Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 22-06-2010 #10881
Sponsorlu Bağlantılar

Abi müşteri her zaman haklıdır...Sen nasıl esnaf ya da satıcısın ya Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2010 #10882
                             Sponsorlu Bağlantılar
flood yaptın Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 22-06-2010 #10883
flood yaptın Bla...Bla...
evt:S atılır mıyım Bla...Bla... bilerek olmadı!
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2010 #10884
evt:S atılır mıyım Bla...Bla... bilerek olmadı!
Şahitler yalan söylerse belki kurtulursun.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2010 #10885
evt:S atılır mıyım Bla...Bla... bilerek olmadı!
Artık biliyorsun Bla...Bla...

Bir daha olmasın :giggle:
Bu mesajdan alıntı yap
Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 22-06-2010 #10886
tdesigner84
Namasteeee (abim) bize şahitlik yapar Bla...Bla... yapmaz mı rica etsek...Bla...Bla...

Hepyek
Bi daha olmaz inşallah...:rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2010 #10887
Namasteeee (abim) bize şahitlik yapar Bla...Bla... yapmaz mı rica etsek...Bla...Bla...



Bi daha olmaz inşallah...:rofl:
Yaparım tabisi, mantık delgecimden geçirip, burdan emdiğim bilgiler doğrultusunda mikemmel bir iş çıkararak seni burdan kurtarırım.
(beni atacaklar şimdi Bla...Bla... )
Bu mesajdan alıntı yap
Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 22-06-2010 #10888
Abi espri yeteneğine hayran kaldım Bla...Bla... Seni atmasınlar beni atsınlar sen foruma lazımsın biz değil Bla...Bla...
Ayrıca abi bizim Tecrübe puanında "15 Tylcn Etrafına Işık Saçıyor " diyor...
Tedaş bak bizi kaçakçılıktan içeri atarsa sorumlusu GraFikerler.Net olarak bilirim...
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2010 #10889
Sağol kardeşim (aynı yaştayız ama) Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Gülsüm ÖZER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gülsüm ÖZER(25)

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2010 #10890
İyi geceler arkadaşlar nasılsınız?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?