Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 06-06-2011 #18701
Sponsorlu Bağlantılar

ne oluyor burda ya Bla...Bla... karıştırmayın ortalığı beyler Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 06-06-2011 #18702
                             Sponsorlu Bağlantılar
Gaza geldim sanırım biraz Bla...Bla... Yok yok ben fazla bi şey istemem. Ben yine aynı benim merak etme. Şöyle piskremden sonra bol çikolata parçalı bi dondurma, arkasına kola, sonra bi bardak su Bla...Bla... Ohhh ne güzel Bla...Bla...



Daha fazla gaza getirme Memo Bla...Bla... Şimdilik yeter bu gaz Bla...Bla...D
Hem benim arkadaşım her ne kadar cimriyse de gönlü zengindir Bla...Bla...D
:angel: Di mi Özgül? Bla...Bla... :wink:
İşte başardı musti amacı seni tırstırmaktı peh. Bla...Bla...D

Hahahhhah.Bla...Bla...

Söz yarın size sarma ilen su böreği getireceğim. Yanına da yayık ayranı.Bla...Bla...
Sen doymazsın memo ama içimden geldi bunu yapmak. Kıyağımı unutma.Bla...Bla...



Cimri değilim ya, mesajımı oku.Bla...Bla... Kabul et-mi-yo-rum.Bla...Bla...
Heeee bilirim sen hiiiç cimri değilsin. :rofl::rofl::rofl:

Özgül'ün Su böreği tarifi: Herhangi bi böreği alıyorsunuz tabağı koyun üzerine bi bardak su, afiyet olsun.
Özgül'ün Yayık ayranı tarifi: Adamın eline bi şişenin içine karıştırılmış yoğut ve ayranı tutuşturuyorsunuz sonra adamı evire çevire dövüyorsunuz alın size yayık ayranı. Bla...Bla...DBla...Bla...

Buyrun ikramımdır Bla...Bla...



Bla...Bla...




Çikolatalı Kek Sevmeyen Varmı?
Hoşgeldin abi. Bla...Bla...

Bayatlamadı mı bu pasta kaç gündür? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ben bitti sanıyordum, pastanın birazını saklamışsın belli. :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Murat VARDAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Murat VARDAR(45)

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 06-06-2011 #18703
Memo'da arıza var, onun yerine ben yazayım.Bla...Bla...

martin78: Bunların hepsi benim, kimseye vermem.Bla...Bla... Ham hum hammmm.Bla...Bla...

Bkz--> Pasta canavarı.Bla...Bla...



iyi o zaman memoşun ağzı dili bağlıysa, o zaman krize sokalım onu Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06-06-2011 #18704
Martin ben senin yerine yazıyordum niye zahmet ettin? Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Murat VARDAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Murat VARDAR(45)

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 06-06-2011 #18705
yooo çok tuttu bu çikolatalı pasta, devamını getirelim istedik Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 06-06-2011 #18706
iyi o zaman memoşun ağzı dili bağlıysa, o zaman krize sokalım onu Bla...Bla...DBla...Bla...
Yok abi ya zincirlediler ama kurtuldum, pastayı yememem için bi komplo bu kimin yaptığını gayet iyi biliyorum.
Bu lafım onadır: hacker seniiiiii hacktir ordan. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Martin ben senin yerine yazıyordum niye zahmet ettin? Bla...Bla...
Yok yok yedirmem sana pastayı tek başına. Bla...Bla...

Ben tokum ama arkadaşlar bayağı bir aç kalmışlar.Bla...Bla... Özellikle memo. Onu bu pasta da kesmez sanırım.Bla...Bla...
Sabahtan beri tıkınıyorsun artık doy istersen. :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06-06-2011 #18707
Yok abi ya zincirlediler ama kurtuldum, pastayı yememem için bi komplo bu kimin yaptığını gayet iyi biliyorum.
Bu lafım onadır: hacker seniiiiii hacktir ordan. :rofl::rofl::rofl::rofl:



Yok yok yedirmem sana pastayı tek başına. Bla...Bla...



Sabahtan beri tıkınıyorsun artık doy istersen. :rofl::rofl::rofl:
Lügatime öyle bir kelimeyi kim soktuysa bu lafı ona havale ediyorum. Martinim saate bak. Tamam tamam, bir dilimcik ayırırım sana.Bla...Bla... Kafan rahat olsun. Ha ola ki unutur da yersem, nasılsa Murat Abi var arkamızda.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Murat VARDAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Murat VARDAR(45)

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 06-06-2011 #18708
:rofl:
Yok abi ya zincirlediler ama kurtuldum, pastayı yememem için bi komplo bu kimin yaptığını gayet iyi biliyorum.
Bu lafım onadır: hacker seniiiiii hacktir ordan. :rofl::rofl::rofl::rofl:



Yok yok yedirmem sana pastayı tek başına. Bla...Bla...



Sabahtan beri tıkınıyorsun artık doy istersen. :rofl::rofl::rofl:


şimdiii şöyle bir durum söz konusu;
memoş forumda en aktif rolü üstlendiği için, danışmada bütün gün Bla...Bla... habire insanlara merham anlattığı/dinlediği için pastadan en büyük payı onun alması çok normal, bir gün memoşun yaptığı işi yapında sizde hak edin arkadaşlar...
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::r ofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 06-06-2011 #18709
Lügatime öyle bir kelimeyi kim soktuysa bu lafı ona havale ediyorum. Martinim saate bak. Tamam tamam, bir dilimcik ayırırım sana.Bla...Bla... Kafan rahat olsun. Ha ola ki unutur da yersem, nasılsa Murat Abi var arkamızda.Bla...Bla...
Aman ye ben gidiyorum verin topumu küstüm. Bla...Bla...D

:rofl:



şimdiii şöyle bir durum söz konusu;
memoş forumda en aktif rolü üstlendiği için, danışmada bütün gün Bla...Bla... habire insanlara merham anlattığı/dinlediği için pastadan en büyük payı onun alması çok normal, bir gün memoşun yaptığı işi yapında sizde hak edin arkadaşlar...
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::r ofl:
En sonunda beni anlayan biri geldi buraya eyvallah Murat abi bu gazla eve yürülerek giderim ben. Bla...Bla...

Herkese iyi akşamlar arkadaşlar yarın görüşürüz (mümkünse erken olsun Bla...Bla...).
Bu mesajdan alıntı yap
zambak_100 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zambak_100

Öğrenci (Grafik) / Kocaeli

Standart
Alt 07-06-2011 #18710
günaydınlar Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?