabiliriz afrodizyak afişi
Bu mesajdan alıntı yap
tristan78 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tristan78

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2008 #9
Gonderme benim hosuma gitti aslinda. Cok da basarili buldum ama biraz daha one cikmasi, desteklenmesi gerekiyo. Cok fazla obje var. Gonderme bunlarin arasinda kaybolmus zaten.
Bu mesajdan alıntı yap
gates isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gates

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 28-08-2008 #10
Arkadaşım emeğine sağlık. Yanlış anlaşılma olmasın olaya biraz esprili yaklaşmak istedim. Eğer bu konuda rahatsız olursanız silelim. Kib

afrodizyak afişi
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
afişi, afrodizyak

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
kitap afişi(:... Eski kitaplar bile onları okumamış kişiler için yenidir HaZiRaN_ Afiş Tasarımı 13 09-04-2010 15:02:56
Davet Afişi esrayet Afiş Tasarımı 23 16-06-2008 09:48:56
Filim Afişi Mirga Afiş Tasarımı 21 11-04-2008 14:52:25
Party Afişi zoody Afiş Tasarımı 9 10-03-2008 17:04:10
Kurs Afişi mustafa akcelik Afiş Tasarımı 4 26-02-2008 12:05:30

Kapat
Şifremi Unuttum?