Cevapla
Bla...Bla...
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19771
Sponsorlu Bağlantılar

Ne bünye varmış, geldim sustunuz derkene Nur senin mesaj geldi ekrana. Tartıldım tamı tamına 49,59 kiloyum. Bir şeycik olmaz rahat ol.

Memo bir konuda yardımına ihtiyacım olabilir, hazırolda bekle beni.

Ve mesajıma burada son verirken, Fıstıııııııııııııııııııık nerdesin!!!! Kaybolma bir yere, valla fena yaparım.

Hiç iyi değildi, bir daha olmasın.:sweating:
Burdayım yaaa Çok özlenmişim yetişemiyorum hiç bir yere Neka güzel bişey bu özlenmek :angel: :angel: Oke söz bi daha olmaz

Sensizlik kanırtıcı idi :rofl:
Sayende kelimenin anlamınada baktım

Kıyarım size bennnnnnn Ateş beni çağırdı bu arada geç yazarım Açımda hemde çok açımmmmmmmmmmmm D
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19772
                             Sponsorlu Bağlantılar
Burdayım yaaa Çok özlenmişim yetişemiyorum hiç bir yere Neka güzel bişey bu özlenmek :angel: :angel: Oke söz bi daha olmaz
Kimselere yar etmem seniD Sana bakan karşında beni bulur, o kadar!!!!D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 24-06-2011 #19773
:utann::utann::utann::utann:

Kıpkırmızı oldum yaa, bünyem kaldırmaz fazla bu kadarı
Canımsınnn benimmm



Ne demek gel sıkış buraya



Delisinn sen Tşk ederim şarkı için.



Hoşbulduk canım

Bensizlik nasıldı ?
Aç ayıya halay çektirmek gibi. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Ne bünye varmış, geldim sustunuz derkene Nur senin mesaj geldi ekrana. Tartıldım tamı tamına 49,59 kiloyum. Bir şeycik olmaz rahat ol.

Memo bir konuda yardımına ihtiyacım olabilir, hazırolda bekle beni.

Ve mesajıma burada son verirken, Fıstıııııııııııııııııııık nerdesin!!!! Kaybolma bir yere, valla fena yaparım.



Hiç iyi değildi, bir daha olmasın.:sweating:
Tamam, ipi, elektrikli destereyi, satırı, birkaç poşet alıp geliyorum. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Sensizlik kanırtıcı idi :rofl:
Herkese ders olsun, özellikle sana!!!!

Hemen sanığı alıyım ben sorgu odasına madem
:bandit: ben kara bereli korkusuz savaşçı nihahahkjsfhdaskjf
Vurunca hemen buz koyun morarmasın veya çorap içinde sert cisimle vurun iz yapmaz. :wink:
Bu mesajdan alıntı yap

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 24-06-2011 #19774
Sıcak çok Sıcak... Dahada sıcak olacak bu öğle !
Tekrardan selamlar !
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19775
Kimselere yar etmem seniD Sana bakan karşında beni bulur, o kadar!!!!D
Parçalara ayırıciğim kendimi, hangi kısmı istersin D

Aç ayıya halay çektirmek gibi. :rofl::rofl::rofl::rofl:



Tamam, ipi, elektrikli destereyi, satırı, birkaç poşet alıp geliyorum. :rofl::rofl::rofl::rofl:



Herkese ders olsun, özellikle sana!!!!
DD Ya benim kafam basmıyo, karışık kuruşuk konuşmayın yaa D Ders, ip poşet noluyo D

Sıcak çok Sıcak... Dahada sıcak olacak bu öğle !
Tekrardan selamlar !
Niraba 1:
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19776
Tamam, ipi, elektrikli destereyi, satırı, birkaç poşet alıp geliyorum. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Malzemeden çalma, bir eksik başımıza çok işler açabilir.
Sıcak çok Sıcak... Dahada sıcak olacak bu öğle !
Tekrardan selamlar !
Selam.

Parçalara ayırıciğim kendimi, hangi kısmı istersin D
Hepsini!!!
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 24-06-2011 #19777


Herkese ders olsun, özellikle sana!!!!
Pardon ama bana neden özellikle ders oluyomuş 1:

Sıcak çok Sıcak... Dahada sıcak olacak bu öğle !
Tekrardan selamlar !
:anlamsiz:

Parçalara ayırıciğim kendimi, hangi kısmı istersin D
Ben Ruhunu isterim :angel:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-06-2011 #19778
Malzemeden çalma, bir eksik başımıza çok işler açabilir.


Selam.


Hepsini!!!
Ama ama ama hepsi olmaz ki :sweating: :sweating: :sweating:
Ortadan ikiye bölünsem bari, Kelebekimde varda :angel: :angel:
Yada benzerimden acil şekilde yaptırmalıyım D Olur mu ?

Pardon ama bana neden özellikle ders oluyomuş 1:



:anlamsiz:



Ben Ruhunu isterim :angel:
Olur. Ruhum senin, kalanı Özgül'ün D
Bu mesajdan alıntı yap

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 24-06-2011 #19779
maşallah keyifler yerinde ! Sevindim.
Uyku sıkıntımı kahve dısında gidermek istiyorum DD
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 24-06-2011 #19780
Sıcak çok Sıcak... Dahada sıcak olacak bu öğle !
Tekrardan selamlar !
Hoşgeldin C3ng0. :wink:

Parçalara ayırıciğim kendimi, hangi kısmı istersin D



DD Ya benim kafam basmıyo, karışık kuruşuk konuşmayın yaa D Ders, ip poşet noluyo D



Niraba 1:
Sende kürekle kazmayı getir hepsini taşıyamıyorum ya. :rofl::rofl:

Nur sende arabayı hazırla çalışır vaziyete bekle. D

Malzemeden çalma, bir eksik başımıza çok işler açabilir.


Selam.


Hepsini!!!
Tamam kürek ve kazma hatta raba da hazır, haaa bir de tartıyı da aldım malum eşit parçalar olmalı. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?