Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
C3ng0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 24-06-2011 #19731
Sponsorlu Bağlantılar

Günaydın herkese iyi çalışmalar Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
deniz bahtiyar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

deniz bahtiyar

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 24-06-2011 #19732
                             Sponsorlu Bağlantılar
iyi çalışmalar ingilizce dersim var ben gidiyorum:sweating:
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19733
günaydın sayın arkadaşlar Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 24-06-2011 #19734
Günaydın herkese iyi çalışmalar Bla...Bla...
günaydın..

iyi çalışmalar ingilizce dersim var ben gidiyorum:sweating:
bye bye Mrs. Deniz Bla...Bla...

günaydın sayın arkadaşlar Bla...Bla...
Üzerime alındım günaydın Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19735
günaydın..



bye bye Mrs. Deniz Bla...Bla...



Üzerime alındım günaydın Bla...Bla...
son günümmm naberrBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 24-06-2011 #19736
son günümmm naberrBla...Bla...
akşamı bekleyemedin dimiiiiiiiiiiiiiiii,
beni deli etçen yaaa..:sweating:

Bende akşam erkenden kaçmayı planlıyordum. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19737
akşamı bekleyemedin dimiiiiiiiiiiiiiiii,
beni deli etçen yaaa..:sweating:

Bende akşam erkenden kaçmayı planlıyordum. Bla...Bla...
hissetim bekliyemedim nasılsın bu arada deniz?
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 24-06-2011 #19738
hissetim bekliyemedim nasılsın bu arada deniz?
şükür iyiyim vallaha, sabah esprilerinle gülümsüyorum sayende.
Bugün bende erken çıkmayı planlıyorum, o nedenle işlerimi toparlamaya çalışıyorum süratle. Bla...Bla...

sen neler yapıyorsun, hazırlıklar tamam mı?
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19739
şükür iyiyim vallaha, sabah esprilerinle gülümsüyorum sayende.
Bugün bende erken çıkmayı planlıyorum, o nedenle işlerimi toparlamaya çalışıyorum süratle. Bla...Bla...

sen neler yapıyorsun, hazırlıklar tamam mı?
valla bavulumlar geldim buraya Bla...Bla... buradan direk gidicem...
ama bugun bitermi bilemiyorum Bla...Bla...D

sana kıbrısatan chip getiricem Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 24-06-2011 #19740
valla bavulumlar geldim buraya Bla...Bla... buradan direk gidicem...
ama bugun bitermi bilemiyorum Bla...Bla...D

sana kıbrısatan chip getiricem Bla...Bla...
chip mi takıcan bana Bla...Bla...

İşyerine de kesin gidiyorum mesajı veriyorsun psikolojik olarak anladım ben onuuuuuuu Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?