Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal

Logo Tasarımları - Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal Sponsorlu Bağlantılar Retro ve klasik bir tarzdan oluşmasına karar verdiğim. Tasarımı tamamen bana bırakılmış bir logo. İsmi de kendim buldum. Fransızcadır. Anlamı küçük kristaldir. Beklemediğim bir şekilde logodan ve isimden ...

Cevapla
Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

ünlem

Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal

Alt 11-03-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Retro ve klasik bir tarzdan oluşmasına karar verdiğim. Tasarımı tamamen bana bırakılmış bir logo. İsmi de kendim buldum. Fransızcadır. Anlamı küçük kristaldir.
Beklemediğim bir şekilde logodan ve isimden çok memnun kalındı. Paylaşmak istedim. Yorum eleştiri vb. şeylere açığım.

belki rengi sorun olabilir bilemiyorum banyo ile mavi rengi çok özdeş olduğu için mavi koydum.
Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal

Not: ekranda gördüğünüz herşey el çizimidir. Dışarıdan tek parça hazır nesne yoktur!
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Soner Akay isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Soner Akay

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 11-03-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
öncelikle emeğine sağlık

kristal çizimi ve diğer hatlarıyla hoş bi çalışma olmuş
belki kullanımda sıkıntı olabilir. sölemeden edemicem bide ilk baktıgımda lüks otel ismi gibi duruyordu Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal

iyi çalışmalar
Bu mesajdan alıntı yap
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 11-03-2011 #3
evet haklısınız biraz abartı olduğunun ben de farkındayım
o yüzden beklemediğim bir şekilde oldu Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit CristalBanyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
logoyu lüx bir otele mi satsam acaba :P
yorum için teşekkürle.
Bu mesajdan alıntı yap
Soner Akay isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Soner Akay

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 11-03-2011 #4
evet haklısınız biraz abartı olduğunun ben de farkındayım
o yüzden beklemediğim bir şekilde oldu Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit CristalBanyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
logoyu lüx bir otele mi satsam acaba :P
yorum için teşekkürle.
otel açasım geldi yada pazarlamasını ben yapabilirim :P neyse ben konuyu uzatmim Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
Bu mesajdan alıntı yap
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 11-03-2011 #5
uyar bana Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 11-03-2011 #6
Yani şöyle bir baktığımda sadece logoya çok güzel fakat firmaya yakıştıramadım ne bileyim bi motor markası ya da araç markasına ait olsa sanki da cuk oturacak gibi, eline emeğine sağlık.

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Erkal COŞKUN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Erkal COŞKUN

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 11-03-2011 #7
Biraz değişse bir motor kulübüne gider bu logo, kanatlar filan. Banyo tuzu ile bağdaştırmadım o kanatları... Fazlaca detay var ve biraz daha küçüldüğünde kullanımı oldukça sıkıntılı olacaktır. Şahsımca amaca uygun olmamış. Üst kısımdaki figürlerden arınsa yada yanlardaki kalkıp üset sadeleşse sanki daha hoş olacak.
ama neticede beğenildi ise söylenecek tek şey eline sağlık Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
Bu mesajdan alıntı yap
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 11-03-2011 #8
Yani şöyle bir baktığımda sadece logoya çok güzel fakat firmaya yakıştıramadım ne bileyim bi motor markası ya da araç markasına ait olsa sanki da cuk oturacak gibi, eline emeğine sağlık.
vallahi benim de aklım karıştı ama kozmetik olacağı için böyle bir şey düşündüm.
Müşteriye de bütün tasarımlarda klasik çalışalım deyince güzel oldur dedi. Bende böyle gittim.
Alternatif mi yapsam Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 11-03-2011 #9
vallahi benim de aklım karıştı ama kozmetik olacağı için böyle bir şey düşündüm.
Müşteriye de bütün tasarımlarda klasik çalışalım deyince güzel oldur dedi. Bende böyle gittim.
Alternatif mi yapsam Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
Bence hiç karıştırmayın artık belki de adamlar motor tutkunu böyle beğendiler. Banyo Tuzu İçin Logo çalışması Petit Cristal
Bu mesajdan alıntı yap
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 12-03-2011 #10
evet bu gün etiketi bitirip, uygun paket ve diğer parçaları (simli ip, mini broşür) gibi işlerini yapmaya başlıyoruz. İnş güzel olur.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
3ds Max Banyo yavuz94 3D Studio Max 9 22-02-2010 19:26:14
banyo bobmarley1910 3D Studio Max 7 04-06-2009 09:50:39
Banyo elempro 3D Studio Max 2 30-01-2009 10:43:42
banyo elempro 3D Studio Max 5 10-12-2008 17:34:15

Kapat
Şifremi Unuttum?