Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-06-2011 #19941
Sponsorlu Bağlantılar

Siz insan değilsiniz siz bir :angel: siniz madam. (yalakalıkta sınır yok, marti uluslararası yalakalık şirketi Bla...Bla...D)

Sazın teli paslanmadan yapalım tamam mı? :rofl::rofl::rofl:
Delisinnnnn Bla...Bla... Tşk ederim bir angel olarak gördüğün için Bla...Bla...DBla...Bla...

Oke bi ara yaparız, kolay gelsin sana. Görüşürüz Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 27-06-2011 #19942
                             Sponsorlu Bağlantılar
Günaydııııın arkadaşlar

Reyhanımmm :kiss1:

Memo sana bu şarkıyı armağan etmeye geldim de Bla...Bla...



Kolay gelsin hepinize :rofl: görüşmek üzere
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-06-2011 #19943
Günaydııııın arkadaşlar

Reyhanımmm :kiss1:

Memo sana bu şarkıyı armağan etmeye geldim de Bla...Bla...



Kolay gelsin hepinize :rofl:
Günaydın mış muş Bla...Bla... akşam oldu nerdesin sen. Bla...Bla...

Şarkı için de teşekkür ediyor ellerinden öpüyorum, benim kuzenler de oynamış klipte. :rofl:

Madam seni sazımla döverim diyo bana bişi söylesene şuna yaaa. :sweating:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-06-2011 #19944
Günaydııııın arkadaşlar

Reyhanımmm :kiss1:

Memo sana bu şarkıyı armağan etmeye geldim de Bla...Bla...



Kolay gelsin hepinize :rofl: görüşmek üzere
Aşkitommm :kiss1::kiss1::kiss1::kiss1:
Kolay gelsin bebeime Bla...Bla...
Günaydın mış muş Bla...Bla... akşam oldu nerdesin sen. Bla...Bla...

Şarkı için de teşekkür ediyor ellerinden öpüyorum, benim kuzenler de oynamış klipte. :rofl:

Madam seni sazımla döverim diyo bana bişi söylesene şuna yaaa. :sweating:
Aracı sokma araya Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-06-2011 #19945
Aşkitommm :kiss1::kiss1::kiss1::kiss1:
Kolay gelsin bebeime Bla...Bla...


Aracı sokma araya Bla...Bla...DBla...Bla...
Çok yazık onu bir aracı olarak mı görüyorsun. :devil:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-06-2011 #19946
Çok yazık onu bir aracı olarak mı görüyorsun. :devil:
Lafı çevirme anladın sen Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-06-2011 #19947
Lafı çevirme anladın sen Bla...Bla...DBla...Bla...
Ben bi kerem çevrimiçiyim hem, iftira atma. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-06-2011 #19948
Ben bi kerem çevrimiçiyim hem, iftira atma. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Delisinnnn Bla...Bla...DBla...Bla... Biliyorum çevrimmiçisin görebiliyorum :anlamsiz::anlamsiz::anlamsiz:

İftira kim, ben, hiiii Bla...Bla...1: Bla...Bla...1:
Senin azğına urfa biberi sürmek lazım Bla...Bla...DBla...Bla...

Ne demişler deliyle deli olma Bla...Bla...DBla...Bla... Bende olmuyorum, gidiyorum Bla...Bla...DBla...Bla...

Çok yoğunum işlerim var kjafshlkajsfhjashgjkas Bla...Bla...DBla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-06-2011 #19949
Delisinnnn Bla...Bla...DBla...Bla... Biliyorum çevrimmiçisin görebiliyorum :anlamsiz::anlamsiz::anlamsiz:

İftira kim, ben, hiiii Bla...Bla...1: Bla...Bla...1:
Senin azğına urfa biberi sürmek lazım Bla...Bla...DBla...Bla...

Ne demişler deliyle deli olma Bla...Bla...DBla...Bla... Bende olmuyorum, gidiyorum Bla...Bla...DBla...Bla...

Çok yoğunum işlerim var kjafshlkajsfhjashgjkas Bla...Bla...DBla...Bla...D
Delimiyim neyim ben meleklerimsiz neyleyim. :rofl::rofl:

Topan biber sürsen olma mı?

Aman senin şu işlerin hiç bitmez nedense, sanırım tembellikten. :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-06-2011 #19950
Delimiyim neyim ben meleklerimsiz neyleyim. :rofl::rofl:

Topan biber sürsen olma mı?

Aman senin şu işlerin hiç bitmez nedense, sanırım tembellikten. :rofl::rofl::rofl:
O halde meleklerinin kıymetini bil :angel: :angel:

Bla...Bla...DBla...Bla... Olur ondan sürerim Bla...Bla...

Mösyö mardinim Bla...Bla... İşler bitmez, hiç bitmez Bla...Bla...DBla...Bla...

Haydin kal sağlıcakla Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?