Cevapla
Bla...Bla...
a.g.s.l isimli Üye şimdilik offline konumundadır

a.g.s.l

Öğrenci (Grafik) / Samsun

Standart
Alt 02-08-2011 #21291
Sponsorlu Bağlantılar

Merhaba bla blaa , özlemişim seni yahu ! :/
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-08-2011 #21292
                             Sponsorlu Bağlantılar
işlerle ilgili lisiaa, bütün sorunlu işler bugünü buldu demek ki...hepsi aşıldı şu sıra ama hala içim sarsılıyor... Sorun şurada işler sorunlu ama benim hatalarım değil, ama şamar oğlanı gibi bişey oldum gelen vurdu giden vurdu :sweating: amma arabeske bağladım yaaa...sağolasın ilgilendiğin için... haklısın kalan 6 saati kurtarmakta fayda var...
sıkma canını işte herşey mümkündür bunuda unutma hep iyi geçse sıkılırsın köyü geçse bırakırsın bence hemen deniz olmalısın
Merhaba bla blaa , özlemişim seni yahu ! :/
hoşgeldin.
Bu mesajdan alıntı yap
a.g.s.l isimli Üye şimdilik offline konumundadır

a.g.s.l

Öğrenci (Grafik) / Samsun

Standart
Alt 02-08-2011 #21293
Hoşbulduk nasılsınız arkadaşlar ?
Bu mesajdan alıntı yap

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 02-08-2011 #21294
sıkma canını işte herşey mümkündür bunuda unutma hep iyi geçse sıkılırsın köyü geçse bırakırsın bence hemen deniz olmalısın hoşgeldin.
itiraf etçem ama aramızda kalacak tamam mı?, ben müdürümü özledim yaaaa :sweating:
o olsa vallaha bunlar olmazdı

Hoşbulduk nasılsınız arkadaşlar ?
şükür bu halimize iyi diyelim de iyi olalım inşallah...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-08-2011 #21295
bizde iyiyiz saolasın


Denizzz demek neymiş denize düşen yılana sarılır.
Bu mesajdan alıntı yap
a.g.s.l isimli Üye şimdilik offline konumundadır

a.g.s.l

Öğrenci (Grafik) / Samsun

Standart
Alt 02-08-2011 #21296
Siz konuşun hıh ! benle honuşmayın hıh ! giderim buralardann hop şuanki ruh halimi fotoğraflarla anlatmaya..
Bu mesajdan alıntı yap

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 02-08-2011 #21297
bizde iyiyiz saolasın


Denizzz demek neymiş denize düşen yılana sarılır.
lissia bu halimle güldürdün beni vallaha helal olsun sana...:rofl:

demek ki denizde denize düşebiliyor ve yılana sarılabiliyor :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-08-2011 #21298
Siz konuşun hıh ! benle honuşmayın hıh ! giderim buralardann hop şuanki ruh halimi fotoğraflarla anlatmaya..
ordanda son kelimeye geç ondanda sıkılırsan alttakine soru sor bizde geliyoruz şimdiD



ben yaparım öyle şeyler yeterki bana ihtiyaç olunsun süperwomanım ben D
Bu mesajdan alıntı yap

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 02-08-2011 #21299
ordanda son kelimeye geç ondanda sıkılırsan alttakine soru sor bizde geliyoruz şimdiD



ben yaparım öyle şeyler yeterki bana ihtiyaç olunsun süperwomanım ben D
inşallah bi gün geç kalmazsın süpperwomen
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-08-2011 #21300
inşallah bi gün geç kalmazsın süpperwomen
bu aralar çok yoğunum ondan çok giremiyorum bi sabahları
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?