Cevapla
Bla...Bla...
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 29-09-2010 #14501
Sponsorlu Bağlantılar

oh oh en sevdiğim şey bol kahve az şeker D du bende bi söliyim bizim ablayada getirsin bari :P :P canım çekti şimdi



valla senin durumda süpermiş :P bazen düşünüyorum bu müşterilere çok şeymi öğretiyoruz diye D
benimde canım sen simit dedin simit çekti çokda severim böle çıtır çıtır olacak içinede peyniri koyacan sıcacık çay amaannnn ağzımın suyu aktı. bu arada evet müşteriler bu işi iyi öğrettik o da bizim hatamız

Bu da güzelmiş. Yüzsüzlüğün geldiği noktaya bak ya.


Başa gelen çekiliyor işte.
aynı firmaya katalog yaptık özgüll adam illa kurumsal renkleri olsun istedi ok dedik yaptık çalışmanın demosunu gönderdim aramış dio ki bu renkler ne çok soluk olmuş nie başka renk kullanmadınız daha böyle neler neler
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2010 #14502
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bu da güzelmiş. Yüzsüzlüğün geldiği noktaya bak ya.

Başa gelen çekiliyor işte.
aynen katılıyorum sana hemşo 1:

benimde canım sen simit dedin simit çekti çokda severim böle çıtır çıtır olacak içinede peyniri koyacan sıcacık çay amaannnn ağzımın suyu aktı. bu arada evet müşteriler bu işi iyi öğrettik o da bizim hatamız
valla yediğim simitler çıtır çıtır sıcacıktı :P:P
Bu mesajdan alıntı yap
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 29-09-2010 #14503
aynen katılıyorum sana hemşo 1:



valla yediğim simitler çıtır çıtır sıcacıktı :P:P
Boğazında kalsın derdim:P amaaaa nese afiyet olsun
simit almam lazım
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14504
iyi iyi ) paylaşımlara ne zaman başlıyon? :rofl:
Emekliye ayrıldımD

ana kimler var burada gözlerim yeşerdi şey pardon yaşardı olacakdı D
mendil verebilirimD:rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2010 #14505
Boğazında kalsın derdim:P amaaaa nese afiyet olsun
simit almam lazım
ama öle dermi insan arkadaşına D ben diecektim tam sana simit göndereyim oraya diye :P 1:

Emekliye ayrıldımD

mendil verebilirimD:rofl::rofl:
mendilimi isterim halayında başına geçerim
nerelerdesin sen demon bea 1:
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14506
ama öle dermi insan arkadaşına D ben diecektim tam sana simit göndereyim oraya diye :P 1:



mendilimi isterim halayında başına geçerim
nerelerdesin sen demon bea 1:
Azbiraz kafam dağınıktı dağıttım geldimD
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2010 #14507
Azbiraz kafam dağınıktı dağıttım geldimD
senin kafan az biraz değil baya bi dağınıkmış bea uzun zamandır yoksun sende buralarda. neyse şimdi iyiysen sorun yok bea
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14508
senin kafan az biraz değil baya bi dağınıkmış bea uzun zamandır yoksun sende buralarda. neyse şimdi iyiysen sorun yok bea
Az biraz lafın gelişi idi zaten İyiyim iyiyim avatar canavarınız geldiDD
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2010 #14509
Az biraz lafın gelişi idi zaten İyiyim iyiyim avatar canavarınız geldiDD
heh şöle bea bende diodum bişeyler eksik burada tamam oldu şimdi
hoşgeldi sefalar getirdi umarız yeni avatar'larınla gelmişsindir D
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2010 #14510
heh şöle bea bende diodum bişeyler eksik burada tamam oldu şimdi
hoşgeldi sefalar getirdi umarız yeni avatar'larınla gelmişsindir D
Hoşbuldum Bende herzaman yeni avatar bulunur:P
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?