Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
harry porter isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harry porter

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-09-2010 #14571
Sponsorlu Bağlantılar

Özgül Hnm Siz Tasarımcımıısınız Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 30-09-2010 #14572
                             Sponsorlu Bağlantılar
Saldıracak kişi çok da saldırıya dayanacak kişi az.Bla...Bla...
tamam tamam geldim hazırım. Bla...Bla...DBla...Bla...
benden başkası dayanamaz senin saldırılarına. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

yeni tohumlar ekilmiş ama sanırım hiç biri tutmayacak en iyisi geri gelmek sanırım. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-09-2010 #14573
oo kimleri görüyorıum buralarda gözlerim yeşerdi şey pardon yaşardı ben bunu sanırım daha öncede yapmıştım Bla...Bla...D
martin dostum nerelerdesin sen bakem görünmüyorusun gene ortalıklarda :P
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-09-2010 #14574
Özgül Hnm Siz Tasarımcımıısınız Bla...Bla...
Hayır efendim değilim.Bla...Bla... (Yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayınız.Bla...Bla... )
tamam tamam geldim hazırım. Bla...Bla...DBla...Bla...
benden başkası dayanamaz senin saldırılarına. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...

Hoşgeldiniz efendim, nasılsınız görüşmeyeli? Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 30-09-2010 #14575
oo kimleri görüyorıum buralarda gözlerim yeşerdi şey pardon yaşardı ben bunu sanırım daha öncede yapmıştım Bla...Bla...D
martin dostum nerelerdesin sen bakem görünmüyorusun gene ortalıklarda :P
ya senin gözüne çöp batmış sanırım dostum dühü önce de görmüştüm bu halini Bla...Bla...D

buralardayım dostum ya senden gezente oldum ben Bla...Bla... sen nasılsın keyfin yerinde mi yeni keşfedilmiş yurdum mekanları var mı?

Hayır efendim değilim.Bla...Bla... (Yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayınız.Bla...Bla... )


Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...

Hoşgeldiniz efendim, nasılsınız görüşmeyeli? Bla...Bla...
hoşbulduk öz görüşmeyeli hasssüperim seni sormalı? Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-09-2010 #14576
hoşbulduk öz görüşmeyeli hasssüperim seni sormalı? Bla...Bla...
Belli oluyor. :rofl:
Beynim sürekli bölünmeler içinde.Bla...Bla... En fazla 3 işi birarada yapabiliyormuşum. :rofl: Sence ben anormal miyim? Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-09-2010 #14577
ya senin gözüne çöp batmış sanırım dostum dühü önce de görmüştüm bu halini Bla...Bla...D

buralardayım dostum ya senden gezente oldum ben Bla...Bla... sen nasılsın keyfin yerinde mi yeni keşfedilmiş yurdum mekanları var mı?

hoşbulduk öz görüşmeyeli hasssüperim seni sormalı? Bla...Bla...
valla benim keyfimde yerimde martin bu aralar pek bi yere gitmiyorum almanya vardı ama gitmedim oraya Bla...Bla... bu aralar demir attım sakaryaya ama iyi oldu dinlendim yaa Bla...Bla...
sen nereleri geziyorsun keşfediyorsun hiç paylaşmıyorsun martin aşk olsun yani

Belli oluyor. :rofl:
Beynim sürekli bölünmeler içinde.Bla...Bla... En fazla 3 işi birarada yapabiliyormuşum. :rofl: Sence ben anormal miyim? Bla...Bla...
bence her sakaryalıda biraz anormallik vardır. hele birde tasarımcı ise Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 30-09-2010 #14578
Belli oluyor. :rofl:
Beynim sürekli bölünmeler içinde.Bla...Bla... En fazla 3 işi birarada yapabiliyormuşum. :rofl: Sence ben anormal miyim? Bla...Bla...
Vallaha pek normal bi durum değil ben 1 işi ancak yapabiliyorum. Bla...Bla...DBla...Bla...

valla benim keyfimde yerimde martin bu aralar pek bi yere gitmiyorum almanya vardı ama gitmedim oraya Bla...Bla... bu aralar demir attım sakaryaya ama iyi oldu dinlendim yaa Bla...Bla...
sen nereleri geziyorsun keşfediyorsun hiç paylaşmıyorsun martin aşk olsun yani
Vallaha ben sahil kenarlarını geziyorum uluslararası ilişkiler peşindeyim art ama anlatılmaz yaşanır be dostum Bla...Bla...DBla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-09-2010 #14579
Vallaha pek normal bi durum değil ben 1 işi ancak yapabiliyorum. Bla...Bla...DBla...Bla...

Vallaha ben sahil kenarlarını geziyorum uluslararası ilişkiler peşindeyim art ama anlatılmaz yaşanır be dostum Bla...Bla...DBla...Bla...D
valla dostum senin ne güzelmiş öle yaa sahil kenarlarında oh valla ne güzel Bla...Bla... uluslar arası ilişkiler derken dostum hayırdır yurt dışınamı açılıyorsun Bla...Bla...D yoksa başka ilişkilermi bea :PBla...Bla...1:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 30-09-2010 #14580
valla dostum senin ne güzelmiş öle yaa sahil kenarlarında oh valla ne güzel Bla...Bla... uluslar arası ilişkiler derken dostum hayırdır yurt dışınamı açılıyorsun Bla...Bla...D yoksa başka ilişkilermi bea :PBla...Bla...1:
şşştttt çok ses yapma sitenin kulağı vardır art. :rofl::rofl::rofl::rofl:

seni de bekleriz dostum izmir'e.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?