Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
redeath333 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

redeath333

Desinatör / İzmir

Standart
Alt 16-07-2010 #13141
Sponsorlu Bağlantılar

Emel Sayın ama gerçekten bombaydı Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-07-2010 #13142
                             Sponsorlu Bağlantılar
Yani varya bi Edith Piaf analım dedik yok Emel Sayın'lar, Tracy Chapman lar, falanlar filanlar :rofl:
Bende dinlemicem Tracy Chapman veya Emel Sayın'ı Bla...Bla...1:
Çalalım bakalım ayrı tellerden Bla...Bla...

bana gıcık olduğunuzu biliodum zaten!! gelip klavyenize tüküreyim de bakalım bi daha kullanabilio musunuz!!
hooff sabah sabah dert sahibi oldum yaağ
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Kızarım tabi!!
Ölür müsünüz beraberce ansak!
Yok biliodum böyle olacağını..
Burdada istenmiyorum artıkkkk
Tamam kovun beni de burdann, bulurum bi 10. köy Bla...Bla...1:


(hahaha biri beni durdursun Bla...Bla...)
Amma da doluymuşsun sen de.Bla...Bla...
Bu kadar siteme ne desem bilemiyorum ki.:rofl:
Al işte bıraktım Emel Sayın'ı Müzeyyen Senar'a geçtim.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-07-2010 #13143
Günaydın...Bla...Bla...
Günaydın ÖZGÜL
Sana katılmamak elde değil Bla...Bla...
Günaydın redeath333
Günaydın herkese.
Günaydın martin78
Bir zamanlar Edith Piaf diye bir pudra şekeri vardı ve onu hatırlayarak güne başlayalım istedim arkadaşlar Bla...Bla...
Günaydınlar..
dream theater - stream of consciousness 2/2 / fizy.
Günaydın Nur

Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
redeath333 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

redeath333

Desinatör / İzmir

Standart
Alt 16-07-2010 #13144
Üsküdarda sabah oldu be namasteeee Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-07-2010 #13145
Günaydın ÖZGÜL
Bla...Bla...
Bakıyorum... İsmimin her harfi doğru yazılmış.:rofl:
Günaydın Şener Abi.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 16-07-2010 #13146
Emel Sayın ama gerçekten bombaydı Bla...Bla...D
O artık buruşuk bi bomba tamam mı? Hay allam ya güzelim kadına da kızdım şimdi durduk yere..
Bak ağlarım!! AĞlayınca kusuyorum ben çok pis :worried:

Amma da doluymuşsun sen de.Bla...Bla...
Bu kadar siteme ne desem bilemiyorum ki.:rofl:
Al işte bıraktım Emel Sayın'ı Müzeyyen Senar'a geçtim.Bla...Bla...
Demek öyleee!! DEMEK ÖYLEE!! benimle zıtlaşıyorsunuz demek :worried:
O zaman Müzeyyen Senarın eteğine tüm yaz boyunca ayağımdan çıkarmadığım sandaletlerimle basarım.. basa basa adımlarımla edith piaf yazarım madem öyle!!


Şener Hoşgeldin.. İyi ki geldin :worried:
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-07-2010 #13147
O artık buruşuk bi bomba tamam mı? Hay allam ya güzelim kadına da kızdım şimdi durduk yere..
Bak ağlarım!! AĞlayınca kusuyorum ben çok pis :worried:



Demek öyleee!! DEMEK ÖYLEE!! benimle zıtlaşıyorsunuz demek :worried:
O zaman Müzeyyen Senarın eteğine tüm yaz boyunca ayağımdan çıkarmadığım sandaletlerimle basarım.. basa basa adımlarımla edith piaf yazarım madem öyle!!


Şener Hoşgeldin.. İyi ki geldin :worried:
Seni mi kıracağım, dinliyorum tamam.:utann: :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 16-07-2010 #13148
Seni mi kıracağım, dinliyorum tamam.:utann: :rofl:
Aferin Bla...Bla... Böyle yola gelin işte :nerd: :kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-07-2010 #13149
Aferin Bla...Bla... Böyle yola gelin işte :nerd: :kiss1:
Beğenmedim.Bla...Bla...

Ben nostaljilerimle baş başa kalmaya gidiyorum.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 16-07-2010 #13150
Beğenmedim.Bla...Bla...

Ben nostaljilerimle baş başa kalmaya gidiyorum.Bla...Bla...
İnsan masuscuktan beğenmiş gibi yapar..

Bende o zaman Kötü Kalpli Cadı masalını dinleyeyim, videosunu yapmışlar, süper olmuş Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?