Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... Sponsorlu Bağlantılar çiğköfte almaya gidiyorum arkadaşlar şimdiden gelin derim = ) sana da atarım tabiki de kıskanç :P...

Reply
Bla...Bla...
karaböcek is offline

karaböcek(29)

Hiç Biri / Samsun

Default
Old 27-03-2010 #1091
Sponsorlu Bağlantılar

çiğköfte almaya gidiyorum arkadaşlar şimdiden gelin derim = )

sana da atarım tabiki de kıskanç :P
Reply With Quote
Nihat BAYSAL is offline

Nihat BAYSAL(46)

Hiç Biri / Elazığ

Default
Old 27-03-2010 #1092
                             Sponsorlu Bağlantılar
çiğköfte almaya gidiyorum arkadaşlar şimdiden gelin derim = )

sana da atarım tabiki de kıskanç :P
Kesinlikle para verip çiğköfte satın almam.Alınanı da yemem Bla...Bla...
Çünkü kendim yaparım Bla...Bla...
Reply With Quote
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 27-03-2010 #1093
Kesinlikle para verip çiğköfte satın almam.Alınanı da yemem Bla...Bla...
Çünkü kendim yaparım Bla...Bla...
Bir gün yapsan da, paylaşım yapsan yesek abi. Bla...Bla...
Reply With Quote
Nihat BAYSAL is offline

Nihat BAYSAL(46)

Hiç Biri / Elazığ

Default
Old 27-03-2010 #1094
Daha önce yapmıştım.
Maalesef kaçırdınız Bla...Bla...
Reply With Quote
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 27-03-2010 #1095
Daha önce yapmıştım.
Maalesef kaçırdınız Bla...Bla...
Bir dahaki sefere inşallah. Bla...Bla...
Reply With Quote
karaböcek is offline

karaböcek(29)

Hiç Biri / Samsun

Default
Old 27-03-2010 #1096
Kesinlikle para verip çiğköfte satın almam.Alınanı da yemem Bla...Bla...
Çünkü kendim yaparım Bla...Bla...


bu lafını unutma abicim. hiç unmadığın anda bakarsın kapını çalarım abi çiğ köfte yapacaktın derim Bla...Bla...


de haydün Bla...Bla... yiyelim haydi Bla...Bla...
Reply With Quote
Nur is offline

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Default
Old 27-03-2010 #1097
Çiğ köfte mi dediniz?Bla...Bla...DBla...Bla...
Bla...Bla...Bla...Bla...
Reply With Quote
Nihat BAYSAL is offline

Nihat BAYSAL(46)

Hiç Biri / Elazığ

Default
Old 27-03-2010 #1098
Çiğ köfte mi dediniz?Bla...Bla...DBla...Bla...
Bla...Bla...Bla...Bla...
Olmadı şimdi Bla...Bla...

Bana akşam akşam iş çıkarma Bla...Bla...
Reply With Quote
Nur is offline

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Default
Old 27-03-2010 #1099
Olmadı şimdi Bla...Bla...

Bana akşam akşam iş çıkarma Bla...Bla...
Valla ben anlamaz, dinlemez Bla...Bla...
Gerçi nasıl olsa yaza yiyeceğim, kaçışın yok abi :rofl:
Reply With Quote
Nihat BAYSAL is offline

Nihat BAYSAL(46)

Hiç Biri / Elazığ

Default
Old 27-03-2010 #1100
Valla ben anlamaz, dinlemez Bla...Bla...
Gerçi nasıl olsa yaza yiyeceğim, kaçışın yok abi :rofl:
O kesin zaten. Bla...Bla...
Reply With Quote
Reply

LinkBacks (?)
Posted By For Type Date
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?