Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-11-2010 #15951
Sponsorlu Bağlantılar

muhtemelen Bla...Bla... ama ben izmire kurban olurum ya burası buz gibi titriyoruz resmen Bla...Bla...
Valla o konuda çok sıkıntı yaşamadım ben neyseki, İstanbul beklediğimden daha sıcak şu sıralar, ama nereye kadar bu şekilde gider bilemem Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
gfb_cnn_1907 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gfb_cnn_1907

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-11-2010 #15952
                             Sponsorlu Bağlantılar
Valla o konuda çok sıkıntı yaşamadım ben neyseki, İstanbul beklediğimden daha sıcak şu sıralar, ama nereye kadar bu şekilde gider bilemem Bla...Bla...D
e bir yerde dur der artık Bla...Bla... soguklar baslayınca izmirrrr diye bagırırsın :tongueout: artıkın:rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-11-2010 #15953
e bir yerde dur der artık Bla...Bla... soguklar baslayınca izmirrrr diye bagırırsın :tongueout: artıkın:rofl:
Evet bende öyle düşünmüştüm Bla...Bla... ama işte hayat şartları kime ne gösterir bilemeyiz Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
gfb_cnn_1907 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gfb_cnn_1907

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-11-2010 #15954
Evet bende öyle düşünmüştüm Bla...Bla... ama işte hayat şartları kime ne gösterir bilemeyiz Bla...Bla...
öyle tabi :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-11-2010 #15955
öyle tabi :wink:
Ee daha daha? Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
gfb_cnn_1907 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gfb_cnn_1907

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-11-2010 #15956
Ee daha daha? Bla...Bla...D
dahası bu hemşerim ya ne olsun herşey aynı Bla...Bla... yurtta neler oldu daha anlatmadım sana demi Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-11-2010 #15957
dahası bu hemşerim ya ne olsun herşey aynı Bla...Bla... yurtta neler oldu daha anlatmadım sana demi Bla...Bla...
Yok valla ne zamandır görüşmüyoruz yeni maceralarından haberim yok Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
gfb_cnn_1907 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gfb_cnn_1907

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-11-2010 #15958
Yok valla ne zamandır görüşmüyoruz yeni maceralarından haberim yok Bla...Bla...
neler oldu nelerrrr Bla...Bla... gülmekten yarımdım Bla...Bla...
Bir gün ben hastaydım hemen erkenden uyudum. bizim kızlarda camı açık bırakmıslar üşümüşler gece 2 sonra arkadas demiş camı kapat soguk bide is kokuyo diye oda tam pencereyi kapatırken basında sarık baglı uzun boylu esmer bir adam görmüş aglıyomus dua ediyomus filan Bla...Bla... 1 gün öncede baska kızlar görmüş sölemişlerdi dalga geçdiydim Bla...Bla... sonra bizim kız korkudan çıglık attı filan derken ben uyandım ama hala hastayım kalkıp bakmadım kızlar korkuyolar ben uyuyom uyan canan diyolar ya git allahın delisidir işte niye abartıyonuz diyom Bla...Bla... korkudan uyuyamadılar yan odadan arkadas geldi filan oda dalga geçiyo yarında bizim odaya gelcek diyo sonra camdan baktı oda nasıl korktu aglıyo dua ediyo korkudan Bla...Bla... dalga geçen o değil sanki geldi yanımda uyudu ogün Bla...Bla... sonra yurdun sorumlusunu çagırdık oda gördü korktu filan polisi çagırdı polis geldi o adam gitti Bla...Bla... polisler bulamamıs ama Bla...Bla... sonra dalga geçiyolar polisler bu deli bi size görünüyolar sanırım filan diye Bla...Bla... o günden sonra herkes korkar oldu yanımda uyuyolardı en sonunda bir tekme attım Bla...Bla... bi daha gelemediler:rofl::rofl::rofl: ama görmen lazımdı komedi ya nasıl korkuyolar Bla...Bla... basıma sarık baglayıp gece korkutmayı düşünüyorum kızları Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-11-2010 #15959
neler oldu nelerrrr Bla...Bla... gülmekten yarımdım Bla...Bla...
Bir gün ben hastaydım hemen erkenden uyudum. bizim kızlarda camı açık bırakmıslar üşümüşler gece 2 sonra arkadas demiş camı kapat soguk bide is kokuyo diye oda tam pencereyi ....... düşünüyorum kızları Bla...Bla...
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Bla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla...
Hahahahhahaha Bla...Bla... ne acayip biyerdesiniz siz ya Bla...Bla...
Sende iyi umursamaz mışsın yani, millet orada yırtılıyo sen orda dalga geçiyon, iyisin yani Bla...Bla...D
Şaka yapacaksan dikkatli ol, kızın biri eline ilk geçen ağır bir nesne yardımı ile kafanı yarmaya çalışabilir Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
gfb_cnn_1907 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gfb_cnn_1907

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-11-2010 #15960
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Bla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla...
Hahahahhahaha Bla...Bla... ne acayip biyerdesiniz siz ya Bla...Bla...
Sende iyi umursamaz mışsın yani, millet orada yırtılıyo sen orda dalga geçiyon, iyisin yani Bla...Bla...D
Şaka yapacaksan dikkatli ol, kızın biri eline ilk geçen ağır bir nesne yardımı ile kafanı yarmaya çalışabilir Bla...Bla...D
Bla...Bla... ne umursucam hemşerim ya oda bir insan zararımı var sokakta duruyo işte. gelip bana zarar vermiyo umursamam Bla...Bla...
şaka yapcam ya korkma bizim kızlar en fazla çığırmakla yetinirler Bla...Bla... o cesaret yok onlarda Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?