Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... Sponsorlu Bağlantılar umarım her şey yolunda gider.. nereye geliyorsun bu arada...

Reply
Bla...Bla...
redeath333 is offline

redeath333

Desinatör / İzmir

Default
Old 24-06-2010 #11061
Sponsorlu Bağlantılar

umarım her şey yolunda gider..
nereye geliyorsun bu arada Bla...Bla...
Reply With Quote
artdevil is offline

artdevil(35)

Grafiker / Sakarya

Default
Old 24-06-2010 #11062
                             Sponsorlu Bağlantılar
Güzel burası ne için var zaten Bla...Bla...
Askerlik anısı beklerim Bla...Bla...


Belki artdevil bir şeyler hatırla Bla...Bla...
ne hatırlamamı istiyorsun ki hepyek Bla...Bla... öle hatırla diyince hatrlanmıyor işte yauv Bla...Bla...

bu arada ben senden bekliyorum birşeyler

Art anı kitabı yazıyormuşsun ne zaman piyasada olacak. Bla...Bla...DBla...Bla...
çpk yakında sunavağım piyasa martin bekle beni Bla...Bla...D

bu arada maraş'a gidiyorum dondurma isteyen varmıı Bla...Bla...D
Reply With Quote
Tollyver is offline

Tollyver(32)

Grafiker / İstanbul

Default
Old 24-06-2010 #11063
umarım her şey yolunda gider..
nereye geliyorsun bu arada Bla...Bla...
vatana, nereye olacak ?

ya millet ben bi yemek yiieceem. geliyorum birasdan :P
hepyek kaybolma bi yere az sohbet edelim yav, yılların acısını çıkarmak istiyom yavf Bla...Bla...
Reply With Quote
Pinars is offline

Pinars

Grafiker / İstanbul

Default
Old 24-06-2010 #11064
bla bla birisi (?) olmadan cekilmiyor.
Reply With Quote
artdevil is offline

artdevil(35)

Grafiker / Sakarya

Default
Old 24-06-2010 #11065
bla bla birisi (?) olmadan cekilmiyor.
şimdi çok güzel bir soru o " birisi (?) " kim diye sorsak Bla...Bla...
Reply With Quote
Pinars is offline

Pinars

Grafiker / İstanbul

Default
Old 24-06-2010 #11066
tabii ki sorabilirsiniz ama cevap bulur musunuz bilememBla...Bla...
Reply With Quote
redeath333 is offline

redeath333

Desinatör / İzmir

Default
Old 24-06-2010 #11067
oo hoşlanmaya gel birinden Bla...Bla...
Reply With Quote
artdevil is offline

artdevil(35)

Grafiker / Sakarya

Default
Old 24-06-2010 #11068
tabii ki sorabilirsiniz ama cevap bulur musunuz bilememBla...Bla...
hmm ama sorular cevapsız kalırsa güzel olmaz kine Bla...Bla...
en güzek sorular cevap alınabilen sorulardır Bla...Bla...
ve en güzel cevaplar sorulara verilen cevaplardır Bla...Bla...D

rica etsem bu güzel soruya güzel bi cevap verebilirmisiniz Bla...Bla...
Reply With Quote
Pinars is offline

Pinars

Grafiker / İstanbul

Default
Old 24-06-2010 #11069
hoslanmakla ne alakasi var yahu akliniz fesat tdesigner'dan bahsediyorum ben.
Reply With Quote
redeath333 is offline

redeath333

Desinatör / İzmir

Default
Old 24-06-2010 #11070
Fesatlık ve ben evet güzel benzetme teşekkür ettim Bla...Bla...
sizde ne olun kaba..
Reply With Quote
Reply

LinkBacks (?)
Posted By For Type Date
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?