After Effects hazır proje ?

After Effects - After Effects hazır proje ? Sponsorlu Bağlantılar niye utanayım ki? isteyen varsa kendi hazırladığım projeleri seve seve veririm unutma, üretilen bi şey beğeni kazandıkça onu üretenin de kendine güveni artar ben günlerce çalışır bir proje ...

Cevapla
After Effects hazır proje ?
ozkanozel16 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozkanozel16(37)

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 24-10-2011 #11
Sponsorlu Bağlantılar

niye utanayım ki?
isteyen varsa kendi hazırladığım projeleri seve seve veririm
unutma, üretilen bi şey beğeni kazandıkça onu üretenin de kendine güveni artar
ben günlerce çalışır bir proje ortaya çıkarırım, ortaya şahane bişey çıkar
ama bi tane çıkar
belki bana onlarca lazım nereden biliyorsun
belki başkalarına da lazım
paylaşmak güzeldir paylaşalım lütfen
burası değil ama sadece temlate üzerine kurulu blog siteler var.Muhtemelen ordada indirmiş olduklarınız vardır, ayrı konu.

komik gelen bölüm; hem hazır kullanıyorsunuz, hemde kendi hazırladığım ??? Kendin kopyala, kendin yapıştır gibi bişey mi?
Bu mesajdan alıntı yap
ozkanozel16 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozkanozel16(37)

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 24-10-2011 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
selam arkadaşlar ben after effects 'e yeni başladım ama scripts lerde takılıyom bana bukonuda yardımcı olabilirmisiniz nerden ve nasıl bi kaynak izslememm lazm
tv.adobe.com yeterince detay var, ama kesmesse google dan action script3 codes olarakta da aratabilirsiniz.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Proje afişim venividi Deneme Çalışmalar 5 21-05-2010 23:35:37
After effects hata firex After Effects 2 13-04-2010 13:59:17
proje çalışmam eserver_sek Fireworks 3 13-04-2009 20:24:17
After Effects emrecan After Effects 12 15-12-2008 16:19:46

Kapat
Şifremi Unuttum?