Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 15-08-2011 #21661
Sponsorlu Bağlantılar

Kardeşim hoşgeldin, tatilin çok uzattın ya, nasılsın? :wink:

Herkese merhaba.
Bla...Bla...) sağol hoşbuldum yok ya tatil biteli epeyce oldu bayadır iş güç. fena sayılmaz ben sen nasılsın ?

TEŞEKKÜRLER İYİ GİBİYİZ :d
Toplu halde iyisiniz herhalde Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 15-08-2011 #21662
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bla...Bla...) sağol hoşbuldum yok ya tatil biteli epeyce oldu bayadır iş güç. fena sayılmaz ben sen nasılsın ?



Toplu halde iyisiniz herhalde Bla...Bla...
İyi bende ne olsun nasıl işler yolunda mı, toparladın mı?

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 15-08-2011 #21663
İyi bende ne olsun nasıl işler yolunda mı, toparladın mı?
toparladım toparladım bi sıkıntı yok yani.
canın sıkkın gibi ?
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 15-08-2011 #21664
toparladım toparladım bi sıkıntı yok yani.
canın sıkkın gibi ?
Yok iyiyim kardeşim malum hafta başı yarına bişi kalmaz. Bla...Bla...
Kütahya'da mısın?

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 15-08-2011 #21665
Yok iyiyim kardeşim malum hafta başı yarına bişi kalmaz. Bla...Bla...
Kütahya'da mısın?
hıı tamam o zamansa Bla...Bla...
evet kütahaydayım Bla...Bla... :/ :surprised::sadsmile::crying::sweating::worried:
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 15-08-2011 #21666
selamlar herkese

:eek: kimleri görüyorum
nerelerdesiniz yauv :cool2:

Kardeşim hoşgeldin, tatilin çok uzattın ya, nasılsın? :wink:

Herkese merhaba.
Neyin var memo, depresyona mı girdin MEMO humm :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Hasan ÇELİK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hasan ÇELİK(28)

Grafiker / Bolu

Standart
Alt 15-08-2011 #21667
Günaydınlar herkese, Cümleten bol kazançlı hafta diliyorum :P, Nakit para veren müşterileriniz olur inşallah :P
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 15-08-2011 #21668
Günaydınlar herkese, Cümleten bol kazançlı hafta diliyorum :P, Nakit para veren müşterileriniz olur inşallah :P
Hoşgeldiniz :smile: Ne güzel bi dilek oldu bu böyle :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 15-08-2011 #21669
hıı tamam o zamansa Bla...Bla...
evet kütahaydayım Bla...Bla... :/ :surprised::sadsmile::crying::sweating::worried:
Artık oralı oldun sen inşallah yakın zamanda yolum düşer oraya gelmek isterim. :wink:

:eek: kimleri görüyorum
nerelerdesiniz yauv :cool2:



Neyin var memo, depresyona mı girdin MEMO humm :rofl:


selamlar bu arada Bla...Bla...
Hoşgeldin zuzu nasılsın? Bla...Bla...
Yok aktivasyondayım ilk kez yaşıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 15-08-2011 #21670
:eek: kimleri görüyorum
nerelerdesiniz yauv :cool2:



Neyin var memo, depresyona mı girdin MEMO humm :rofl:
Oooo bende kimleri görüyorum kimleri herkesler burdaymış efendim Bla...Bla... yada ben mi yokmuşum ne zamandır da kimseyi görmemişmiyim , nerlerdeymişim ben ne zamandır , sizler nerelerdeymişsiniz acaba ? diyerekten fena saçmalarım bu soruya da yanıt vermem Bla...Bla...

merhaba nasılsınız Bla...Bla...

Artık oralı oldun sen inşallah yakın zamanda yolum düşer oraya gelmek isterim. :wink:



Hoşgeldin zuzu nasılsın? Bla...Bla...
Yok aktivasyondayım ilk kez yaşıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Buyur buyurr tez zamanda gelesin Bla...Bla... ramazanın çıkmasını falan bekleme Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?