Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 10-08-2011 #21541
Sponsorlu Bağlantılar

Günaydın arkadaşlar. Hayırlı sabahlar, hayırlı günler olsun...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-08-2011 #21542
                             Sponsorlu Bağlantılar
Günaydın arkadaşlar. Hayırlı sabahlar, hayırlı günler olsun...
denizzz nbr Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 10-08-2011 #21543
denizzz nbr Bla...Bla...
iyi lisiaa, sen nasılsın...Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-08-2011 #21544
iyi lisiaa, sen nasılsın...Bla...Bla...
işte işte bakıyorumda sus pus olmuşsun Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 10-08-2011 #21545
işte işte bakıyorumda sus pus olmuşsun Bla...Bla...
kiiiiimmmm beeeeeen Bla...Bla...1: bu mümkün değil Bla...Bla...
En son sustuğumda yıldırım düşmüştü, sustum çünkü korkmuştum Bla...Bla...

İki gündür, yolculuklar falan filan, müşteri ziyaretleri gibi etkinliklere kattılar beni de. İki günde kimbilir kaç kilometre yol yaptım Bla...Bla... Öğleden sonraları buralarda oluyordum... Saatlerimiz uymadı anlıyacağın Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-08-2011 #21546
kiiiiimmmm beeeeeen Bla...Bla...1: bu mümkün değil Bla...Bla...
En son sustuğumda yıldırım düşmüştü, sustum çünkü korkmuştum Bla...Bla...

İki gündür, yolculuklar falan filan, müşteri ziyaretleri gibi etkinliklere kattılar beni de. İki günde kimbilir kaç kilometre yol yaptım Bla...Bla... Öğleden sonraları buralarda oluyordum... Saatlerimiz uymadı anlıyacağın Bla...Bla...
oooo başkan büyütmüşler seni Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 10-08-2011 #21547
oooo başkan büyütmüşler seni Bla...Bla...
yok yaaaaaaa :rofl:
patronun şoförlüğünü, birde ajandasını taşıdım Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-08-2011 #21548
yok yaaaaaaa :rofl:
patronun şoförlüğünü, birde ajandasını taşıdım Bla...Bla...
aferim aferim her işe böyle yara Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 10-08-2011 #21549
aferim aferim her işe böyle yara Bla...Bla...
sağolasın sinyorita...herkesin bir görevi varmış, bende görevliyim her konuda Bla...Bla...
eğee sen iyimisin bakalım, dün bir mesajın keyifsiz gibiydi sankilim...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-08-2011 #21550
sağolasın sinyorita...herkesin bir görevi varmış, bende görevliyim her konuda Bla...Bla...
eğee sen iyimisin bakalım, dün bir mesajın keyifsiz gibiydi sankilim...
ay sorma dün faciaydı...
zaten bir sürü işide yanlış yaptım aklım yerinde değildi sonrada rahatsızlandım çıktım anladılar onlarda :S ama saolsunlar bişey demediler hemen düzeltik
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?