Cevapla
Bla...Bla...
icten_cagri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

icten_cagri

Grafiker / Düzce

Standart
Alt 06-07-2011 #20371
Sponsorlu Bağlantılar

Çok şanslısın ) herkese lazım sendeki müdür )



Düzceye çağırıyor arkadaş D tatile sanırım ))
Düzce Akçakoca Google görsellerde arattırın kararınız verin bana ulaşın size en kıyak tatili yaşatalım pansiyonlarda size %75 indirim dermişimmmm ))) ama beklerimmm yani çok güzel bir yer kesinlikle tavsiye ediyorumm )
Bu mesajdan alıntı yap
icten_cagri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

icten_cagri

Grafiker / Düzce

Standart
Alt 06-07-2011 #20372
                             Sponsorlu Bağlantılar
hoppaaaaaaa :rofl:



bi gidebilsem gelir miyim gelmez miyim bilemiyorum.
haydaaaaa ))
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06-07-2011 #20373
Düzce Akçakoca Google görsellerde arattırın kararınız verin bana ulaşın size en kıyak tatili yaşatalım pansiyonlarda size %75 indirim dermişimmmm ))) ama beklerimmm yani çok güzel bir yer kesinlikle tavsiye ediyorumm )
Akçakocayı biliyorum, bir zamanlar çilek festivali yaparlardı, güzel olduğunu duymuştum. artık yapılmıyor sanırım. Var mı yeni projeler )
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06-07-2011 #20374
Aşk olsun elbette zararsız =) 1:
Önemli olan iğrenç olması zaten )
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetbroke isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbroke(24)

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 06-07-2011 #20375
o zmn ne dicez birbirimize rebi olmayan kurtcuk 10 repi olan ortadan bölünmüş solucan 25 rep
bütün halinde solucan 50 rep bagırsak kurdu 100 rep ise yılan olmustur artık
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 06-07-2011 #20376
herkeslere güzel bir çarşamba günü dileğiyle öğle vakitlerinden sesleniyorum sizlere
karnım tok sırtım pek olaraktan umarım hepinizin benim gibidir
ama dikkat edin bugün çarşamba = çarşamba çarşafa dolanır D
Bu mesajdan alıntı yap
MVR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MVR

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 06-07-2011 #20377
herkese kolay gelsin açlara afiyet olsun toklar uyusun
buşarkıda art devil sana gelsin
dolana ay dolana dolana gün dolana dolana ay dolana dolana gün dolana
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetbroke isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbroke(24)

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 06-07-2011 #20378
herkeslere güzel bir çarşamba günü dileğiyle öğle vakitlerinden sesleniyorum sizlere
karnım tok sırtım pek olaraktan umarım hepinizin benim gibidir
ama dikkat edin bugün çarşamba = çarşamba çarşafa dolanır D
xD saol hadi gene iyisin ben daha acım
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 06-07-2011 #20379
herkese kolay gelsin açlara afiyet olsun toklar uyusun
buşarkıda art devil sana gelsin
dolana ay dolana dolana gün dolana dolana ay dolana dolana gün dolana
şarkı için çok teşekkür ediyorum

xD saol hadi gene iyisin ben daha acım
bırak şirketi senmi kurtaracaksın bea git bi yemek ye karnını doyur ama dikkat et çok yeme sonra uyku yapıyo D
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetbroke isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbroke(24)

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 06-07-2011 #20380
şarkı için çok teşekkür ediyorum



bırak şirketi senmi kurtaracaksın bea git bi yemek ye karnını doyur ama dikkat et çok yeme sonra uyku yapıyo D
sorma ztn saat 2 gibi kafam dusuyor göz kapaklarımı bantlıyom genede nafile
baharda gözlükle dolasıyom alarji var die uyusamda anlamıyorlar xD ama simdi olmuyor o
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?