Cevapla
Bla...Bla...
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 07-07-2010 #12471
Sponsorlu Bağlantılar

Zaten dışarı çıkınca bakacağım deniz kabuğu, balık, midye falan var mı? Kokusu varsa denizin kendisi de buralarda bir yerlerdedir.
siz kapı önlerinde aramayın denizi sevgi hanım o size kokusunu getirmiş sizde ona kendinizi götürün artıkın D
bende bi gidip kafa dinlemek istiyorum :S:S

İçgüveysinden halliceyim. D

Artık bu kafa seni taşımıyor art değiştir şu kafayı. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Buralar sıcak dostum hem de çok sıcak.
bak bu konuda çok haklısın martin kafam davul gibi oldu çok yükleme yaptım son zamanlarda ve eror vermeye başladı virüsler cirit atıyor D
buralarda çok nemli çok D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 07-07-2010 #12472
                             Sponsorlu Bağlantılar
siz kapı önlerinde aramayın denizi sevgi hanım o size kokusunu getirmiş sizde ona kendinizi götürün artıkın D
bende bi gidip kafa dinlemek istiyorum :S:S



bak bu konuda çok haklısın martin kafam davul gibi oldu çok yükleme yaptım son zamanlarda ve eror vermeye başladı virüsler cirit atıyor D
buralarda çok nemli çok D
Üstat format atılacak bir tarafı da kalmamış ki. D

Buralar da sıcaklıktan gözler yoruluyor ne hikmetse. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 07-07-2010 #12473
Üstat format atılacak bir tarafı da kalmamış ki. D

Buralar da sıcaklıktan gözler yoruluyor ne hikmetse. :rofl::rofl::rofl::rofl:
yok yok komple sistemi değiştirmem lazım format kurtarmaz artıkın D zaten hep ne geldiyse formatlardan geldi zaten :P

yaa sıcak sıcak diyip durma şimdi buralarda ısınmaya başlayacak martin zaten anca serinledi
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 07-07-2010 #12474
yok yok komple sistemi değiştirmem lazım format kurtarmaz artıkın D zaten hep ne geldiyse formatlardan geldi zaten :P

yaa sıcak sıcak diyip durma şimdi buralarda ısınmaya başlayacak martin zaten anca serinledi
Tamam soğuk soğuk soğuk........ içimden 40 kez söyledim merak etme. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Nereye kayboldu bu insanlar ya.
Bu mesajdan alıntı yap

Pinars

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-07-2010 #12475
martin beni tutman mümkün degil zaten yine de tsk. tdesigner sevgiler
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 07-07-2010 #12476
Tamam soğuk soğuk soğuk........ içimden 40 kez söyledim merak etme. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Nereye kayboldu bu insanlar ya.
01 tdesigner burada.
martin beni tutman mümkün degil zaten yine de tsk. tdesigner sevgiler
Sevgiler sana da canım.
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 07-07-2010 #12477
Tamam soğuk soğuk soğuk........ içimden 40 kez söyledim merak etme. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Nereye kayboldu bu insanlar ya.
tamam bende senin için başlıyorum şimdi söylemeye merak etme martin

valla gene bi sessizlik hakim olmaya başldı D

martin beni tutman mümkün degil zaten yine de tsk. tdesigner sevgiler
pinars neden kayboluyorsun yahu
yoksa patronun bütün işleri sanamı yıktı
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 07-07-2010 #12478
martin beni tutman mümkün degil zaten yine de tsk. tdesigner sevgiler
Aman efenim o konuda pek becerikli değilimdir zaten, her işin bir üstadı vardır. :rofl::rofl::rofl::rofl:

01 tdesigner burada.


Sevgiler sana da canım.
Sakın kaybolma. D

tamam bende senin için başlıyorum şimdi söylemeye merak etme martin

valla gene bi sessizlik hakim olmaya başldı D



pinars neden kayboluyorsun yahu
yoksa patronun bütün işleri sanamı yıktı
Ya tutarsa diyeceğiz artık. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap

Pinars

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-07-2010 #12479
buradayim art senin icin bir iksir hazirlatiyorum daha yorulmayacaksin
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 07-07-2010 #12480
buradayim art senin icin bir iksir hazirlatiyorum daha yorulmayacaksin
Aman diim iksir miksir bozar bizim arkadaşı, siz en iyisi ona bi uyku ilacı verin gitsin. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?