Cevapla
Bla...Bla...
ahmetbroke isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbroke(24)

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 05-07-2011 #20201
Sponsorlu Bağlantılar

günaydın artdevil seytanın bol olsun xD
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-07-2011 #20202
                             Sponsorlu Bağlantılar
sallarız bizde, zaten sallayalım ki çabuk geçsin.

biz harıl harıl çalışıyoruz yeminle, başımızı kaşıyacak vaktimiz yok.
yalanını seveyim senin D tatile çıkmak için yalandan çalışıyorsun
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 05-07-2011 #20203
oley be :d bla dolmaya başladı

sallana sallana biter günümüz
evet bla bla nın dolmasına bende çok seviniyorum ama martinim yok ortalıklarda dur ben bi kayıp aranıyora bildireyim kayıpları D

sallarız bizde, zaten sallayalım ki çabuk geçsin.

biz harıl harıl çalışıyoruz yeminle, başımızı kaşıyacak vaktimiz yok.
valla ben sallıyorum ama hiçte çabuk geçmiyor D ve tatilimi bekliyorum cuma olsada tatile çıksam bea D

günaydın artdevil seytanın bol olsun xD
günaydınlar ahmet seyahatlerim biraz saknileşti biraz dinlenme vakti sanırım dondurmayı fazla kaçırıdm D
Bu mesajdan alıntı yap
deniz bahtiyar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

deniz bahtiyar

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 05-07-2011 #20204
teşekkür ederim, iyiyim.
Bu durumunu çabuk atlatırsın inşallah.

Artdevil günaydın...
sağol iyi dileklerin için ,şu an erik yiyorum ondan olabilir diye düşünüyorum:rofl:

deniz profil resmindeki cocugu photoshopladınmı gözüne sürme cekmiş gibi
kendi hali böyle, bir arkadaşımın fotoğraf makinasında görüp almıştım çok güzel değil mi?
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-07-2011 #20205
evet bla bla nın dolmasına bende çok seviniyorum ama martinim yok ortalıklarda dur ben bi kayıp aranıyora bildireyim kayıpları D



valla ben sallıyorum ama hiçte çabuk geçmiyor D ve tatilimi bekliyorum cuma olsada tatile çıksam bea D



günaydınlar ahmet seyahatlerim biraz saknileşti biraz dinlenme vakti sanırım dondurmayı fazla kaçırıdm D
ooo sendemi tatile çıkıyorsun yandık ya haftaya buralar bomboş
Bu mesajdan alıntı yap

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 05-07-2011 #20206
yalanını seveyim senin D tatile çıkmak için yalandan çalışıyorsun
yok yaaa, yeminle çalışıyorum bak tıkır tıkır tıkır tıkır saat gibiyim hem

valla ben sallıyorum ama hiçte çabuk geçmiyor D ve tatilimi bekliyorum cuma olsada tatile çıksam bea D
vaaayyyy, sende tatil hee, iki olduk, tatile bir iki tatile bir ikiiiiiiiiii, dolmuş kalkıyor haydiiiiiiii
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetbroke isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbroke(24)

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 05-07-2011 #20207
kendi hali böyle, bir arkadaşımın fotoğraf makinasında görüp almıştım çok güzel değil mi?[/quote]

cok tatlı xD
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 05-07-2011 #20208
evet arkadaşlar ikinci tatilimi yapayım diyorum hafta sonları yaptıklarımı saymıyorum tabi
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetbroke isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbroke(24)

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 05-07-2011 #20209
evet arkadaşlar ikinci tatilimi yapayım diyorum hafta sonları yaptıklarımı saymıyorum tabi
ohh keyfe bak
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-07-2011 #20210
evet arkadaşlar ikinci tatilimi yapayım diyorum hafta sonları yaptıklarımı saymıyorum tabi
ohh hyt sana güzel :d
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?