bebek şampuanı etiketi

Ambalaj Tasarımı - bebek şampuanı etiketi Sponsorlu Bağlantılar Bence bebek resmı etıket ıcın kullanılacak bı resım dııl..rengı bozuk bı bebek resmı..renklerın bırlesımınden olusan sıyahlar baskıda cok cok dıkkat cekecektır. Baby shampoo yazısının kenar cızgılerını bence keskın ...

Cevapla
bebek şampuanı etiketi
fatmania isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fatmania(36)

Grafiker / Kayseri

Standart
Alt 27-08-2009 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Bence bebek resmı etıket ıcın kullanılacak bı resım dııl..rengı bozuk bı bebek resmı..renklerın bırlesımınden olusan sıyahlar baskıda cok cok dıkkat cekecektır. Baby shampoo yazısının kenar cızgılerını bence keskın yerıne yuvarlanmıs sekılde kullansan konsepte uygun yazı kullanmıs olursun.orda bı sertlık soz konusu...ordekvarı bı cıvcıv varya o zaten calısmayı dalıne suruklemıs ama tam oraya da gıdememıs.ve tears free yazısı daha buyuk alanda kullanılıp ordekvarı cıvcıvde kucultulebılır zannımca boylece hem musterı ıstegı yerıne gelmıs olur hemde ozgun calısma yapmıs olursunuz.new yazısı cok boslukta gıbı gelıyo bana yanı new yazısının altındakı alanı kullanmasanız daha farklı bır alan kesfetsenız daha yaratıcı olur bence...emegınıze saglık...
Bu mesajdan alıntı yap
black_angel isimli Üye şimdilik offline konumundadır

black_angel(35)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 28-08-2009 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
yahu sizler hangi ajans da çalışıyorsunuz merak ediyorum. artık dayanamıyacam atarsanız atın. arkadaşlar ben okullu değilim die sölemediğinizi bırakmazsınız ama şu tasarımları ben yapsam iten aıırım yaw.
Bu mesajdan alıntı yap
Onur KARADAĞLI isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Onur KARADAĞLI(34)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 28-08-2009 #13
yahu sizler hangi ajans da çalışıyorsunuz merak ediyorum. artık dayanamıyacam atarsanız atın. arkadaşlar ben okullu değilim die sölemediğinizi bırakmazsınız ama şu tasarımları ben yapsam iten aıırım yaw.
Öncelikle sakin olun lütfen! Keskin sirke küpüne zararmış..

Sonra şapkanızı bi önünüze alıp düşünüp, bu sitem bu isyan neye? Burda ayrımcılık yok, bende mektepli sayılmam, ve forumumuzun aktif üyelerinin %50 si de mektepli değiller! bu güne kadar hangi konuda ayrımcılık yapılmış eleştirisel yorumlarda? kim demiş sitede mektepliler korunuyor diye?

Bu konu pek ragbet görmemiş hepsi o, gören arkadaşlarda beğenmemiş zaten, ve bi tane olumlu yorum yok!.. ama siz serzenişte bulunuyorsunuz!... sakin olun işlerinizi paylaşın bırakın gerisini halk (forum üyeleri) halleder.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
iş mi bebek mi?:) ayışığı Anketler 55 20-05-2011 17:40:33
Bebek Vektörleri Nihat BAYSAL Vektörel 1 19-10-2009 13:45:00
Bebek Arabaları PNG the_one Clip Art 2 08-02-2009 03:26:49
bebek clipartları grafipek Clip Art 3 05-06-2008 16:39:58
bebek resimleri SeRDaRSvS Fotoğraf - Resim 2 05-04-2008 19:19:01

Kapat
Şifremi Unuttum?