Cevapla
Bla...Bla...
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 27-04-2011 #17481
Sponsorlu Bağlantılar

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Bi an kendimi doğumhanede zannettim. nefes al derin al bırak al bırak :rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

daha yazarken cümle içinde bişeylerin yolunda gitmediğini anlamıştım
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2011 #17482
                             Sponsorlu Bağlantılar
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Bi an kendimi doğumhanede zannettim. nefes al derin al bırak al bırak :rofl:
:d:d:d:d:d D tuşu bozulmuş benim ya.:rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

daha yazarken cümle içinde bişeylerin yolunda gitmediğini anlamıştım


Siz var yaaaaaa 1: 1: 1:

























Çok komiksiniz D:D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-04-2011 #17483
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

daha yazarken cümle içinde bişeylerin yolunda gitmediğini anlamıştım
Karşıdaki benim masum değilim, unutmuş gibisin kuzuuu. :rofl::rofl::rofl:

:d:d:d:d:d D tuşu bozulmuş benim ya.:rofl:
O zaman dikkat et yazdıklarına, zira dıt dıııııııt uyarı sesi gelmeyecek demektir. D
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2011 #17484
Siz var yaaaaaa 1: 1: 1:

Çok komiksiniz D:D
Bilmukabele.D

O zaman dikkat et yazdıklarına, zira dıt dıııııııt uyarı sesi gelmeyecek demektir. D
Razıyım artık her türlüsüne.
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-04-2011 #17485
Siz var yaaaaaa 1: 1: 1:

Çok komiksiniz D:D
Rica ederim o sizin komikliğiniz madam. :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2011 #17486
Karşıdaki benim masum değilim, unutmuş gibisin kuzuuu. :rofl::rofl::rofl:

O zaman dikkat et yazdıklarına, zira dıt dıııııııt uyarı sesi gelmeyecek demektir. D
Senin ne kurt olduğunu bi ben bilirim bide Allah DDD
Hemen hemen bi açık bulma D

Bilmukabele.D


Razıyım artık her türlüsüne.
Efendim tevecühünüz Mersi Çok sağolun D


Rica ederim o sizin komikliğiniz madam. :rofl:
Bugün çok komik olamasamda, aksine ruhsal bunalımdada değilim
Sorguluyorum kendimi şuan ne oldu ne olduda böyle oldu D

Ama cevap yok
Ermana kal gelmesi gibi bişey oldu bana D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-04-2011 #17487
Senin ne kurt olduğunu bi ben bilirim bide Allah DDD
Hemen hemen bi açık bulma D



Efendim tevecühünüz Mersi Çok sağolun D




Bugün çok komik olamasamda, aksine ruhsal bunalımdada değilim
Sorguluyorum kendimi şuan ne oldu ne olduda böyle oldu D

Ama cevap yok
Ermana kal gelmesi gibi bişey oldu bana D
Maşallah döktürmüşsün. 1:
Birşey dokunmuş olmasın sana. :angel:

Ermana kal geldiğini günü dün gibi hatırlarım.
Garibim kabzımal Antalya'dan aldığı salatalıklar İstanbul'a gelince hıyara (boyut değiştirmiş hali) dönüşmüş ondan sonra bi kal geldi adama geliş o geliş..... :rofl::rofl::rofl:
Yani ondaki hıyarlık o günlerden kalma.
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2011 #17488
Maşallah döktürmüşsün. 1:
Birşey dokunmuş olmasın sana. :angel:

Ermana kal geldiğini günü dün gibi hatırlarım.
Garibim kabzımal Antalya'dan aldığı salatalıklar İstanbul'a gelince hıyara (boyut değiştirmiş hali) dönüşmüş ondan sonra bi kal geldi adama geliş o geliş..... :rofl::rofl::rofl:
Mardin sen beni biliyosun ben iki kelimeyle susmam D
Düşünmeden yazarım ama yok kelimelerim terk etti beni. Bomboş oldum sanki

Onlarsız bi hiçmişim anladım bennn.

Burdan kelimelerime sesleniyorum D

N'olur geri dönün D

Herkes gitti, kelimesiz kaldım diye :S:S:S
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-04-2011 #17489
Mardin sen beni biliyosun ben iki kelimeyle susmam D
Düşünmeden yazarım ama yok kelimelerim terk etti beni. Bomboş oldum sanki

Onlarsız bi hiçmişim anladım bennn.

Burdan kelimelerime sesleniyorum D

N'olur geri dönün D

Herkes gitti, kelimesiz kaldım diye :S:S:S
Sanırım kelimelerin gücünü başka yerlerde tüketiyorsun gördüm seniiii. :rofl::rofl:


Yani sen sus gözlerin konuşsun.

Kimse gitmedi sadece sana zaman veriyoruz yazman için.
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 27-04-2011 #17490
Mardin sen beni biliyosun ben iki kelimeyle susmam D
Düşünmeden yazarım ama yok kelimelerim terk etti beni. Bomboş oldum sanki

Onlarsız bi hiçmişim anladım bennn.

Burdan kelimelerime sesleniyorum D

N'olur geri dönün D

Herkes gitti, kelimesiz kaldım diye :S:S:S
Bu kelimesiz kalmış halin ise bol kelimeli anlarını hayal edemiyorum :rofl:
Offff yazasım var ama yenim dar :crying:
Ben şimdi bi kutu bonibon alıp kendimi intaaar edicem 1:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?