Bir başka sanal firma logosu

Logo Tasarımları - Bir başka sanal firma logosu ...

Cevapla
Bir başka sanal firma logosu
xtrax isimli Üye şimdilik offline konumundadır

xtrax

Bilg. Teknikeri / Eskişehir

Standart

Bir başka sanal firma logosu

Alt 19-08-2007 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Bu logolar için değerli yorumlarınızı bekliyorum,umarım iyi birşey çıkarmışımdır.
Sevgiyle kalın...

Bir başka sanal firma logosu
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

baris_43 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baris_43

Hiç Biri / Kırklareli

Standart
Alt 19-08-2007 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
1. daha güzel olmuş
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 19-08-2007 #3
2 tane seçenek var. Bende birincisini beğendim =)
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 19-08-2007 #4
ben ikisinide begenmedim sadece yazıdan ibaret gözüm kapalı yaparım + paintle bile olur Bir başka sanal firma logosu
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 20-08-2007 #5
birinci güzel. ikinciyi hemen sil bence. birinci göze hoş geliyor. keşke iletişimi anlatan bir şey kullansaydın.
Bu mesajdan alıntı yap
drummer91 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

drummer91

Öğrenci (Diğer) / Diyarbakır

Standart
Alt 20-08-2007 #6
[COLOR="Navy"]deniz arkadasım burda yorum yap dıe koyuyolar calısmayı küçümseyesin diye degil yorum yazıcaksan görebildiin eksikleri söliceksin..Gözüm kapalı yaparım demişsin yapda görelim ozaman nasıl oluyomus..[/COLOR]
Bu mesajdan alıntı yap
IV.Murat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

IV.Murat

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 20-08-2007 #7
[COLOR="Navy"]deniz arkadasım burda yorum yap dıe koyuyolar calısmayı küçümseyesin diye degil yorum yazıcaksan görebildiin eksikleri söliceksin..Gözüm kapalı yaparım demişsin yapda görelim ozaman nasıl oluyomus..[/COLOR]


yaw kardeşim beğenecez diye bi kaidemiz yok. ayrıca eleştiri kaldırmıyorsa yayınlamayacak kimse. millet hep istiyor yalaklık yapalım. kısaca olmamış. al şimdi bende mi küçümsemiş oldum. sen böyle tavır gösterirsen bende seni küçümserim. abicim benim iki fikrim olur. iyi kötü şöyle yap böyle yap onun işi benim değil. sormuş fikrimizi söylüyoruz. hoş ben gene fikir beyan etmiyecektimde senin tavrın üzücü yoksa eleştireni tanımam. işin sahibinide tanımam sana karşıda garezim yok sadece gece gece canım sıkılıyor yazdım Bir başka sanal firma logosu
Bu mesajdan alıntı yap
drummer91 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

drummer91

Öğrenci (Diğer) / Diyarbakır

Standart
Alt 20-08-2007 #8
15 yasındaym size saygım sonsuzda abi paintte bile çizerm dio ne demek bu..
Bu mesajdan alıntı yap
IV.Murat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

IV.Murat

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 20-08-2007 #9
15 yasındaym size saygım sonsuzda abi paintte bile çizerm dio ne demek bu..

az sıkarsan wordde de çizilir :P zor değil yani çizmek
Bu mesajdan alıntı yap
HORUS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HORUS

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-08-2007 #10
herkes kenbi bilgi ve beceri seviyesinde işler çıkarmaya çalışıyor
yapılan yorumlar bazen sert olabilir doğrudur
önemli olan bu yorumlardan bişey çıkarmaktır
bu işlerde iyi olmak için ne sadece program kullanabilmek nede sadece yaratıcı ve yetenekli olmak işe yaramaz
hepsini birden bir arada bulundurmak önemli olan
tabi herkes mükemmmel olacak değil ama yapılan yorumlarıda ciddiye almak lazım
burda bunu çok iyi yapan arkadaşlar var
çalışmalarını koyuyorlar ve gelen eleştirilere kırılıp alınmadan bidaha bidaha hazırlıyorlar
sonuçta amaç en iyiye ulaşmak

buradaki örneklerdede benim en büyük eleştirim orjinallikten uzak olması
o o harfini ilk superonline da görmekle beraber daha birçok taklidide piyasada karşımıza çıkmıştır

Bir başka sanal firma logosu
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
bir, baka, sanal, firma, logosu

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Sanal Ev Tekstili Logosu Smoke6 Logo Tasarımları 15 15-08-2008 18:19:10
firma logosu için yorumlarınız N/A6 Logo Tasarımları 21 25-02-2008 08:57:23
Sanal firma logosu xtrax Logo Tasarımları 7 19-12-2007 10:56:29

Kapat
Şifremi Unuttum?