benden bi kaç logo :)

Logo Tasarımları - benden bi kaç logo :) ...

Cevapla
benden bi kaç logo :)
emelcansu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

emelcansu

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart

benden bi kaç logo :)

Alt 30-08-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

daha henüz pek bi ders bilgim yok ama öle kendi başıma oyundan falan gelen isteklere karşı bi kaç logo tasarımım.. benden bi kaç logo :)

benden bi kaç logo :)

benden bi kaç logo :)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ozkan_artas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozkan_artas(32)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-08-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
tam olarak goremıyorum...keşke buyuk gorebılseydım.. ıyı gorunuyo ama
Bu mesajdan alıntı yap
ozge.erman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozge.erman

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-08-2008 #3
Valla ben hiç birşey anlamadım benden bi kaç logo :) Çok küçük kalmışlar benden bi kaç logo :)
Bu mesajdan alıntı yap
Mustafa KÜÇÜK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mustafa KÜÇÜK(35)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 30-08-2008 #4
bunların logo olduğuna eminmisin?
Bu mesajdan alıntı yap
ZUCKER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZUCKER

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 30-08-2008 #5
ama bunlar logo değilki...benden bi kaç logo :)
Bu mesajdan alıntı yap
memoli4646 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

memoli4646(36)

Grafiker / Kahramanmaraş

Standart
Alt 30-08-2008 #6
Banner gibi duruyorlar daha çok benden bi kaç logo :)
Bu mesajdan alıntı yap
the_one isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the_one

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-08-2008 #7
Konu hakkında biraz araştırma yapmanızda fayda var.Bunlar logo olarak değerlendirilmesi mümkün olmayan banner çalışmalar.Kolay gelsin.
Bu mesajdan alıntı yap
grafi10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafi10(32)

Grafiker / Amasya

Standart
Alt 31-08-2008 #8
sen daha çok banner çalışmaları nı gösteriyorsun gibi logoya benzer pek birşey göremedim ben.
Bu mesajdan alıntı yap
mustafa26 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mustafa26

Bilg. Teknikeri / Eskişehir

Standart
Alt 31-08-2008 #9
çok küçük olmuş fazla bişey anlaşılmıyo
Bu mesajdan alıntı yap
gommes45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gommes45

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-09-2008 #10
hiçbişey anlamayanlardanım bende

bunlar logo değil gördüğüm kadarıyla banner olmuş daha çok
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
benden, kac, logo

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Bir Kaç Logo da Benden. varSayılan Logo Tasarımları 22 13-12-2009 23:07:48
Benden Bir Kaç ... mc_mrt Dijital Sanat 83 17-07-2009 08:35:16
Benden De Basit Bir Logo macosxp Logo Tasarımları 4 07-04-2008 08:24:03
Bi Logo da benden :) gommes45 Logo Tasarımları 9 29-03-2008 15:22:05
bu da benden.. _fatos_ İllüstrasyon Çalışmaları 27 24-08-2007 18:44:28

Kapat
Şifremi Unuttum?