Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyor

Corel Draw Soru ve Sorunlarınız - Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyor Sponsorlu Bağlantılar Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyo. Önceden böyle olmuyodu bi haftadır böyle lütfen yardımmlarınızı bekliyorumm..:sweating:...

Cevapla
Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyor
hasretimsana isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hasretimsana

Grafiker / Kayseri

Standart

Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyor

Alt 25-11-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyo. Önceden böyle olmuyodu bi haftadır böyle lütfen yardımmlarınızı bekliyorumm..:sweating:
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 25-11-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Dosyalardan birini paylaşırsanız ona göre cevap vermek daha kolay olur...
Bu mesajdan alıntı yap
hasretimsana isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hasretimsana

Grafiker / Kayseri

Standart
Alt 25-11-2011 #3
Dosyalardan birini paylaşırsanız ona göre cevap vermek daha kolay olur...
Paylaşacak bişe yok ki buradan vektörel çalışma indiriyorum yada pcdeki hazır çizimlerden corele atıyorum resim olarak cıkıyo formatınıda değiştirip atsam yine resim cıkıyo.
Bu mesajdan alıntı yap
agit77 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

agit77(38)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 25-11-2011 #4
Paylaşacak bişe yok ki buradan vektörel çalışma indiriyorum yada pcdeki hazır çizimlerden corele atıyorum resim olarak cıkıyo formatınıda değiştirip atsam yine resim cıkıyo.
siz aldığınız vectörel dosyaları sürükle bırak olarak mı yapıyorsunuz acaba? bu şekilde yaparsanız jpg görüntüsü olarak alırsınız.
CTL I yada i olarak dosyayı alırsanız sorun yaşamazsın sanıyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
hasretimsana isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hasretimsana

Grafiker / Kayseri

Standart
Alt 25-11-2011 #5
siz aldığınız vectörel dosyaları sürükle bırak olarak mı yapıyorsunuz acaba? bu şekilde yaparsanız jpg görüntüsü olarak alırsınız.
CTL I yada i olarak dosyayı alırsanız sorun yaşamazsın sanıyorum.
Onuda demedimm olmuyo :S
Bu mesajdan alıntı yap
agit77 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

agit77(38)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 25-11-2011 #6
ZxxxE dediği gibi bi dosya paylaşın bakalım çözüm üretelim Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyor hep beraber
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 25-11-2011 #7
Sözünü ettiğiniz vektörellerin uzantısı nedir?

Önizlemeleri yüklemeye çalışıyor olabilir misiniz?
Bu mesajdan alıntı yap
Murat VARDAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Murat VARDAR(46)

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 25-11-2011 #8
Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyo. Önceden böyle olmuyodu bi haftadır böyle lütfen yardımmlarınızı bekliyorumm..:sweating:
yaşadığınız sorun olan dosyayı buraya yükleyerek bir çözüm üretme girişimimizi engellemeyin,
yada sorununuza buradan çare bulamayacağınızı belirtmek isterim.
sonuçta NASA 'nın şifrelerini paylaşmayacaksınız bizimle.
Bu mesajdan alıntı yap
agit77 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

agit77(38)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-11-2011 #9
yaşadığınız sorun olan dosyayı buraya yükleyerek bir çözüm üretme girişimimizi engellemeyin,
yada sorununuza buradan çare bulamayacağınızı belirtmek isterim.
sonuçta NASA 'nın şifrelerini paylaşmayacaksınız bizimle.
:rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
agit77 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

agit77(38)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-11-2011 #10
Ben buradan indirdiğim vektörelleri corele attığım zaman vektörel değil resim olarak açılıyo. Önceden böyle olmuyodu bi haftadır böyle lütfen yardımmlarınızı bekliyorumm..:sweating:
bu dosyayı yükleyip bi açmayı deneyin.
dosya pdf formatındadır. http://ul.to/s4p62z1n

buda resim görüntüsü http://imgur.com/nP65k
deneyin ve hep beraber görelim sonucu
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
karşı tarafa corel 12 olarak attığım dosyayı corel x4 olarak açamıyorlar neden ? angelman_34 Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 10 29-03-2012 16:13:53
Edius'ta videoyu attığım zaman zaman çizgiside gelmesi hectorbulut Edius 11 29-08-2010 22:58:54
İllustratorde resmi dekupeli (pathli) olarak nasıl açılıyor? tdogan86 Illustrator 11 31-07-2009 14:50:26
dönüştürme sorunu (buradan indirdiğim bir desen) serk-an Illustrator Soru ve Sorunlarınız 3 06-05-2009 19:02:29
Corel Ölçüsü İnç Olarak Açılıyor (Yardım) pistimsah Corel Draw 5 30-03-2009 12:35:55

Kapat
Şifremi Unuttum?