Cevapla
Bla...Bla...
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 25-07-2010 #13661
Sponsorlu Bağlantılar

Hayırlı geceler grafikerler.net
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 25-07-2010 #13662
                             Sponsorlu Bağlantılar
Geceniz hayırlı olsun, olmuyorsa zaten hiç bir zaman sizin olmamıştır ki! hmm o öyle değildi ama neyse
İyi uykular
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 25-07-2010 #13663
Hayırlı geceler grafikerler.net
Geceniz hayırlı olsun, olmuyorsa zaten hiç bir zaman sizin olmamıştır ki! hmm o öyle değildi ama neyse
İyi uykular
Sizede iyi geceler, iyi uykular tatlı rüyalar

Selamlar grafikerler.net
Selam ama yoksun
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 25-07-2010 #13664
Waoouww koş koş nihat abi bak kim var burda D

Nasılsın bebeğim? iyi misin? ne durumdasın? raporumu yarın mı alayım? D
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 25-07-2010 #13665
Evet yaa gece gece bşiraz hareketlensin değil mi burası
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 25-07-2010 #13666
Waoouww koş koş nihat abi bak kim var burda D

Nasılsın bebeğim? iyi misin? ne durumdasın? raporumu yarın mı alayım? D
Ben hep burdayım ki 1: 1: 1:
Geceleri ortaya çıkıyorum istersen yarım saat sonra konuşabiliriz D
İyiyim Kelebekimmmmmmm benim sen ?

Evet yaa gece gece bşiraz hareketlensin değil mi burası
Neden olmasın? Yeşil yetkili bey
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 25-07-2010 #13667
üsttekilere cevap yazmayı unuttu ben


teşekkürler nur'um nasıl olayım seni gördüm daha iyi oldum işte
şarşırma şaşırma sabrımı taşırma dermişim D
ben iyi gibiyim işte aynı bildiğin gibi değişik hiç bişi yok



nur bende davetlimiyim mangala bak eğer değilsem yağmur duasına çıkacim haberin ola :P:P
sanırım uzun ve aç günler seni bekliyor:tongueout:





yağar yağar kesin yağar aaa ne mangalı canım şimdi , yarın çalışanı var çalışmayanı var mangal diyrsun sende
yapamadım zati :worried: ah etmediniz inş arty:

Selamlar grafikerler.net
selam grafikçe

Hayırlı geceler grafikerler.net
ahşamınız heyrolsun

Sizede iyi geceler, iyi uykular tatlı rüyalar



Selam ama yoksun
uyumaya gitmee hemeeeeenn imdatt ciyak :rofl:

Evet yaa gece gece bşiraz hareketlensin değil mi burası
umarım abimmm

kız reyhaaaaan nerdesin
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 25-07-2010 #13668
kız reyhaaaaan nerdesin
Burdayım kız yazdım ya görmedin mi :S
Bir önceki sayfaya bakkkkkkk
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 25-07-2010 #13669
Burdayım kız yazdım ya görmedin mi :S
ahaha yeni gördümm nasılsın?
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 25-07-2010 #13670
ahaha yeni gördümm nasılsın?
Dıpçik gibi D Hele seni gördüm 15'imde gibiyim D

Sen nasılsın özledim seni? :S
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?