Cevapla
Bla...Bla...
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 13-07-2010 #12901
Sponsorlu Bağlantılar

valla ben alışığım yaa zaten 4 senedir tatil yapamıyorum hatta bırak tatil yapmayı denize ayağımı sokamamıştım D ama bu sene ayağımı bari soktum yani D
artıkın ramazandan sonra bakacam eylülde tatilde başka olur canım
sonhabarda tatil D ( aslında sonbaharda aşk derler ama neyse :P )
O da olur inş 2 kişilik.. Oda olur...D
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-07-2010 #12902
                             Sponsorlu Bağlantılar
Günaydın herkese )
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 13-07-2010 #12903
Günaydın herkese )
Günaydın sevgili torunum
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 13-07-2010 #12904
Hayırlı günler arkadaşlar.
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 13-07-2010 #12905
Hayırlı günler arkadaşlar.
Hayırlı günler Abim


Ahahaha aile toplanıyor
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 13-07-2010 #12906
O da olur inş 2 kişilik.. Oda olur...D
inşallah bakalım onu bekliyoruz dermişim
Bu mesajdan alıntı yap

Pinars

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-07-2010 #12907
yok gercekten kimseyi anlamiyorum burada herhalde bana göre degil rep ile korkutulmaya calisiliyorum ne kadar komik Nur sagol cevabin icin umarim birgün soruyu sordugum insanlar da cevap verir. Hos sohbetler cümleten.

art özür görmemisim sorunu bosver zaten yazdigimla kaliyorum. kendine iyi bak..
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-07-2010 #12908
Günaydın sevgili torunum
Nasılsınız ninecim iyisiniz işallah )
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 13-07-2010 #12909
inşallah bakalım onu bekliyoruz dermişim
inş dualarım seninle

yok gercekten kimseyi anlamiyorum burada herhalde bana göre degil rep ile korkutulmaya calisiliyorum ne kadar komik Nur sagol cevabin icin umarim birgün soruyu sordugum insanlar da cevap verir. Hos sohbetler cümleten.
Bence böyle bir yanlış anlama yüzünden gitmemelisiniz.
Şu üç günlük dünyada gülelim, sevelim, eğlenelim, tartışalım, saç çekelim, heyecanlanalım, eleştirelim..
Ama bırakıpta gitmeyelim...

Nasılsınız ninecim iyisiniz işallah )
İyiyim biricik torunum, berhudar ol diye diye bir hal olacam ama olsun, sen yine de berhudar ol evladum
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 13-07-2010 #12910
Hayırlı günler Abim


Ahahaha aile toplanıyor
Aile toplantısı mı düzenleniyor yoksa
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?