Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 23-06-2011 #19661
Sponsorlu Bağlantılar

ben biraz küçüktüm ama çok güzel olduğunu hatırlıyordum Bla...Bla... aklıma geleni sölüyorum küçük osman denize düştüğü sahnede annemde koşarak tv nin oraya gitmişti osmanı tutmaya sen öyle diyince annem geldi aklıma Bla...Bla...
aman allahım kıyamam onun yüreğine ben yaa. Osman da ne duru bir çocuktur öyle yaa.
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 23-06-2011 #19662
                             Sponsorlu Bağlantılar
Kadim dostlarım hakkınızı helal edin abbas yolcu Bla...Bla... (tatile çıkıyorum :P)
Tatil sonrası evrim geçirmiş olabilirim sakın korkmayın Bla...Bla...DBla...Bla...
Site size emanet Bla...Bla...) sizde Allaha Bla...Bla... görüşürüz inşallah..
Bende p.tesi çıkıyorum ohh ohh keyfine bak Bla...Bla...D: vede dikkat et kendine Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 23-06-2011 #19663
Bende p.tesi çıkıyorum ohh ohh keyfine bak Bla...Bla...D: vede dikkat et kendine Bla...Bla...
Haydeeeeeeeeeeeeeeee, ben ne olacam yaaaaaaa.
Bir müdür vardı birde siz, kaldık mı müdüre :sweating:

şimdi harbiden kıskançlık çöktü içime, yüzüm karardı, kem kem bakar oldum monitöre :worried:
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-06-2011 #19664
Evirimin iyi yöne olacak emin ol. Biz geldiğinde sana daha korkunç görüneceğiz ama korkma ısırmayız. Bla...Bla...

Güzelce dinlen, gönlünce olsun herşey. İnşallah döndüğünde burada oluruz. İyi tatiller.
Heh doğru dedin, umarım dönüşde barışık oluruz Bla...Bla...) Sizede iyi çalışmalar müdüre benden selam söyle oraya getirmesin beni Bla...Bla...) biraz ağır oldu galba Bla...Bla... neyse..

Bende p.tesi çıkıyorum ohh ohh keyfine bak Bla...Bla...D: vede dikkat et kendine Bla...Bla...
Hadi hayırlısı ozaman karşılıklı tatil yaparız lisia Bla...Bla...) kendine ii bak Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 23-06-2011 #19665
Haydeeeeeeeeeeeeeeee, ben ne olacam yaaaaaaa.
Bir müdür vardı birde siz, kaldık mı müdüre :sweating:

şimdi harbiden kıskançlık çöktü içime, yüzüm karardı, kem kem bakar oldum monitöre :worried:
sende bizi özle ozaman denizzz napalım yani Bla...Bla... istersen gitmiyim Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 23-06-2011 #19666
Heh doğru dedin, umarım dönüşde barışık oluruz Bla...Bla...) Sizede iyi çalışmalar müdüre benden selam söyle oraya getirmesin beni Bla...Bla...) biraz ağır oldu galba Bla...Bla... neyse..
biz hiç küsmedik ki, barışalım Bla...Bla...
bu adama selam söylenir mi yaa..
tatilini zehir etme git bir an evvel. Bla...Bla... güle güle..

sende bizi özle ozaman denizzz napalım yani Bla...Bla... istersen gitmiyim Bla...Bla...DBla...Bla...
bide istersen gitmeyim diyor. surattaki kelebeklere bakılırsa sefam olsun modunda gibisin Bla...Bla...

özleneceksiniz emin olabilirsiniz. Ama döndüğünüzde kapris yaparım Bla...Bla... fesatlıktan
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-06-2011 #19667
Kadim dostlarım hakkınızı helal edin abbas yolcu Bla...Bla... (tatile çıkıyorum :P)
Tatil sonrası evrim geçirmiş olabilirim sakın korkmayın Bla...Bla...DBla...Bla...
Site size emanet Bla...Bla...) sizde Allaha Bla...Bla... görüşürüz inşallah..
İyi tatiller Sakarya'lı.Bla...Bla... Unutma buraları.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-06-2011 #19668
biz hiç küsmedik ki, barışalım Bla...Bla...
bu adama selam söylenir mi yaa..
tatilini zehir etme git bir an evvel. Bla...Bla... güle güle..
Buna hayır diyemeyeceğim Bla...Bla... hadi ben kaçtım. ortalığı dağıtmayın geldiğimde herşey yerinde olsun Bla...Bla...)

İyi tatiller Sakarya'lı.Bla...Bla... Unutma buraları.Bla...Bla...
Canımm, unuturmuyum hemşerimi ben, dönüşe burdayım inşallah Bla...Bla...) kendine iyi bak bu canavarlar sana emanet Bla...Bla...)
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 23-06-2011 #19669
Buna hayır diyemeyeceğim Bla...Bla... hadi ben kaçtım. ortalığı dağıtmayın geldiğimde herşey yerinde olsun Bla...Bla...)
Ben uslu çocuğum bi kere, Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-06-2011 #19670
Canımm, unuturmuyum hemşerimi ben, dönüşe burdayım inşallah Bla...Bla...) kendine iyi bak bu canavarlar sana emanet Bla...Bla...)
Hahhahah tamam canım, merak etme sen.:angel::kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?