autocad VS 3D Max kurs?

Autocad - autocad VS 3D Max kurs? ...

Cevapla
autocad VS 3D Max kurs?
selsey isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selsey

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart

autocad VS 3D Max kurs?

Alt 03-12-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar kursa gidip 3 boyut çizim öğrenmek istiyorum.Autocad i 2 boyut olarak kullanmayı biliyorum 3 boyutunuda öğrenmek istiyorum ama kafama 3D Max takılıyo.Acaba 3D Max eğitimi görsem benim için daha faydalı olur?Eğer 3D Max kursunu bitirdikten sonra autocad de 3 boyut çizimi yapabilirmiyim diye şüphelerim var.Bi yardımcı olun arkadaşlar boşuna para ödemiyim?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

emrah.ondu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

emrah.ondu

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03-12-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
3d max artık şart oldu gibi arkadaşım çünkü autocad 3 boyutlu olarak hantal kalıyo ve istediğin materyali atayamıyorsun bence gitmende yarar var ben gittim faydasını gördüm..
Bu mesajdan alıntı yap
selsey isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selsey

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart
Alt 04-12-2009 #3
3d max artık şart oldu gibi arkadaşım çünkü autocad 3 boyutlu olarak hantal kalıyo ve istediğin materyali atayamıyorsun bence gitmende yarar var ben gittim faydasını gördüm..
teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
strong_metin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

strong_metin

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 31-05-2010 #4
3d studio max daha çok görsel sunum ve animasyon yapımı için ideal bir programdır.

iş hayatında teknik çizim yapıcaksan ve bunları hızlı bir biçimce 3d görselleştirmek istersen autocad ten ayrılma.

zaten autocad programını iyi bir şekilde kullanırsan emin ol bir çok programı rahat bir şekilde kullana bilirsin...

not: komutlar aynı sadece yerleri farklı.
Bu mesajdan alıntı yap
gursu2003 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gursu2003

Hiç Biri / Bursa

Standart

selam

Alt 07-06-2010 #5
özür yanlıs yazdım
ama capine çizim programı lazım yradımcı olurmusun

kumaşa desen proğramı (capitone yapmak için )
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Kurs Verebilecek Biri Varmı Ezberimsin Karakalem 8 30-06-2010 19:42:08
kurs calısması... EsmErEllA Deneme Çalışmalar 7 08-12-2009 05:32:06
Kurs yerleri darkdevill Karakalem 5 20-07-2009 12:56:33
Kurs Afişi ressart Afiş Tasarımı 8 01-04-2009 15:47:54
Kurs Afişi mustafa akcelik Afiş Tasarımı 4 26-02-2008 12:05:30

Kapat
Şifremi Unuttum?