Alttaki (sonraki) üyeye soru sor

Forum Oyunları - Alttaki (sonraki) üyeye soru sor ...

Cevapla
Alttaki (sonraki) üyeye soru sor
Güneşş isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Güneşş

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 15-07-2010 #9191
Sponsorlu Bağlantılar

aa ne oldu ?
Elinde bir problem mi cıktı yoksa :S:S:S ?
Bu mesajdan alıntı yap
efograf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efograf(26)

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 15-07-2010 #9192
                             Sponsorlu Bağlantılar
nayır. internetten aldıgım randavu saatinde içeri almadılar öğleden sonra dediler bende kızdım döndüm.Alttaki (sonraki) üyeye soru sorD pazartesi geçmezse gene gidicem

Şu an işte ne yapıyosun? işte değilse evde ? değilse ylda bayırda Alttaki (sonraki) üyeye soru sor
Bu mesajdan alıntı yap
Güneşş isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Güneşş

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 15-07-2010 #9193
İhmal etmezsin umarım.Böyle kızıp kızıp dönersen o doktoru goremıceksın.
işteyım,harddısce yedeklıyorum dosyalarımı.

Sen neyapıyorsun? taa hastaneye gıdıpte,duruma kızıp muayene olamamak nasıl bi duygu?
Bu mesajdan alıntı yap
efograf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efograf(26)

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 15-07-2010 #9194
üstüne yağmurla ıslanmasaydım güzel bi duygu olcaktı,zaten genelde tadıyorum o duyguyu illa kiAlttaki (sonraki) üyeye soru sor

iş olmazsaydı şimdi napardın?
Bu mesajdan alıntı yap
Güneşş isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Güneşş

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 15-07-2010 #9195
Ah antalya antalya diyorum Alttaki (sonraki) üyeye soru sor sende antalyaya gıtmek ıstedıgımı anlıyorsun elbet.

Ben cıkıyorum yavaştan.
Kendine dikkateder misin aşağıdaki ?
Bu mesajdan alıntı yap
efograf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efograf(26)

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 15-07-2010 #9196
edecem sırf forum arkimAlttaki (sonraki) üyeye soru sor dedi diyeAlttaki (sonraki) üyeye soru sorD elimide uyuşturmicam bi daha söz)

karşıdan karşıya geçerken sağına soluna baktıktan sonra tekrar sağına bakıyomusun?
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 15-07-2010 #9197
edecem sırf forum arkimAlttaki (sonraki) üyeye soru sor dedi diyeAlttaki (sonraki) üyeye soru sorD elimide uyuşturmicam bi daha söz)

karşıdan karşıya geçerken sağına soluna baktıktan sonra tekrar sağına bakıyomusun?
Bakmakla kalmıyor yukarıyı, aşağıyı da kontrol ediyorum.. Son olarakta bağırıyorum "KARŞIYAAA GEÇİYOORRUMM" diye.

Alkolle aran nasıl?
Bu mesajdan alıntı yap
efograf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efograf(26)

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 15-07-2010 #9198
azıma bile sürmedim. ayık olarak yaşamak istiyorum. zaten istediğim zaman sarhoş gibi olabiliyorumAlttaki (sonraki) üyeye soru sorD

neden sevinince içerler.insan sevincini ayık kafayla yaşamak istemez mi?
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 15-07-2010 #9199
ben sadece içerim, herhangi bir duydu durumuma alet ederek alkole ihanet etmem Alttaki (sonraki) üyeye soru sor

nasıl sarhoş olabiliyorsun istediğin zaman?
Bu mesajdan alıntı yap
efograf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efograf(26)

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 15-07-2010 #9200
kendimi salıyorum içimden ne geçerse söylüyorum. beni neşelendiren bi kaç insanda yanımdaysa deyme keyfimeAlttaki (sonraki) üyeye soru sor

koleksiyonunu yaptığın biriktirdiğin bişey var mı?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Bir Erkeğin Sevgilisinden Ayrıldıktan Sonraki İlk 60 Saniyesi Ali Emre Graficafe 16 30-04-2011 19:15:44
Photoshoptan önce ve sonraki haller aynur.ry Deneme Çalışmalar 3 29-04-2009 16:32:35

Kapat
Şifremi Unuttum?