Bikaç çizim...

Vektörel - Bikaç çizim... ...

Cevapla
Bikaç çizim...
Standart
Alt 20-06-2007 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar bunları freehandde çizdim.

Paylaşabildikçe sizinle paylaşacam inşallah. Bunlar sadece birkaçı...
(aşağıdakilerin bir bölümünün tasarımı bana ait değildir, sadece bakıp çizmişimdir)







Bizim kasaba




Bikaç çizim...


arkadaşlar ekleyemediklerim oldu. Başka zaman onları da paylaşırız inşallah. çıkmam lazım çünkü. Görüşürüz... Hoşçakalın
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Jidota isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Jidota

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 20-06-2007 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
2. çalışma zor gibi görünüyor glb çok uğraştın Bikaç çizim... eline sağlık ...
Bu mesajdan alıntı yap
RaTRoJaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

RaTRoJaN

Fotoğrafçı / Yurtdışı

Standart
Alt 20-06-2007 #3
2. tasarım Güzel olmuş
Bu mesajdan alıntı yap
caglarss isimli Üye şimdilik offline konumundadır

caglarss

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 16-07-2007 #4
2. si baya bi uğraştırmıştır heralde. Güzel çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 16-07-2007 #5
ilk çalışmanı çok sefdimmm harika!
Bu mesajdan alıntı yap
Bahtınur YILDIZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Bahtınur YILDIZ(33)

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 16-07-2007 #6
hepsi güzel freehandde butarz şeyler yapman çok güzel.2 epey vaktini almış olmalı .
Bu mesajdan alıntı yap
belqin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

belqin

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-07-2007 #7
köpek balığını çok sevdim, çok başarılı olmuş Bikaç çizim... tebrikler..
Bu mesajdan alıntı yap
portakal çiçeği isimli Üye şimdilik offline konumundadır

portakal çiçeği

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-07-2007 #8
arkadaşlar freehande resmi convert etmeyi biliyormusunuz
Bu mesajdan alıntı yap
belqin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

belqin

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-07-2007 #9
arkadaşlar freehande resmi convert etmeyi biliyormusunuz
Arkadaşım convert(dönüştürmek) ama neye convert etmek istiyosun?

Mesela textlerde kullanılan Convert To Path= metni yola dönüştür demek.

Sen resmi neye dönüştürmek istiyorsun acaba??


Kolay Gelsin.
Bu mesajdan alıntı yap
elifcik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

elifcik(30)

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 07-08-2007 #10
belki bilenler vardır ama bazı kenar süsleri yada çizmleri shopta büyüterek png formatında kaydederek daha sonra freehand de açın ki zeminsiz geliyo sayfaya
sonra üst menüde trace diye bi çizim aracı var onunla açtımız resmi sectimizde pat olarak çizilmiş halini çıkartıyo ve saatlerece çizmekten kurtuluyoruz genelde işe yarıyo ama bazı bazı ince çizimlerde yaramıyo umarım işinize yararBikaç çizim...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
bikac, cizim, freehand, vektorel

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Çektiğim Bikaç Fotoğraf! baris.basaran Fotoğrafçılık 17 16-06-2008 17:26:35
bikac logo tasarımım cigdems Logo Tasarımları 6 29-04-2008 13:32:23
bikac fotomanipulasyon bulo Dijital Sanat 4 20-02-2008 13:41:03
oto cizim kartal1111 Diğerleri 1 05-09-2007 22:59:46

Kapat
Şifremi Unuttum?