Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 18-10-2010 #15621
Sponsorlu Bağlantılar

yaptaaa yiyekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Bla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla... toplaşın hadi yaptım yiyelimmm Bla...Bla...D art afiyet bal şeker olsun yarasın ama şişmanlatmasın Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 18-10-2010 #15622
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla... toplaşın hadi yaptım yiyelimmm Bla...Bla...D art afiyet bal şeker olsun yarasın ama şişmanlatmasın Bla...Bla...
tamam çayları ben demlerim o zaman Bla...Bla...D yaa hepte bu çaylar bana kalıyor nedenseBla...Bla...1:Bla...Bla...1:
geliyorum LaYeR merak etme beni kolay kolay şişmanlatamaz Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 18-10-2010 #15623
tamam çayları ben demlerim o zaman Bla...Bla...D yaa hepte bu çaylar bana kalıyor nedenseBla...Bla...1:Bla...Bla...1:
geliyorum LaYeR merak etme beni kolay kolay şişmanlatamaz Bla...Bla...D
özel bir kek yaptım zaten böyle kocamaaaannnnn bir dilim yiyorsun hiç yememiş gibi oluyorsun hadi hadi çabuk gel Bla...Bla...DBla...Bla... çayları termosa koyda soğumasın gelirken Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 18-10-2010 #15624
nası bi kekmiş o öyle bea ben ondan hep yerim o zaman hiç durmamam lazım Bla...Bla... onun tarifini 155 demoN'ada vermek lazım Bla...Bla...D karnı doymasa bile gözü doyar belki Bla...Bla...D
çayları orada demleriz gelene kadar bayatlar :P:P
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-10-2010 #15625
nası bi kekmiş o öyle bea ben ondan hep yerim o zaman hiç durmamam lazım Bla...Bla... onun tarifini 155 demoN'ada vermek lazım Bla...Bla...D karnı doymasa bile gözü doyar belki Bla...Bla...D
çayları orada demleriz gelene kadar bayatlar :P:P
Abi ya bak söylemeyi unuttum ben dün sakaryadan geçtim ya Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 18-10-2010 #15626
nası bi kekmiş o öyle bea ben ondan hep yerim o zaman hiç durmamam lazım Bla...Bla... onun tarifini 155 demoN'ada vermek lazım Bla...Bla...D karnı doymasa bile gözü doyar belki Bla...Bla...D
çayları orada demleriz gelene kadar bayatlar :P:P
aman beaaa tama çayıda ben demlerim tomurcuklu ayyy pek severimmm Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 18-10-2010 #15627
Abi ya bak söylemeyi unuttum ben dün sakaryadan geçtim ya Bla...Bla...
ne demeli sana bilinmez insan sakaryadan geçerde bana uğramazmı seni şiddetle kınıyorum Bla...Bla...1:

aman beaaa tama çayıda ben demlerim tomurcuklu ayyy pek severimmm Bla...Bla...D
ne tomurcuğu yaaa bırak bırak bırak zaten şu bayanlara bişi yaptırırsın ne kadar ot varsa atarlar çayın çorbanın içine aaaa :P:PBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-10-2010 #15628
ne demeli sana bilinmez insan sakaryadan geçerde bana uğramazmı seni şiddetle kınıyorum Bla...Bla...1:
Çok acaele oldu yanlız abi, millet acıktık dedi girdik hendekte bi lahmacun yedik ayıptır söylemesi Bla...Bla... o şekilde oldu yani vakit yoktu hiç
Bu mesajdan alıntı yap
LaYeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

LaYeR(29)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 18-10-2010 #15629
ne demeli sana bilinmez insan sakaryadan geçerde bana uğramazmı seni şiddetle kınıyorum Bla...Bla...1:



ne tomurcuğu yaaa bırak bırak bırak zaten şu bayanlara bişi yaptırırsın ne kadar ot varsa atarlar çayın çorbanın içine aaaa :P:PBla...Bla...
zıkkımın kökünü ye vede iç ben kendim yerim vede içerim Bla...Bla...DBla...Bla... tomurcuk hani şu çayın kokusunu değştiren bir bitki varyaaa işte oo Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 18-10-2010 #15630
Çok acaele oldu yanlız abi, millet acıktık dedi girdik hendekte bi lahmacun yedik ayıptır söylemesi Bla...Bla... o şekilde oldu yani vakit yoktu hiç
neyse bu seferde affettik bi daha olması Bla...Bla...

zıkkımın kökünü ye vede iç ben kendim yerim vede içerim Bla...Bla...DBla...Bla... tomurcuk hani şu çayın kokusunu değştiren bir bitki varyaaa işte oo Bla...Bla...
yahu ne anlarsınız bilmiom kine çayın içine tomurcuk çorbanın içine bi dünya ot aaaa Bla...Bla...D
neyse hadi bu seferlik yap yer içeriz misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş dimi Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?