Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
C3ng0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 05-10-2010 #14741
Sponsorlu Bağlantılar

way be torun sahıbı bıle olmuslar demekkı hakıkaten ben gıdelı baya bı yıllar gecmıs Bla...Bla...DBla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-10-2010 #14742
                             Sponsorlu Bağlantılar
way be torun sahıbı bıle olmuslar demekkı hakıkaten ben gıdelı baya bı yıllar gecmıs Bla...Bla...DBla...Bla...D
Tabi İşler hayırlı gitsin diye Bla...Bla...



Hoşbulduk Bla...Bla... efladım Bla...Bla...
Bi sn sen sen anaaa annnem burdaymış yaBla...Bla...rofl:

Sen sen beni unuttun kör kuyulara attın beni ne haldeyim hiç sormadın ühü ühüüBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 05-10-2010 #14743
Bi sn sen sen anaaa annnem burdaymış yaBla...Bla...rofl:
flaş flaş flaş annesine yıllar sonra kavuşan yavrucak Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 05-10-2010 #14744
Bi sn sen sen anaaa annnem burdaymış yaBla...Bla...rofl:

Sen sen beni unuttun kör kuyulara attın beni ne haldeyim hiç sormadın ühü ühüüBla...Bla...
En son bende istifa etmiştim haberin yok mu Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 05-10-2010 #14745
Tabi İşler hayırlı gitsin diye Bla...Bla...



Hoşbulduk Bla...Bla... efladım Bla...Bla...
Aman da aman BUSY'lerden basilic hanım gelmiş hoşgelmiş. Bla...Bla...D

Hoşbuldummm Bla...Bla...) seni burada görmek evimde gibi hissettirdi birden :P



Teşekkür ederim Cengo bey.. Siz nasılsınız? Askerlikte bitmiş, hayırlı olsun Bla...Bla...



ben torunumu bi başına mı bıraktım buralarda yoksa Bla...Bla...) yokluğumda çok yormadılar seni inş :P
Yerdeki izmariti bile sönmeden alıp değer verenler var. Bla...Bla...DBla...Bla...

(İşler bitti mi de buralarda lak lak yapıyorsun) Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 05-10-2010 #14746
Aman da aman BUSY'lerden basilic hanım gelmiş hoşgelmiş. Bla...Bla...D
Tanışıyor muyuz eceba ? Bla...Bla...1:Bla...Bla...1:Bla...Bla...1:
Hala busyim değişen bişey yok ki Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-10-2010 #14747
Hoşbulduk Bla...Bla... efladım Bla...Bla...
Nassınız inşallah? Bla...Bla...)

Gel seni benım matbaaya alayım Bla...Bla...D
İşsiz kalırsam geleyim aklımda bulunsun Bla...Bla...

way be torun sahıbı bıle olmuslar demekkı hakıkaten ben gıdelı baya bı yıllar gecmıs Bla...Bla...DBla...Bla...D
Yaa işte zaman dedik, muazzam birşey :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-10-2010 #14748
flaş flaş flaş annesine yıllar sonra kavuşan yavrucak Bla...Bla...D
:rofl::rofl::rofl:

En son bende istifa etmiştim haberin yok mu Bla...Bla...
Yok yahu ne ara istifa ettinBla...Bla...

Nassınız inşallah? Bla...Bla...)



İşsiz kalırsam geleyim aklımda bulunsun Bla...Bla...



Yaa işte zaman dedik, muazzam birşey :rofl::rofl:
Olmaz şimdi gelecen Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 05-10-2010 #14749
Tanışıyor muyuz eceba ? Bla...Bla...1:Bla...Bla...1:Bla...Bla...1:
Hala busyim değişen bişey yok ki Bla...Bla...
E tamam işte sizin soyunuz taaaaaa BUSY'lere dayanmıyormuydu lö basilic. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 05-10-2010 #14750
Nassınız inşallah? Bla...Bla...)
İyiyiz efenim şekilde görüldüğü gbiyiz Bla...Bla...

:rofl::rofl::rofl:



Yok yahu ne ara istifa ettinBla...Bla...
sen ekmeğe pepe derken istifa ettim ben Bla...Bla...


E tamam işte sizin soyunuz taaaaaa BUSY'lere dayanmıyormuydu lö basilic. Bla...Bla...
Valla bizim soy çok karışık bilemiyorum ki Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?