arabadan şarjlı süpürge (manipülasyon)

İllüstrasyon Çalışmaları - arabadan şarjlı süpürge (manipülasyon) ...

Cevapla
arabadan şarjlı süpürge (manipülasyon)
baris.basaran isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baris.basaran

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11-01-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Göze batıp bakmamakla ne alakası var arabanın arka tekeri olacak şart yani arabadan şarjlı süpürge (manipülasyon) Şişkinliklede olsa olması lazımarabadan şarjlı süpürge (manipülasyon)
Bu mesajdan alıntı yap
Koyu_Beyaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Koyu_Beyaz(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-01-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Teşekkürler prok... Arka tekerlek gerçekten kötü duruyo, buna emin olabilirsin. Teşekkürler..
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 13-01-2008 #13
mecedes logosu oturmamıs onada bi ayar ceksen haga iyi olacak
bide ön tarafta arabanın ****lik dokusu arkaya dogru plastiklesiyo bilerek boyle yaptıgını dusunuyorum ama bence supurge kısmıda ****lik olsa daha iyi oturur gibi
Bu mesajdan alıntı yap
Koyu_Beyaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Koyu_Beyaz(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-01-2008 #14
Plastik dokuyla oynamaya çalıştım ama pek gerçekçi durmadı belki de ben beceremedimarabadan şarjlı süpürge (manipülasyon)
Teşekkürler maymın...
Bu mesajdan alıntı yap
serdalsahin61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

serdalsahin61

Grafiker / Trabzon

Standart
Alt 15-01-2008 #15
Güzel olmuş... eline sağlık...
Bu mesajdan alıntı yap
Koyu_Beyaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Koyu_Beyaz(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-01-2008 #16
Teşekkürler Serdal...
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 01-02-2008 #17
hım fikir olarak çok güzel yanlız biraz doku sorunları var..araba dokusunun her tarafı aynı olmalı arabadan şarjlı süpürge (manipülasyon)
Bu mesajdan alıntı yap
tuba isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tuba

Grafiker / Adana

Standart
Alt 01-02-2008 #18
arkadaşım güzel olmuş yalnız bi sorun var verdigin tıram daha az ve her tarafında olmasa daha iyi olur
Bu mesajdan alıntı yap
TypO isimli Üye şimdilik offline konumundadır

TypO

Öğrenci (Grafik) / Gaziantep

Standart
Alt 03-02-2008 #19
bence fıkır olarak ıı ama gecıslerde sorun var gıbı
Bu mesajdan alıntı yap
rohandra isimli Üye şimdilik offline konumundadır

rohandra

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 08-02-2008 #20
diğerine göre daha iyi olmuş ama hala mercedes amblemi sırıtıyo... renkler üzerinde biraz daha durman gerek bunlar dışında rılı bi çalışma tebrikler..
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
maniplasyon

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
foto manipülasyon Haloville İllüstrasyon Çalışmaları 19 16-05-2008 08:08:56
Biraz manipülasyon N/A3 Dijital Sanat 18 09-03-2008 23:06:13
Manipülasyon mustafaozcicek İllüstrasyon Çalışmaları 6 09-02-2008 22:31:06
karpuzz manipülasyon nob Serbest Çalışmalar 0 26-10-2007 12:45:58

Kapat
Şifremi Unuttum?