Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2011 #20151
Sponsorlu Bağlantılar

Vallaha yumuşamış mı emin değilim. İşin garip tarafı patron olmaz dedi olmaz diyeceğini beklediğim müdürüm (dikkat et müdürüm diyorum Bla...Bla...) olur mu dedi çocuk hakketti izni dedi.
bu hafta bi maraza çıkmasa bari çok tedirginim :sweating:

haydaaa, senden de mi izin alıcam? daha kaç kişiden izin alıcam?
ben müdürününde müdürüyüm Bla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla...

hee ii bari geldiğinde tatilini burnunda çıkmarmasın Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 04-07-2011 #20152
                             Sponsorlu Bağlantılar
ben müdürününde müdürüyüm Bla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla...

hee ii bari geldiğinde tatilini burnunda çıkmarmasın Bla...Bla...
bilemiyorum, bu işin sonu tam bir kapalı kutu :sweating:
Kara Pazartesi dedikleri o mu olsa gerek :sweating:

amaaann gülü seven dikenine katlanır, ben tatilimi yapayım sonra eziyetini çekerim Bla...Bla...

Hani iki hafta çalışıp senelik izne çıkan sekreter vardı ya. O işyerini bulabildi mi bari. :rofl: İşbaşı yaptı mı o da. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2011 #20153
:rofl:
bilemiyorum, bu işin sonu tam bir kapalı kutu :sweating:
Kara Pazartesi dedikleri o mu olsa gerek :sweating:

amaaann gülü seven dikenine katlanır, ben tatilimi yapayım sonra eziyetini çekerim Bla...Bla...

Hani iki hafta çalışıp senelik izne çıkan sekreter vardı ya. O işyerini bulabildi mi bari. :rofl: İşbaşı yaptı mı o da. Bla...Bla...
buldum buldum burda Bla...Bla... hemdeeee enveride getirmiş Bla...Bla...d onuda baya özlemişsim...

Gül sevilir ama dikeni battımı canını çok yakar haberin olsun Bla...Bla... :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 04-07-2011 #20154
:rofl:

buldum buldum burda Bla...Bla... hemdeeee enveride getirmiş Bla...Bla...d onuda baya özlemişsim...

Gül sevilir ama dikeni battımı canını çok yakar haberin olsun Bla...Bla... :rofl::rofl:
Helal olsun vallaha, senin sekreter kesin navigasyonla bulmuştur işyerini. Bla...Bla...
Enver'e dikkat etsin vallaha o kadar samimi olmasın dimi?

Dikensiz gül sıkıcı olur yaa, arasıra batacak ki tadı olsun. Bla...Bla...1:
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2011 #20155
Helal olsun vallaha, senin sekreter kesin navigasyonla bulmuştur işyerini. Bla...Bla...
Enver'e dikkat etsin vallaha o kadar samimi olmasın dimi?

Dikensiz gül sıkıcı olur yaa, arasıra batacak ki tadı olsun. Bla...Bla...1:
söyledim bana bizi kıskanıyorsun dedi Bla...Bla... bende susmak zorunda kaldım...

ben gülü sevmem zaten Bla...Bla... sevenler dikenlerini düşünsün :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 04-07-2011 #20156
söyledim bana bizi kıskanıyorsun dedi Bla...Bla... bende susmak zorunda kaldım...

ben gülü sevmem zaten Bla...Bla... sevenler dikenlerini düşünsün :wink:
Ne kıskancan yaa, elini sallasan ellisi :rofl:
senin ne mühendisler, ne doktorlar, ne hazine müsteşarları peşinde dimi? Enver'e mi kaldın Bla...Bla...

Zaten sen gül'ü sevme, bu sevgi bi garip olur. Bla...Bla...

Bende pek Gül sevmem, direk dikeni seviyorum. Kaktüs tam benim tipim mesela Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2011 #20157
Ne kıskancan yaa, elini sallasan ellisi :rofl:
senin ne mühendisler, ne doktorlar, ne hazine müsteşarları peşinde dimi? Enver'e mi kaldın Bla...Bla...

Zaten sen gül'ü sevme, bu sevgi bi garip olur. Bla...Bla...

Bende pek Gül sevmem, direk dikeni seviyorum. Kaktüs tam benim tipim mesela Bla...Bla...
evet senın cenede cok iş yapıyor kaynana dili gibi yada kaktüs dikeni gibi batıyor Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 04-07-2011 #20158
evet senın cenede cok iş yapıyor kaynana dili gibi yada kaktüs dikeni gibi batıyor Bla...Bla...D
E yani bana da bi KAKTÜS gerekir. Bi ara devetabanına takıldım ama pek bi ososyal di Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2011 #20159
E yani bana da bi KAKTÜS gerekir. Bi ara devetabanına takıldım ama pek bi ososyal di Bla...Bla...
yok yok sen ozamn böyle kaktüslük ya en iyisi Bla...Bla...
tatil dönüşü işte yok ne güzel bir gündür bı böyle Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 04-07-2011 #20160
yok yok sen ozamn böyle kaktüslük ya en iyisi Bla...Bla...
tatil dönüşü işte yok ne güzel bir gündür bı böyle Bla...Bla...
Tekrar hoşgeldin ve iyiki de geldin. Ben müdürüme yalakalık için bi kolları sıvayım, kendileri az önce firmamıza geldiler. (bak başladım bile) Bla...Bla...

bu haftayı çok çalışarak geçireyim ki bi pürüz yaşamayım. Bla...Bla...

kolay gelsin herkese.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?