Alttaki (sonraki) üyeye soru sor

Forum Oyunları - Alttaki (sonraki) üyeye soru sor ...

Cevapla
Alttaki (sonraki) üyeye soru sor
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #9801
Sponsorlu Bağlantılar

Soru nerede?
Bu mesajdan alıntı yap
gizli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gizli

Sanat Yn. / Yurtdışı

Standart
Alt 22-07-2010 #9802
                             Sponsorlu Bağlantılar
İstabulun tarihini anlatabilirmisin?
Bu mesajdan alıntı yap
Güneşş isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Güneşş

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #9803
Hem anamı hem babamı ben koyumu özledım

burak kim ???
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #9804
Eniştem Alttaki (sonraki) üyeye soru sorDAlttaki (sonraki) üyeye soru sor

Deli misin? yada çok delirir misin?
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 22-07-2010 #9805
bence tdesigner84 gibi bi eşin olacaksa az korkmalısın(az döver çünkü gücü yetmez)Alttaki (sonraki) üyeye soru sor basilic gibi bi eşin olursa çok korkmalısın(fena döver, üstüne tırmanır da döver uyy) Alttaki (sonraki) üyeye soru sor. sevgi hanım gibi bi eşin olursa hiiç korkmamalısın Alttaki (sonraki) üyeye soru sor

seni korkuttum mu peki?
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #9806
Sık sık.Alttaki (sonraki) üyeye soru sor

Nur sana değil:rofl: Yine hatlar karışmasın.:rofl:
Korkuttun bir kere ellerinle.:rofl:

Yorulabilir miyim?
Bu mesajdan alıntı yap
gizli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gizli

Sanat Yn. / Yurtdışı

Standart
Alt 22-07-2010 #9807
Hemde çookAlttaki (sonraki) üyeye soru sor

Nasıl bir hattır çok karışık ben şu sıralar biraz iş yapayım.

Seninle evlenen ne yapmalı?
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 22-07-2010 #9808
evet yorul bence Alttaki (sonraki) üyeye soru sor

ahaha burası böle kalabalıklaşınca sende sarhoş gibi oluyomusun? başın dönüyo mu? miden bulanıyo mu? yoksa bebe anaaaam Alttaki (sonraki) üyeye soru sorD
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #9809
Kaynanam evden kaçar.:rofl:

Nasıl bir kaynana hayal ediyorsun?
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #9810
O değilde cidden yazmakta zorlanıyorum Alttaki (sonraki) üyeye soru sor

Kaç işi bir arada yapabilirsin?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Bir Erkeğin Sevgilisinden Ayrıldıktan Sonraki İlk 60 Saniyesi Ali Emre Graficafe 16 30-04-2011 19:15:44
Photoshoptan önce ve sonraki haller aynur.ry Deneme Çalışmalar 3 29-04-2009 16:32:35

Kapat
Şifremi Unuttum?