Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-05-2011 #18291
Sponsorlu Bağlantılar

yetki sende bak artık Bla...Bla... bizide arada kollamayı unutma:wink:
Bizim de bi belge yayıncılığımız olsun artık. Bla...Bla...D

Arada bir gösterin kendinizi de o aradaki ara isteğinizi yapabilelim. Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-05-2011 #18292
                             Sponsorlu Bağlantılar
Tosdum bi saatler belirlede o saatlerde gelip merabalaşalım (yoklama al)
zabah 9 öğlen 13 akşam 17 gibi meslaaa
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-05-2011 #18293
Tosdum bi saatler belirlede o saatlerde gelip merabalaşalım (yoklama al)
zabah 9 öğlen 13 akşam 17 gibi meslaaa
Tamam gün ve saat belirliyorum: 7 gün / 24 saat nasıl iyi mi? :rofl::rofl::rofl:

Kel Mahmut gibiyim ne zaman nereden çıkacağım belli olmaz Shener. Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-05-2011 #18294
ama Sen'in kafa bayaa bi orman gibi,
Ben'im gibi kazıtmalısın saçını maçını
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-05-2011 #18295
ama Sen'in kafa bayaa bi orman gibi,
Ben'im gibi kazıtmalısın saçını maçını
Orman demeyelim de çalılık gibi Bla...Bla..., ne yaparsın buraya akıllı gelen saçını uzatıyor. :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-05-2011 #18296
Ben ne oluyorum şimdi akıllımı delimi ?
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-05-2011 #18297
Ben ne oluyorum şimdi akıllımı delimi ?
Benim gibisin işte beğenmedin mi? :rofl::rofl::rofl:

Hani demişler ya asıl deliler dışarıda diye. Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
zambak_100 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zambak_100

Öğrenci (Grafik) / Kocaeli

Standart
Alt 27-05-2011 #18298
yaaa arkadaşlar bugün yeni bişey öğrendim meslek yüksek okullarına lisansa tamamlama okulları açılıyormuş kendi bölümünü lisansa tamamlıyorsun ama şuan 23 okul için geçerliymiş işte link http://yenisafak.com.tr/gundem/?c=1&...ı-4-yıl-olacak
Bu mesajdan alıntı yap
deniz bahtiyar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

deniz bahtiyar

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 27-05-2011 #18299
Tünhaydın oldu artık, online olduğunuzu hiç belli etmiyorsunuz. :rofl::rofl::rofl:
evet bizim oralarda meşhur bir söz vardır ''çaktırır mıyım'' diye
meselesi ise şöyle:
birgün bir delikanlı mahallesinden bir kıza aşık olmuş ama bunu kız hiç söylememiş öyle uzaktan hep kızı süzerek geçmiş günler bir gün kız bir başka delikanlı ile dolaşırken bizimdelikanlı görmüş ve bu duruma çok kızmış gidip diğer genci dövmüş sonra mahkemelik olmuşlar bizimki ifadesinde dövdüğü kişinin sevgilisini rahatsız ettiğini söylemiş bunun üzerine kız hayır tersine onun sevgilisini dövdüğünü bu kişi ile hiçbir ilişkilerinin olmadığını söylemiş bunun üzerine hakimde ''e sen rahatsız etmişsin onları hem kız sevgilin olmadığını söylüyor deyince bizimki ''e hakim beg biz çaktırır mıyız'' diyor.Bla...Bla...1:
yani o kadar çaktırmadan sevmişki kızın bile haberi yok:wink::wink::wink:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-05-2011 #18300
evet bizim oralarda meşhur bir söz vardır ''çaktırır mıyım'' diye
meselesi ise şöyle:
birgün bir delikanlı mahallesinden bir kıza aşık olmuş ama bunu kız hiç söylememiş öyle uzaktan hep kızı süzerek geçmiş günler bir gün kız bir başka delikanlı ile dolaşırken bizimdelikanlı görmüş ve bu duruma çok kızmış gidip diğer genci dövmüş sonra mahkemelik olmuşlar bizimki ifadesinde dövdüğü kişinin sevgilisini rahatsız ettiğini söylemiş bunun üzerine kız hayır tersine onun sevgilisini dövdüğünü bu kişi ile hiçbir ilişkilerinin olmadığını söylemiş bunun üzerine hakimde ''e sen rahatsız etmişsin onları hem kız sevgilin olmadığını söylüyor deyince bizimki ''e hakim beg biz çaktırır mıyız'' diyor.Bla...Bla...1:
yani o kadar çaktırmadan sevmişki kızın bile haberi yok:wink::wink::wink:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Yani sonuç yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan? Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?