Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14491
Sponsorlu Bağlantılar

Günaydınlar... Bla...Bla... Herkese hayırlı işler, hayırlı günler. Ankara'nın güzel havasından merhabalar... Bla...Bla...

Annem küçük bir operasyon geçirdi zor günleri atlattı şimdi iyi. Bla...Bla...
İyi günler hepinize...
Geçmiş olsun Sevgi Hanım.Bla...Bla... Dualarım sizinle.Bla...Bla... :kiss:
Günaydın Sevgi hanım
Geçmiş olsun Bla...Bla...
Daha iyi olur inşAllah Bla...Bla...

Günaydın herkeseee ! Bla...Bla...
bol kazançlı günler...
Günaydın İzmir.Bla...Bla...
Günaydın:smile:
Günaydın Konya.Bla...Bla...

Karanlık bir İstanbul sabahından herkese günaydın.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2010 #14492
                             Sponsorlu Bağlantılar
Günaydınlar... Bla...Bla... Herkese hayırlı işler, hayırlı günler. Ankara'nın güzel havasından merhabalar... Bla...Bla...

Annem küçük bir operasyon geçirdi zor günleri atlattı şimdi iyi. Bla...Bla...
İyi günler hepinize...
günaydınlar sevgi hanım
sevgi hanım büyük geçmiş olsın Bla...Bla... allah acil şifalar versin Bla...Bla...

Günaydın Sevgi hanım
Geçmiş olsun Bla...Bla...
Daha iyi olur inşAllah Bla...Bla...

Günaydın herkeseee ! Bla...Bla...
bol kazançlı günler...
Bla...Bla...
günaydınlar izmir nasılsın Bla...Bla... sanada bol kazançlı günler


Günaydın:smile:
günaydınlar konya Bla...Bla... bugün nasılsın :P

Geçmiş olsun Sevgi Hanım.Bla...Bla... Dualarım sizinle.Bla...Bla... :kiss:

Günaydın İzmir.Bla...Bla...


Günaydın Konya.Bla...Bla...

Karanlık bir İstanbul sabahından herkese günaydın.Bla...Bla...
günaydınlar istanbul hava karanlık olsa bile senin günün aydınlık olsun Bla...Bla...

herkeslere günaydınlar tekrardan arkadaşlar
karanlık bir sakarya havansından sesleniyorum sizlere Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...1:
Bu mesajdan alıntı yap
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 29-09-2010 #14493
ben çok iyiyim sizler nasılsınız bakalımBla...Bla... artdevil sen napıosun nasılsın Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14494
Hoşgeldin artdevil. Karanlığı görmen için gözünü kapatman yeterli, ışığı görmen içinse sadece bakman... Anlatabildim umarım. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 29-09-2010 #14495
bu arada sevgi hanım tanışmıyoruz ama çok geçmiş olsun Allah hayırlı acil şifalar versin inş. annenize
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2010 #14496
ben çok iyiyim sizler nasılsınız bakalımBla...Bla... artdevil sen napıosun nasılsın Bla...Bla...D
teşekkürler LaYeR bende iyiyim yaa haba biraz karanlık kapalı ama benim neşem yerinde allaha şükür Bla...Bla...Bla...Bla... valla geldim işe aldım çayımı simitimi kahvaltı yapıyorum Bla...Bla... sen neler yapıyorsun

Hoşgeldin artdevil. Karanlığı görmen için gözünü kapatman yeterli, ışığı görmen içinse sadece bakman... Anlatabildim umarım. Bla...Bla...
sanırım anladım özgül Bla...Bla... herşey bakamsını bilince Bla...Bla...
sen nasılsın bu arada neler yapıyorsun
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14497
Müşteriler artık kendini aştı. Eskiden şu kadar saatte hazır olsun derlerdi. Artık işi dakikaya vurdular. Dün biri "10 dakikada bana mail atarsın artık" dedi. Hala onun şokundayım. İnsanın saniyelerini de zehir etmeye niyetlenmişler.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 29-09-2010 #14498
bende kahvemi içtim gözüm açıldı boooolll kahve ve şekersizzz ımmmhhh Bla...Bla... içimden mutluluk fışkırıyor yine Bla...Bla...

Müşteriler artık kendini aştı. Eskiden şu kadar saatte hazır olsun derlerdi. Artık işi dakikaya vurdular. Dün biri "10 dakikada bana mail atarsın artık" dedi. Hala onun şokundayım. İnsanın saniyelerini de zehir etmeye niyetlenmişler.Bla...Bla...
grafikerlik her gçen gün gelişiyor özgüll ama müşterilerde kendilrini geliştiriyorlar
geçen gün fotoğraf çekimine gittik makina çekimleri yapılacak o kadar kirli ki makilanaları temizlemeye üşenmişler adam bana diyor ki siz nasılsa temzilersiniz değilmi böyle kalmaz Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2010 #14499
Müşteriler artık kendini aştı. Eskiden şu kadar saatte hazır olsun derlerdi. Artık işi dakikaya vurdular. Dün biri "10 dakikada bana mail atarsın artık" dedi. Hala onun şokundayım. İnsanın saniyelerini de zehir etmeye niyetlenmişler.Bla...Bla...
hay maşallah ne güzel işmiş bu yaa valla benim bile başıma geldi. hatta geçen gün yani pazartesi saat 2 olmuş saat 4'e tasarımı yapılacak sonra baskı yapılacak sonra üstüne lak çekilecek şekilde istenildi Bla...Bla...D mattaba ile bi görüştüm adam güldü Bla...Bla...D ama yenide yetiştirilmesi gerekiyordu ve yetiştirildi :P

bende kahvemi içtim gözüm açıldı boooolll kahve ve şekersizzz ımmmhhh Bla...Bla... içimden mutluluk fışkırıyor yine Bla...Bla...
oh oh en sevdiğim şey bol kahve az şeker Bla...Bla...D du bende bi söliyim bizim ablayada getirsin bari :P :P canım çekti şimdi

grafikerlik her gçen gün gelişiyor özgüll ama müşterilerde kendilrini geliştiriyorlar
geçen gün fotoğraf çekimine gittik makina çekimleri yapılacak o kadar kirli ki makilanaları temizlemeye üşenmişler adam bana diyor ki siz nasılsa temzilersiniz değilmi böyle kalmaz Bla...Bla...
valla senin durumda süpermiş :P bazen düşünüyorum bu müşterilere çok şeymi öğretiyoruz diye Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14500
grafikerlik her gçen gün gelişiyor özgüll ama müşterilerde kendilrini geliştiriyorlar
geçen gün fotoğraf çekimine gittik makina çekimleri yapılacak o kadar kirli ki makilanaları temizlemeye üşenmişler adam bana diyor ki siz nasılsa temzilersiniz değilmi böyle kalmaz Bla...Bla...
Bu da güzelmiş.Bla...Bla... Yüzsüzlüğün geldiği noktaya bak ya.Bla...Bla...
hay maşallah ne güzel işmiş bu yaa valla benim bile başıma geldi. hatta geçen gün yani pazartesi saat 2 olmuş saat 4'e tasarımı yapılacak sonra baskı yapılacak sonra üstüne lak çekilecek şekilde istenildi Bla...Bla...D mattaba ile bi görüştüm adam güldü Bla...Bla...D ama yenide yetiştirilmesi gerekiyordu ve yetiştirildi :P
Başa gelen çekiliyor işte.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?