Cevapla
Bla...Bla...
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 26-07-2010 #13741
Sponsorlu Bağlantılar

Niraba bebek 1: 1:



Abi bende diyorum bu ne hal
Hiç sorma
Keskin nişancı gibi.
İsabet oranı yüksek taşlar geldi
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-07-2010 #13742
                             Sponsorlu Bağlantılar
Hoşgeldin bademli çikolatam :kiss1:
Bademli bitter olabilir miyim? sütlü pek sevmiyorumda D

Hiç sorma
Keskin nişancı gibi.
İsabet oranı yüksek taşlar geldi
Öyledir abi. Havada uçan, karada kaçan artık devamını sen getir D
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 26-07-2010 #13743
Abim senle ilgisi yok..
yahu o almayan arkadaşlar hala almıyorlar.. veren de yok gerçi artık
ama bu mübarek günde şöyle bir düşünmelerini istedim sadece..
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-07-2010 #13744
Abim senle ilgisi yok..
yahu o almayan arkadaşlar hala almıyorlar.. veren de yok gerçi artık
ama bu mübarek günde şöyle bir düşünmelerini istedim sadece..
Bende üzerime alınmadım
Seni yarın radüsün o güzel hatrına ziyarete geleceğim ne alıyım browni olur mu?
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 26-07-2010 #13745
Abim senle ilgisi yok..
yahu o almayan arkadaşlar hala almıyorlar.. veren de yok gerçi artık
ama bu mübarek günde şöyle bir düşünmelerini istedim sadece..
Nedendir bilmiyorum ama bu aralar aksiliğm üzerimde. D
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-07-2010 #13746
Nedendir bilmiyorum ama bu aralar aksiliğm üzerimde. D
:surprised::surprised::surprised: sadece bu ara mı? D
Abi şimdi olmadı her zamanki halin bu yaaa
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 26-07-2010 #13747
Bende üzerime alınmadım
Seni yarın radüsün o güzel hatrına ziyarete geleceğim ne alıyım browni olur mu?
kendini al gel, pembe yanaklarını da unutma

Nedendir bilmiyorum ama bu aralar aksiliğm üzerimde. D
havalardandır abi
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 26-07-2010 #13748
:surprised::surprised::surprised: sadece bu ara mı? D
Abi şimdi olmadı her zamanki halin bu yaaa
Yaa idare edin işte.
O kadar uysal insanın arasında bir tane de aksi adam olsun.
Ne var yani D

Yok yok havalardan değil baksana herzamanki halimmiş ya
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-07-2010 #13749
kendini al gel, pembe yanaklarını da unutma
:kiss1::kiss1::kiss1::kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 26-07-2010 #13750
nasılsınızzz ?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?