Ankara da kurumsal bir şirkette çalışacak grafiker

Sonuçlanan İlanlar - Ankara da kurumsal bir şirkette çalışacak grafiker Sponsorlu Bağlantılar Bakın arkadaşlar, bir ilan verildi, bu ilana cevaplar sizin yazdığınız gibi olmamalıdır. Bu şekilde beni oyalamaktan başka bir işe yaramıyor yazdıklarınız. Yani BOŞ Konuşma dediğim buydu. İlan verilmiş ...

 
Ankara da kurumsal bir şirkette çalışacak grafiker
cemyakut isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cemyakut(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 20-08-2010 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Bakın arkadaşlar, bir ilan verildi, bu ilana cevaplar sizin yazdığınız gibi olmamalıdır. Bu şekilde beni oyalamaktan başka bir işe yaramıyor yazdıklarınız. Yani BOŞ Konuşma dediğim buydu. İlan verilmiş yanıt:

İlgileniyorum görüşelim olmalı sadece, ilgilenmiyorum da yazılmasına gerek görmüyorum. Ya da bu ilanın irdelenmesini. Çünkü aranan şartları işveren beliyor, siz size uymayan şartları ya bizzat gelip görüşeceksiniz, ya da ilan hakkında bir şey yazmayacaksınız ki ilgilenmediğiniz sonucu çıksın.

Lütfen arkadaşlar burada tekrar ediyorum Boş konuşup ne laf kalabalığı yapalım, ne de form kirliliği.
abaq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abaq

Yrd. Grafiker / Kahramanmaraş

Standart
Alt 29-08-2010 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
cem birazda şirket hakkında bilgi verseydin keşke.
doghan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

doghan

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 31-08-2010 #13
1-)
CorelDraw ve PhotoShop gayet iyi kullanıyorum.
AutoCad'i 5-6 sene önce kullandım fakat şimdilerde unuttum diyebilirim. biraz pratikten sonra sorun olacağını sanmıyorum
Stüdio 3D max kısa sürede öğreneceğimi garanti ederim
Solid Works hakkında hiç bir bilgim yok

2-)
Profesyonel anlamda fotoğrafçılıkla hiç ilgilenmedim

3-)
A2+B ehliyetim var, fakat fazla bir trafik tecrübem yok

4-)
Askerlik görevini 1984/4 tertip olarak yaptım

5-)
Son 3 yıldır sadece pc başında grafik-tasarım ile uğraştım

6-)
Seyahat engelim yok

7-)
Sigara kullanmıyorum

8-)
Şimdiye kadar sürekli takım çalışmasıyla iş yaptım ve genelde aranan kişi olmuşumdur


Ankara'da dışındayım. Kalacak yer konusunda yardımcı olunursa gelebilirim
cemyakut isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cemyakut(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 02-09-2010 #14
Arkadaşlar, şirketi gelip görebilirsiniz, göremeyenler için lsp.com.tr adresinden inceleyebilirler. İşin açığı şirket profesyonel olarak işliyor. Yasalara uyuyor ve çalışanlarına da bu yönde davranıyor. Fakat şunu şu an belirtmeliyim ki aramızda kalsın açıkcası birkaç aydır maaş sıkıntımız var yani bu ayki maaşı önümüzdeki ay alıyoruz ama mutlaka alıyoruz en fazla 1 ay gecikiyor bukadar açık sözlüyüm. Bunun haricinde profesyonel ortamda çalışacaksınız. Kendi masanız, odanız, wc niz, vs var. Tüm haklarınız veriliyor. Maaş konusuna gelince benim tecrübem ile az ile yetinmeyin bukadar iş çıkarabiliyorsanız... Var ise diğer sorularınızı da elimden geldiğince yanıtlarım arkadaşlar.
fora18 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fora18

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-09-2010 #15
ilan ile ilgilenmiyorum çünkü grafik tasarımcıyım şöför değilAnkara da kurumsal bir şirkette çalışacak grafiker
Çok ayıp Ankara da kurumsal bir şirkette çalışacak grafiker Çok güldüm ya..
3DS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

3DS

Yrd. Grafiker / Ankara

Standart
Alt 02-09-2010 #16
Merhaba cem bey.

Ercan ALTUN.

1 sene ajans tecrübem var, 2 senedir modelleme ve animasyon alanında çalışıyorum.
Grafik & 3d & compositing
Photoshop -ileri seviye
3d max -ileri seviye modelleme, orta seviye animasyon ve rendering
After Effects -orta-ileri seviye
FreeHand -orta seviye

Müzik & Effect
Soundforge -orta seviye
Sony Vegas -orta seviye

KİŞİSEL BİLGİLER

Doğum Tarihi : 23/09/1986
Askerlik Durumu : yaptı
tel : *********
mail : *********
ehliyet : B+A2

http://www.iletisimciyiz.com/cv.asp?...&adsoyad=ercan altun&eposta=*********

Bu linkten çalışmalarımı görebilirsiniz.
Eğer aradığınız eleman konusunda yardımcı olabilirsem ne mutlu bana. teşekkürler.
cemyakut isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cemyakut(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-09-2010 #17
Arkadaşlar, lütfen başvurularınızı ilk sayfada belirttiğim adreslere yapın. Gelen başvurular ile ben değil direk benim müdürüm ilgileniyor, bilginize.
cemyakut isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cemyakut(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-09-2010 #18
Görüşmeye gelen arkadaşlardan ricam, Lütfen geldiğiniz ve gördüğünüz ortamı sitede ki arkadaşlar ile paylaşırmısınız, onlarında en azından fikir edinmesi açısından. Ve gerçekten boş konuşmalar olmaması açısından. şimdiden ilan ile ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim...
cemyakut isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cemyakut(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-09-2010 #19
Çok ayıp Ankara da kurumsal bir şirkette çalışacak grafiker Çok güldüm ya..
Evet dediğiniz gibi, hem ayıp, hem komik, hem de profesyonelce değil. Sadece evinde tasarım yapmış, hiç bir firmada çalışmamış bir arkadaşın yorumu bence bu. Çalışsa bilirdi herhalde neden araç kullanılması gerektiğini...
graphic_ahmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphic_ahmet

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-11-2010 #20
s.a
iskitlerde bi matbaada çalışıyorum...
daha önce dijital baskı grafikerliği ve makina operatörlügü tecrübem var.
kartvizit,el ilanı,afiş vb işlerde hızlı olduğuma inanıyorum.
zaten düşünürseniz yaptığım işlerden örnek göndebilirim...
görüşmek üzere...
********* / *********
 

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Pendik'te çalışacak grafiker... pozitiff Sonuçlanan İlanlar 3 27-08-2010 08:58:13
Prim ile çalışacak ve haftanın en az 4 günü ofiste durabilecek grafiker (Ankara) ozguninceli Sonuçlanan İlanlar 2 26-07-2010 17:29:02
Freelancer yada Proje Bazlı Çalışacak Grafiker ANKARA cancan_burak Sonuçlanan İlanlar 5 20-05-2010 12:50:27
Indesign ile çalışacak grafiker ve bayan grafiker yardımcısı arıyoruz. welbane Sonuçlanan İlanlar 35 08-07-2009 12:24:36
Grafiker & Yardımcı Grafiker (Ankara/Keçiören) evilgy23 Sonuçlanan İlanlar 2 03-11-2008 10:32:06

Kapat
Şifremi Unuttum?