Arı Üyelik Başvurusu

Arı Üyelik Başvuruları - Arı Üyelik Başvurusu Sponsorlu Bağlantılar Kardeşim Ben Bana Yardım Edin Demedim bu Bir! İkincisi Bilgi Almak İstediğim Kişinin Adını Yazdım ve Ondan Bi Cevap Almayı Bekliyorum. Hadi O Zaman Beni Özel Üye Yap'da ...

Cevapla
Arı Üyelik Başvurusu
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-07-2012 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Kardeşim Ben Bana Yardım Edin Demedim bu Bir! İkincisi Bilgi Almak İstediğim Kişinin Adını Yazdım ve Ondan Bi Cevap Almayı Bekliyorum. Hadi O Zaman Beni Özel Üye Yap'da Volkan Bey'e Gerek Kalmasın..
ben sizin kardeşiniz değilim öncelikle bir bayana nasıl hitap edileceğini öğrenmelisiniz bu BİR.
İkincisi volkan bey yada diğer yetkililerimiz her zaman aktif olamadığı için size nezaketen cevap verilmiş.
Son olarak artık istesenizde özel üye olamazsınız bu özellik yenileme amacı ile durduruldu.
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 03-07-2012 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bana bakın kavga etmeyin kan akarsa batarım ha, uslu uslu anlaşın bakalım. Arı Üyelik BaşvurusuDArı Üyelik Başvurusu

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
F3roo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

F3roo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-07-2012 #13
ben sizin kardeşiniz değilim öncelikle bir bayana nasıl hitap edileceğini öğrenmelisiniz bu BİR.
İkincisi volkan bey yada diğer yetkililerimiz her zaman aktif olamadığı için size nezaketen cevap verilmiş.
Son olarak artık istesenizde özel üye olamazsınız bu özellik yenileme amacı ile durduruldu.
KardeşLik ßenim İçin Her Zaman Ön Planda Olmuştur O Niyetle öyLe Hitap Ettim. Ve keşke En Son Kurduğun Cümleyi Konunun Buralara Gelmesine Sebep olmadan Önce Söyleseydin. İyi Niyetin ve Yardım Etme Amacın İçin Teşekkür Ederim
" ßayan "..
Bu mesajdan alıntı yap
F3roo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

F3roo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-07-2012 #14
Bana bakın kavga etmeyin kan akarsa batarım ha, uslu uslu anlaşın bakalım. Arı Üyelik BaşvurusuDArı Üyelik Başvurusu
Hayır yaa kavga Etmek faLan değiL amaç, Daha Doğrusu benim öyLe bi Amacım Yok :smile::smile:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 03-07-2012 #15
Hayır yaa kavga Etmek faLan değiL amaç, Daha Doğrusu benim öyLe bi Amacım Yok :smile::smile:
İşin şamatası bi yana bazen adminler meşgul oluyor ya da konuyu çok geç görüyor yani acil olan birşeydir diye arkadaş yardım etmek istemiş cevapsız kalma diye yoksa Volkan TEKİN de aynı bilgileri verirdi sana hani özel üyelik diye bir başlık var zaten.

Kolay gelsin hadi bakalım öp ablanın elini barışın. Arı Üyelik Başvurusu

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
F3roo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

F3roo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-07-2012 #16
İşin şamatası bi yana bazen adminler meşgul oluyor ya da konuyu çok geç görüyor yani acil olan birşeydir diye arkadaş yardım etmek istemiş cevapsız kalma diye yoksa Volkan TEKİN de aynı bilgileri verirdi sana hani özel üyelik diye bir başlık var zaten.

Kolay gelsin hadi bakalım öp ablanın elini barışın. Arı Üyelik Başvurusu
:smile: Ben Zaten Üyelik Bilgilerini Okumuştum, Benim Derdim Ücret Nedir Nasıl Ödeyebilirim, Ne Şekilde Birebir İrtibata Geçebilirim, Bu Yüzden Volkan Bey İle Görüşmek İstedim. Sorun Değil Öperim Elini Gocunmam yani Ayrıca Zaten Kendisi Bursa'da Yaşıyor 6 Ay Öncesine Kadar Bende Oradaydım Ama Vatani Görevimi Yapmak için 12 Ay Orada Kaldım ve Hiç İyi Bir Şey Değil Orada Yaşayan Biri İle Bu Şekilde Tartışmak, Yani Benim Açımdan Böyle :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
F3roo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

F3roo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-07-2012 #17
ben sizin kardeşiniz değilim öncelikle bir bayana nasıl hitap edileceğini öğrenmelisiniz bu BİR.
İkincisi volkan bey yada diğer yetkililerimiz her zaman aktif olamadığı için size nezaketen cevap verilmiş.
Son olarak artık istesenizde özel üye olamazsınız bu özellik yenileme amacı ile durduruldu.
Çok Çok Özür Dilerim Kusuruma Bakmayın, Ben Haksızım. :flower:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 03-07-2012 #18
:smile: Ben Zaten Üyelik Bilgilerini Okumuştum, Benim Derdim Ücret Nedir Nasıl Ödeyebilirim, Ne Şekilde Birebir İrtibata Geçebilirim, Bu Yüzden Volkan Bey İle Görüşmek İstedim. Sorun Değil Öperim Elini Gocunmam yani Ayrıca Zaten Kendisi Bursa'da Yaşıyor 6 Ay Öncesine Kadar Bende Oradaydım Ama Vatani Görevimi Yapmak için 12 Ay Orada Kaldım ve Hiç İyi Bir Şey Değil Orada Yaşayan Biri İle Bu Şekilde Tartışmak, Yani Benim Açımdan Böyle :wink:
Zaten orada herşey mevcut ücret yazıyor nasıl ödeneceği yazıyor, ödemeyi sadece paypal ile yapabiliyorsun, ama şimdilik durdurulmuş özel üyelik yenilikler olacakmış sanırım... :wink:

Çok Çok Özür Dilerim Kusuruma Bakmayın, Ben Haksızım. :flower:
İşte bu ya tebrik ediyorum seni. :angel:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
F3roo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

F3roo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-07-2012 #19
Zaten orada herşey mevcut ücret yazıyor nasıl ödeneceği yazıyor, ödemeyi sadece paypal ile yapabiliyorsun, ama şimdilik durdurulmuş özel üyelik yenilikler olacakmış sanırım... :wink:

Paypal'dan Ödeme Yapmayı Bilmiyorum ki :smile: Neyse Boşver ya (Ablam) yine yardımcı Olur :tongueout:

İşte bu ya tebrik ediyorum seni. :angel:
Teşekkür Ederim Sağol :smile:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Arı Üyelik Başvurusu rekifarg Arı Üyelik Başvuruları 4 29-03-2011 16:21:19
Arı Üyelik Başvurusu özgüll Arı Üyelik Başvuruları 1 05-07-2010 10:02:48
Arı Üyelik Başvurusu measa Arı Üyelik Başvuruları 1 21-04-2010 22:53:26
Arı Üyelik Başvurusu özgüll Arı Üyelik Başvuruları 1 05-04-2010 17:01:31
Arı Üyelik Başvurusu efoja Arı Üyelik Başvuruları 1 16-01-2010 10:37:12

Kapat
Şifremi Unuttum?