Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 02-06-2011 #18501
Sponsorlu Bağlantılar

Bugün Regaib Kandili, üç ayların başlangıcı. Kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar.
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 02-06-2011 #18502
                             Sponsorlu Bağlantılar
Ta ta ta tammmmmmmm !... Bla...Bla...DBla...Bla... Basilic Tam gelemesede yarım geldi Bla...Bla...DBla...Bla...

Beni çok özlediniz biliyorum Bla...Bla... Hep beni aradı gözleriniz biliyorum Bla...Bla...
Üzülmeyin, geldim burdayım Bla...Bla...DBla...Bla... Herkese bonjur Bla...Bla... Güzel bi gün olur umarım Bla...Bla...

Ha bu arada aşırı kulaklarım çınladı hayır olsun inşallah Bla...Bla...DBla...Bla...

Kelebekim öfüldün yavrum Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 02-06-2011 #18503
Teşekkür ederim arkadaşlarım denizcem ve morgri Bla...Bla...


Günaydın ( : ) hue All love...
Rica ederim namasteeee, "içinden kopan duygular"ın takipçisiyim.





Güne "günaydın" diyerek başlayıp gülümsemeyi adet edinen tüm yüzlere selam olsun.
Gülümsemek pek de yakışıyor hepinize.
herkese kocaman bir günaydın Bla...Bla...
kolaylıklar dileklerimle...
Herkese günayıdn arkadaşlar, mutlu bir gün geçirmenizi diliyorum.

Günaydın arkadaşlar Bla...Bla...
Günaydın kuzu zu zu zu zu, nörüyon? Bla...Bla...

Ta ta ta tammmmmmmm !... Bla...Bla...DBla...Bla... Basilic Tam gelemesede yarım geldi Bla...Bla...DBla...Bla...

Beni çok özlediniz biliyorum Bla...Bla... Hep beni aradı gözleriniz biliyorum Bla...Bla...
Üzülmeyin, geldim burdayım Bla...Bla...DBla...Bla... Herkese bonjur Bla...Bla... Güzel bi gün olur umarım Bla...Bla...

Ha bu arada aşırı kulaklarım çınladı hayır olsun inşallah Bla...Bla...DBla...Bla...

Kelebekim öfüldün yavrum Bla...Bla...DBla...Bla...
Bonjur madam. Bla...Bla...
Sürenin dolmasına 10 dk kalmıştı, az daha dayansaydın yok yazacaktık arama motoruna yazacaktık seni tüh keybittin. Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 02-06-2011 #18504
Ta ta ta tammmmmmmm !... Bla...Bla...DBla...Bla... Basilic Tam gelemesede yarım geldi Bla...Bla...DBla...Bla...

Beni çok özlediniz biliyorum Bla...Bla... Hep beni aradı gözleriniz biliyorum Bla...Bla...
Üzülmeyin, geldim burdayım Bla...Bla...DBla...Bla... Herkese bonjur Bla...Bla... Güzel bi gün olur umarım Bla...Bla...

Ha bu arada aşırı kulaklarım çınladı hayır olsun inşallah Bla...Bla...DBla...Bla...
:rofl::rofl::rofl::rofl:
Ve efsane geri döndü :kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 02-06-2011 #18505
teşekkür ederim martin, güzel bir gün olsun
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 02-06-2011 #18506
Dayanamadım ben de geldim.Bla...Bla...

Günaydın arkadaşlar, fıstııııııııııık hoşgeldin.Bla...Bla... :kiss:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 02-06-2011 #18507
:rofl::rofl::rofl::rofl:
Ve efsane geri döndü :kiss1:
Sefere mi çıkmıştı? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

teşekkür ederim martin, güzel bir gün olsun
Olsun inşallah denizcem. :angel:

Bu arada sonradan gelenlere bi günaydını esirgeme derim. :wink:

Dayanamadım ben de geldim.Bla...Bla...

Günaydın arkadaşlar, fıstııııııııııık hoşgeldin.Bla...Bla... :kiss:
Günaydın Öz. Bla...Bla...
Hayret yemek kokusu da yok nasıl oldu da geldin. Bla...Bla...DBla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 02-06-2011 #18508
Herkese günayıdn arkadaşlar, mutlu bir gün geçirmenizi diliyorum.



Günaydın kuzu zu zu zu zu, nörüyon? Bla...Bla...



Bonjur madam. Bla...Bla...
Sürenin dolmasına 10 dk kalmıştı, az daha dayansaydın yok yazacaktık arama motoruna yazacaktık seni tüh keybittin. Bla...Bla...D
Bilerek yaptığım bişi değildi bebek Bla...Bla...DBla...Bla... Şartlar uygun değildi Bla...Bla... Aman kaybolsam ne olur, olmasam ne Bla...Bla... Ama çok helecanlı oluyo aranmak biliyo musun ? Bla...Bla...DBla...Bla... Aranmasamda yüreğinizde olduğumu biliyorum Bla...Bla...DBla...Bla...D

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Ve efsane geri döndü :kiss1:
Hı hımm döndü Bla...Bla...DBla...Bla... Tam değil ama yarım Bla...Bla...DBla...Bla... O nasıl oluyosa Bla...Bla...DBla...Bla...


teşekkür ederim martin, güzel bir gün olsun

Siz yenisiniz galiba ?
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 02-06-2011 #18509
Dayanamadım ben de geldim.Bla...Bla...

Günaydın arkadaşlar, fıstııııııııııık hoşgeldin.Bla...Bla... :kiss:
Hoşgeldinnn fındıkkk :rofl:

Bilerek yaptığım bişi değildi bebek Bla...Bla...DBla...Bla... Şartlar uygun değildi Bla...Bla... Aman kaybolsam ne olur, olmasam ne Bla...Bla... Ama çok helecanlı oluyo aranmak biliyo musun ? Bla...Bla...DBla...Bla... Aranmasamda yüreğinizde olduğumu biliyorum Bla...Bla...DBla...Bla...D



Hı hımm döndü Bla...Bla...DBla...Bla... Tam değil ama yarım Bla...Bla...DBla...Bla... O nasıl oluyosa Bla...Bla...DBla...Bla...




:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Siz yenisiniz galiba ?
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:


Memocum gel bi öfiyim :kiss1:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 02-06-2011 #18510
Bilerek yaptığım bişi değildi bebek Bla...Bla...DBla...Bla... Şartlar uygun değildi Bla...Bla... Aman kaybolsam ne olur, olmasam ne Bla...Bla... Ama çok helecanlı oluyo aranmak biliyo musun ? Bla...Bla...DBla...Bla... Aranmasamda yüreğinizde olduğumu biliyorum Bla...Bla...DBla...Bla...D



Hı hımm döndü Bla...Bla...DBla...Bla... Tam değil ama yarım Bla...Bla...DBla...Bla... O nasıl oluyosa Bla...Bla...DBla...Bla...





Siz yenisiniz galiba ?
Hoşgeldin o zaman bi dahaki sefere inşallah. :rofl::rofl::rofl: (bknz: bombanın elde patlaması Bla...Bla...D)

Hoşgeldinnn fındıkkk :rofl:



:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:


Memocum gel bi öfiyim :kiss1:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
:bear::bear::rolleyes::rolleyes:Bla...Bla...p
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?